Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 53
    Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Spielberg heeft zelf al gezegd dat hij en Peter Jackson geen sequels zullen maken. Als er al één komt, zal het waarss worden uitbesteed aan één of andere lesser god.
    Tiens, ik heb nochtans gehoord dat de volgende TinTins ook door hen zullen gemaakt worden, alleen gaan ze de taken afwissselen. Peter Jackson als regisseur, Spielberg als producer.

Member
    iTrader
    71 (100%)
    Spielberg heeft zelf al gezegd dat hij en Peter Jackson geen sequels zullen maken. Als er al één komt, zal het waarss worden uitbesteed aan één of andere lesser god.
    tis nochtans al enkele dagen bekend dat Jackson de tweede kuifjefilm (Prisoners Of The Sun, gebaseerd op De 7 kristallen bollen en De zonnetempel) zal regisseren.

Approved 9-lifer Mr. Humphries's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Het is al langer dan dat bekend zelfs.

Hoewel ik me afvraag of ze de schat van Scharlaken Rackham ook gaan verfilmen of niet. Het is maar, hoe deze film eindigde zou dit wel eens kunnen, hoewel ze het misschien gaan combineren met de Prisoners of The Sun. In ieder geval wordt Zonnebloem wel geïntroduceerd in de volgende film.
    www.servicepointturnhout.be voor reclame en beletteringen

Approved 9-lifer
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Het is al langer dan dat bekend zelfs.

Hoewel ik me afvraag of ze de schat van Scharlaken Rackham ook gaan verfilmen of niet. Het is maar, hoe deze film eindigde zou dit wel eens kunnen, hoewel ze het misschien gaan combineren met de Prisoners of The Sun. In ieder geval wordt Zonnebloem wel geïntroduceerd in de volgende film.
    De schat in het standbeeld is toch het einde van de schat van Scharlaken Rackham dus het zou me ten sterkste verbazen.

Zonnebloem in de sequel wordt leuk

Approved 9-lifer
    iTrader
    11 (100%)
    Gisterenavond gaan zien, goede film, prachtige animatie en de eerste keer dat ik genoten heb van 3D...

8,5/10
    Yeah, the guy wearing the $4,000 suit is holding the elevator for the guy who doesn't make that in four months. COME ON!
    Xbox360: looptr00p

iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincort Bekijk bericht
    De schat in het standbeeld is toch het einde van de schat van Scharlaken Rackham dus het zou me ten sterkste verbazen.

Zonnebloem in de sequel wordt leuk
    ja idd, maar in de film zeiden ze toch
    Spoiler for Spoiler:

Voor 'De Schat van Scharlaken Rackham' zouden ze Zonnebloem ook nodig hebben gehad...

Member =CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Spoiler:
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    Spoiler:
    Wel dat vond ik eigenlijk erover. Dat was typisch NIET Kuifje!

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Humphries Bekijk bericht
    Wel dat vond ik eigenlijk erover. Dat was typisch NIET Kuifje!

i know, maar hoe ze het brachten en de gezichtsuitdrukking van haddock is toch een lach waard vond ik
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

Member
    iTrader
    0
    hallo wat is het beste: gedubt in NL of origineel met NL ondertitel?
    I piss excellence

iTrader
    13 (100%)
    origineel met NL subs
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Net bekeken. Animatie is gewoon verbluffend. Verhaal is zwakjes, in de zin van als volwassene heb je daar niet veel aan. Tegelijkertijd is er teveel actie om als kinderfilm bestempeld te worden. Voor de rest is het echt 100% kuifje, en dat is natuurlijk een plus

Sent from Samsung Galaxy S2 using Tapatalk

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Met "verhaal is zwakjes" bedoel ik eigenlijk dat het voor een film maar zozo is .. een strip of boek is altijd beter, in die zin dat fantasie/droom sterker is dan een voorstelling

Member
    iTrader
    31 (100%)
    Vanavond ook gaan kijken. Ik wou in feite de OV zien, maar die was op dat ogenblik enkel in 3D. No way dat ik daarvoor meer ga betalen! Dus is het de Vlaamse versie geworden.

Ik ben het grotendeels eens met jou, SideShow. Al zou ik het iets minder streng verwoorden. Visueel is deze stripverfilming idd adembenemend mooi en grensverleggend voor het genre. Spielberg heeft bovendien veel van de magie van de strip weten te bewaren. Het verhaal is imo ook het zwakste punt van de film: voorspelbaar en vrij dunnetjes. Toch vind ik het in het algemeen een vrij goeie film. Het vervolg zal ik zeker ook een kans geven.

7,5/10

Member
    iTrader
    31 (92%)
    Vandaag juist gezien,

Was niet slecht maar puur als film is het niets bijzonders. Grootste minpunt voor mij was eigenlijk het teveel aan actie (die dan nog eens slecht werd gebracht). Nee, Spielberg zal nooit meer het niveau halen van pakweg een Jews of een Raiders of the lost ark, dat hij maar terug van de melige melodrama's gaat maken.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    jews?

tumdumdumdumdum CHANOEKAAAAAAAAAAAA

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Vandaag juist gezien,

Was niet slecht maar puur als film is het niets bijzonders. Grootste minpunt voor mij was eigenlijk het teveel aan actie (die dan nog eens slecht werd gebracht). Nee, Spielberg zal nooit meer het niveau halen van pakweg een Jews of een Raiders of the lost ark, dat hij maar terug van de melige melodrama's gaat maken.
    Dat was toch ook iets wat mij opviel. Ik ben nu niet de grootste Kuifje-fan en heb feitelijk enkel de tekenfilms van vroeger gechecked, maar de actie was echt over-the-top, zéker voor iets als Kuifje. Teveel Hollywood-blockbuster-attitude.

Ondanks dat vond ik het zeker geen slechte film. Het is geen film die mij lang zal bijblijven, maar ik vond hem aangenaam. 3D was verrassend aangenaam, maar zeker niet essentieel. Het was wel de eerste 3D-film die ik heb gezien, die nogal verfijnd met de 3D omging.

Qua personages was het wennen. Haddock was geweldig, maar Kuifje zelf... Hmm, om de een of andere reden vond ik hem te soft klinken en te soft overkomen. De 3D-conversie was wel geslaagd, zowel qua personages als que setting. Echt GEK hoe goed de film eruit ziet.

Ik geef een 7/10.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag juist gezien,

lolol
    Recedite, Plebes

Member
    iTrader
    0
    heb hem ook gezien
    zwak verhaal uiteindelijk en te geforceerd bij momenten om er toch maar wat de actie in te houden (zoals met die vogel die hij maar blijft en blijft achtervolgen...) maar wel goed gemaakt, je vindt er duidelijk elementen uit de boeken in terug en ook de begincredits zijn origineel
    I piss excellence

Member
    iTrader
    0
    Goede film prachtige animatie! zoals babybumblebee al zei zijn de begincredits origineel dat vond ik wel leuk gedaan! Ik vind dat de stijl van de strips perfect is overgenomen door Spielberg! Een echte kinderfilm zou ik het nu ook niet noemen. Je kon in de film Hergé en Spielberg herkennen en dat is toch wel hee goed daar draait het allemaal om!

Ik heb gelezen dat Jackson regisseur en spielberg producer zou zijn bij de volgende film maar spielberg zei in een interview dat hun manier van samenwerken hetzelfde zal blijven. Ik ben wel benieuwd of de film in de VS gaat aanslaan ik hoop het want het is echt wel de moeite waar!

Ik geef 9/10!
    The geniuses don’t bother with long explanations. They just do it.

Boston Celtics Manchester United Chicago Bulls
    PSN: stormsurfer21

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten