Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
    Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond 'm goed, niet direct het niveau van het origineel maar ik had erger verwacht.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Ik vond dat zowel Labeouf als Douglas goed acteerden. De 1e WS heb ik nog niet gezien jammergenoeg. Deze vond ik nog vrij goed, maar had wat meer over de beurs zelf verwacht, ipv die love story.

7/10
    Trakt.tv |USA 08-09-10-11: New York | USA 2011:San Francisco + Los Angeles (24 June - 6 July) | USA 2012:Florida + East Coast (1-24 July)
    USA 2013:
    Hawaii (3-17 March) | 2014:Australia (9-28 March) | 2015: Denver-Las Vegas (22 August -13 September)
    2016:
    Auckland-Christchurch (21 January-14 February) | Goedkoper op reis

Member Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadisonAv Bekijk bericht
    De eerste al gezien Estrebian?
    Gisteren heb ik de eerste gezien, wat een wereld van verschil. Dat vind ik tenminste een goede film met sterke acteerprestaties, het vervolg is verre van even goed (of beter, zoals sommige recensies vermelden!). Het is niet echt nodig om de eerste film gezien te hebben, maar misschien ging ik het vervolg wel iets meer geapprecieerd hebben, mede door de voorgeschiedenis met Buddy.

Charlie Sheen vind ik trouwens zeer sterk in Wall Street.

Member Terrorist_Hell's schermafbeelding
    iTrader
    105 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpArdA Bekijk bericht
    Ze hadden Labeouf moeten vervangen door een acteur die meer kan dan in de verte staren en een puppydogface opzetten, maar Douglas was idd geweldig.
    Labeouf vond ik mateloos ergerlijk en hij werd zelfs van het scherm gespeeld door acteurs in bijrollen.
    Die gast hoort thuis in films van Michael Bay, niet naast klasbakken als Douglas.
    Mja, hier ga ik volledig niet mee akkoord. Die jongen heeft bakken acteertalent, net omdat hij veel emotie en gewicht in zijn personage steekt. Het nadeel hiervan is dat je hem vaak dezelfde karaktertrekken ziet maken, maar dat ligt dan deels aan het script en het type karakter dat ie dient neer te zetten. Kijk maar naar Disturbia, Eagle Eye en Transfomers, dat zijn type castingen. En nu met Wall Street laat ie toch meer z'n serene kant zien, maar hem helemaal wegschrijven dat kun je niet. Elke acteur heeft wel zijn trekjes, dat verandert niet omdat ze een andere rol aangeboden krijgen. Da's mijn mening uiteraard.

Een andere acteur die mijns inziens teveel positieve aandacht krijgt is Joseph Gordon-Levitt, die vind ik ergerlijk en kan volgens mij niet deftig acteren.

Member nakedbarrel's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Wall Street 2 was imo een enorme schijtfilm.
    Spoiler for :

Deze film doet de eerste echt schande aan en neemt een stuk van de naam weg. Net zoals een schijtfilm zoals American Psycho 2 een superfilm als American Psycho schande aandoet.

Wall street 2 was voor mij de slechtste film die ik in heel lange tijd heb gezien. Michael Douglas is een superacteur en er zit een goed verhaal in de film maar hij is zo schandalig slecht uitgewerkt dat het geen naam meer heeft. Omdat je zo'n goede basis hebt om op verder te gaan en omdat je een paar goede acteurs ter beschikking hebt, kan je als regisseur hier toch wel iets van maken. Omdat dit niet is gebeurd, geef ik de film een 2/10 en die 2 punten zijn verdiend door meneer Douglas.

Member Fergison's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Niet slecht 7/10

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Gisteren gezien, saaie film -.-
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Gisteren gezien, saaie film -.-
    I agree to that....

Member Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik vind jullie nogal hard hoor, was het zo goed als WS? nee was het een deftig vervolg: ja!
    vond het (zeker voor een sequel) een goede film niet meer niet minder
    + hij was toch blijkbaar goed genoeg dat vele jonge mensen die eerste film nu opnieuw bekijken vind ik ook wel leuk (zag toch dat WS1 toch veel stijgde met zijn aantal seeders)

Member Ricky Roma's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Het is niet alsof de eerste Wall Street een meesterwerk was ofzo. Buiten een legendarische quote en een Michael Douglas die een fantastische Gordon Gekko neerzet, is er voor de rest niet veel aan te zien.
    You stupid fucking cunt. You, Williamson, I'm talking to you, shithead. You just cost me $6,000. Six thousand dollars, and one Cadillac. That's right. What are you going to do about it? What are you going to do about it, asshole? You're fucking shit. Where did you learn your trade, you stupid fucking cunt, you idiot? Who ever told you that you could work with men? Oh, I'm gonna have your job, shithead.

Member TheAntropoid's schermafbeelding
    iTrader
    22 (82%)
    slechtste film in nen langen tijd
    alhoewel .. predators ...

De enigste goede acteerprestatie en tevens het beste stuk kwam van Frank Langella.
    Vanaf dat die 'verdwijnt' uit de film is redelijk fucking saai.
    Michael speelt feitelijk niet zo goed in die film.
    En dan dien 'Labouef'; dat is dus echt genen acteur é.
    Die gewoon weer gelobbyed in die film omdat het nen protege is van spielberg en natuurlijk jood is.

Was een verschrikkelijke saaie film die op bepaalde momenten echt bizar hilarisch wordt.
    Dien ouden zak van de bank die altijd zo een maniertje had.
    Blaast op zin vingers met zo een vogel tsirpend geluidje.
    Allé watvoor zever is dat nu.

Kwas echt aan het verlangen naar het einde van die film.
    One big pile of shit.
    Laatst gewijzigd door TheAntropoid; 24 oktober 2010 om 22:34
    no comment

Member Terrorist_Hell's schermafbeelding
    iTrader
    105 (99%)
    Ik kan niet meer niet akkoord gaan...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten