Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 27
    Member Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Wall Street: Money Never Sleeps

YouTube - Wall Street : Money Never Sleeps - Official Trailer 2 [HD]

Gisteren gezien.

Had er veel van verwacht (veel reclame/...)

Teleurstellend.

Ik had hele tijd het gevoel van "ok, nu gaat het beginnen!" en tot plots de eindgeneriek over het scherm rolde.

Spijtig, een 6/10.

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ik ga vanavond gaan kijken en ziet er echt top uit, de kans is groot ik deze een 8 ofzo zal geven of ik zou al acht bedrogen moeten uitkomen.

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    ik ga zoiezo morgen deze meepikken, voor 3eur kan ik niet sukkelen en al de rest s*cks
    (8.5eur normaal voor een film? pfff)

Member Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ik vond hem ondermaats en langdradig. De film werd te gehyped om echt goed te zijn.

6/10

Member MadisonAv's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    De eerste al gezien Estrebian?

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Net thuis; gemengd gevoel; ik had een 8 gegeven zoals ik hier al aangaf maar ik ga het een 7 geven en waarom is simpel; ik had toch meer sensatie gezien ivm die beurzen en dergelijke meer en complotten en weet ik nog allemaal wat, daar ontbreekt het de film echt aan vind ik, er zit te weinig van dat in en dat zorgt ervoor deze helaas geen topfilm kan genoemd worden, deze kon echt wel beter uitgewerkt worden.

Ik vond hem nie slecht en heb me ondanks alles wel geen seconde verveeld; dat op zich is voor mezelf al een enorm pluspunt altijd en iets waar ik ook rekening mee houd.

Deze verdient max 7/10 maar bv onder de 6 geven zou ik dan ook niet correct vinden. .

Ma kom; voor 3 euro ben je nie gekloot he dus zeker meenemen zou ik zo zeggen.

Member MadisonAv's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    3€ :o waar gaan jullie naar de cine ofzo?
    Ik betaal hier al gauw 7€ hoor.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadisonAv Bekijk bericht
    3€ :o waar gaan jullie naar de cine ofzo?
    Ik betaal hier al gauw 7€ hoor.
    http://www.9lives.be/forum/films-dvd...film-days.html

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Begon wel leuk, maar ik vond dat wijf irritant eerlijk gezegd. En het einde was beetje plots...

6/10

Approved 9-lifer virox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Film was over algemeen goed. Maar man wat een stom einde :/
    Het was precies alsof de film et verhaal continu aan het opbouwen was en dan plots boef the end...

6/10

Banned
    iTrader
    0
    Kan je deze vergelijken met de 1e Wall Street? Absoluut niet. Het hele " het spijt me, ik hou van jou" bullshit is juist hetgeen wat ik als kiespijn kon missen in de ciné zaal. Ik had tactieken en strategieën verwacht van beursgoeroes, zware neergang van grote traders, maar het enigste dat je ziet is dat Keller Zabel onderuit gaat ( niet eens deftig uitgelegd waarom, rommelkredieten, ok, maar het gewone publiek weet niet hoe dit in zijn werking gaat?) en dat er plots om 700-800 miljard steun wordt gevraagd. Zware teleurstelling, ik had meer scenes verwacht op de beursvloer, meer skyline van New York en meer uitleg ipv de helft aan melige liefdesscenes toe te wijden.

4/10 voor Wall Street 2 ivg met Wall Street die ik een 9/10 geef

Member Furiez's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Niet echt schitterend, inderdaad.

Member Terrorist_Hell's schermafbeelding
    iTrader
    105 (99%)
    Heerlijke film vond ik, zeer goed acteerwerk van LaBeouf en Douglas. Heb me geen seconde verveeld. Op zich een serene film, geen uitvliegers, quasi alles wordt gedragen door het dialoog tussen personages. 8 op 10.

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terrorist_Hell Bekijk bericht
    Heerlijke film vond ik, zeer goed acteerwerk van LaBeouf en Douglas. Heb me geen seconde verveeld. Op zich een serene film, geen uitvliegers, quasi alles wordt gedragen door het dialoog tussen personages. 8 op 10.
    Ben het zowaar eens mee u alleen is een 8 mss toch iets teveel toch want ik miste toch echt wel wat meer beursgedoe en complotten, noem maar op ;p.
    En het einde kon ook beter en laboeouf z'n vrouwmens in de film vond ik echt wel bijzonder irritant.
    Mits die paar dingetjes er te hebben ingestoken nog was dit zonder twijfel een topfilm.

Member SpArdA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terrorist_Hell Bekijk bericht
    Heerlijke film vond ik, zeer goed acteerwerk van LaBeouf en Douglas.
    Ze hadden Labeouf moeten vervangen door een acteur die meer kan dan in de verte staren en een puppydogface opzetten, maar Douglas was idd geweldig.
    Labeouf vond ik mateloos ergerlijk en hij werd zelfs van het scherm gespeeld door acteurs in bijrollen.
    Die gast hoort thuis in films van Michael Bay, niet naast klasbakken als Douglas.

Film zelf kan niet tippen aan deel 1, maar ik geef deze toch een 6,5/10

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond 'm goed, niet direct het niveau van het origineel maar ik had erger verwacht.

Approved 9-lifer Frado2005's schermafbeelding
    iTrader
    268 (100%)
    Ik vond dat zowel Labeouf als Douglas goed acteerden. De 1e WS heb ik nog niet gezien jammergenoeg. Deze vond ik nog vrij goed, maar had wat meer over de beurs zelf verwacht, ipv die love story.

7/10

Member Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadisonAv Bekijk bericht
    De eerste al gezien Estrebian?
    Gisteren heb ik de eerste gezien, wat een wereld van verschil. Dat vind ik tenminste een goede film met sterke acteerprestaties, het vervolg is verre van even goed (of beter, zoals sommige recensies vermelden!). Het is niet echt nodig om de eerste film gezien te hebben, maar misschien ging ik het vervolg wel iets meer geapprecieerd hebben, mede door de voorgeschiedenis met Buddy.

Charlie Sheen vind ik trouwens zeer sterk in Wall Street.

Member Terrorist_Hell's schermafbeelding
    iTrader
    105 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpArdA Bekijk bericht
    Ze hadden Labeouf moeten vervangen door een acteur die meer kan dan in de verte staren en een puppydogface opzetten, maar Douglas was idd geweldig.
    Labeouf vond ik mateloos ergerlijk en hij werd zelfs van het scherm gespeeld door acteurs in bijrollen.
    Die gast hoort thuis in films van Michael Bay, niet naast klasbakken als Douglas.
    Mja, hier ga ik volledig niet mee akkoord. Die jongen heeft bakken acteertalent, net omdat hij veel emotie en gewicht in zijn personage steekt. Het nadeel hiervan is dat je hem vaak dezelfde karaktertrekken ziet maken, maar dat ligt dan deels aan het script en het type karakter dat ie dient neer te zetten. Kijk maar naar Disturbia, Eagle Eye en Transfomers, dat zijn type castingen. En nu met Wall Street laat ie toch meer z'n serene kant zien, maar hem helemaal wegschrijven dat kun je niet. Elke acteur heeft wel zijn trekjes, dat verandert niet omdat ze een andere rol aangeboden krijgen. Da's mijn mening uiteraard.

Een andere acteur die mijns inziens teveel positieve aandacht krijgt is Joseph Gordon-Levitt, die vind ik ergerlijk en kan volgens mij niet deftig acteren.

Member nakedbarrel's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Wall Street 2 was imo een enorme schijtfilm.
    Spoiler for :

Deze film doet de eerste echt schande aan en neemt een stuk van de naam weg. Net zoals een schijtfilm zoals American Psycho 2 een superfilm als American Psycho schande aandoet.

Wall street 2 was voor mij de slechtste film die ik in heel lange tijd heb gezien. Michael Douglas is een superacteur en er zit een goed verhaal in de film maar hij is zo schandalig slecht uitgewerkt dat het geen naam meer heeft. Omdat je zo'n goede basis hebt om op verder te gaan en omdat je een paar goede acteurs ter beschikking hebt, kan je als regisseur hier toch wel iets van maken. Omdat dit niet is gebeurd, geef ik de film een 2/10 en die 2 punten zijn verdiend door meneer Douglas.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten