Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Sint

Member stefney's schermafbeelding
    iTrader
    0

Sint

In de film “Sint” bindt Frank (Egbert-Jan Weeber) de strijd aan met de moordlustige Niklas (Huub Stapel), een uit de dood herrezen bisschop, die het begrip kindervriend een geheel nieuwe invulling geeft. Frank wordt daarin bijgestaan door zijn vriendin Lisa (Caro Lenssen) en de politierechercheur Goert (Bert Luppes).

heeft iemand deze film al gezien ? hoe was die film?

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ik ga mss morgen avond gaan en ik laat het hier dan zo snel mogelijk weten wat ik ervan vond maarja, ik ben heel eerlijk; het is en blijft nog altijd een persoonlijke mening natuurlijk, ik zie dit hier genoeg andere mensen er dikwijls een andere mening op nahouden, dat zie je bv bij films als paranormal activity en scott vs pilgrim vs the world, ik vind deze maar niks, anderen vinden deze super, dusja, das niet altijd makkelijk op die manier natuurlijk .
    Soms moet je afgaan op eigen gevoel enzo .

iTrader
    0
    maar soms is het ook handig te weten hoe anderen de film vinden voor een beetje een idee te hebben he, ;-) bedankt

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ben net van de cinema ;

Wat vond ik van de film; er zitte een paar foutjes in in de film ivm ze bv zegge over 32j en erna zegge ze dan 35j en dat klopte helemaal niet maar das maar een detail natuurlijk en voor mij doet dit niks terzake.(ik ga nie zegge over wat het juist gaat kwestie voor de mensen die de film nog gaan bekijken).

Voor de rest vond ik het een goeie film, paar grappige dingetjes erin ook en de scenes van de xxx tal slachtpartijen waren echt wel goed, je zag het tenminste (bij de meeste toch).

Voor een nederlandse film was dit echt wel een meer dan behoorlijke leuke goeie film voor mij. Ik vond flodder en amsterdamned en de lift ook al goeie films van dick maas, ondanks de 2tal kleine foutjes in de film behoort deze ook bij de goeie en bij het rijtje van deze die ik heb opgenoemd.
    Maar ik ben soms wel eens veeleisend, ik had gehoopt er nog meer slachtpartijen zouden inzitte en de film mocht van mij nog iets langer hebben geduurd, is wat te snel gedaan maar dat getuige dan alweer de film goed vooruit gaat en er geen saaie momenten zijn, dit had ik ook bij the social network.

Dusja; conclusie lijkt me duidelijk; goeie leuke zalige film waarbij je rekening moet houden het een nederlandse film is en geen amerikaanse, heb ervan genoten maar om het een echte topper te noemen had dick maas de film ong een 15tal min langer moeten laten duren met nog iets meer leuke slachtpartijen .

Member eXe./special's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    heb hem ook gisteren gezien . Is zo een film met een raar sfeertje .. is soms best grappig en dan van de een op de andere minuut pure horror . Heb er wel van genoten, maar reken niet op een heel erg sterk verhaal.

Member Tits's schermafbeelding
    iTrader
    192 (99%)
    Komt deze in de belgische cinemas?

iTrader
    3 (100%)
    ja .. beetje opzoekwerk zou u dat antwoord kunnen geven

Member Tits's schermafbeelding
    iTrader
    192 (99%)
    Waarom zou ik die moeite doen als gij mij dat antwoord ook geeft?;-)

iTrader
    3 (100%)
    omdat ge veel geluk hebt dat ik een goeie ziel ben en dat ik dit vandaag lees iplv morgen!
    => kinepolis.be

Member =CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    ze spelen hem bijna overal, behalve in de stad van de sint zelf, sint-niklaas

iTrader
    0
    thanx kga em morgen denk ik kijken

Member jazicher's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    godverdomme ze spelen die niet in Brussel

Member Levitation's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Vond deze toch maar minder. Erg povere acteerprestaties (Lien kan ook nog steeds niet bepaald acteren vind ik), hier en daar inderdaad wat foutjes met de vernoemde jaartallen en een hoge kwaliteits-kleurenfoto van die Ghoert toen hij nog klein was (1968??).

Het concept daarentegen was dan weer wel goed gevonden en over het algemeen ook nog wel rédelijk goed in beeld gebracht.

Met de hakken over de sloot, omdat ik in een goede bui ben vandaag

5,5/10

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten