Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 114
    Approved 9-lifer driezzy's schermafbeelding
    iTrader
    0

Battlefield: Hardline

Live out your cops and criminal fantasy in Battlefield Hardline, the fastest Battlefield ever. Learn more at Hardline - Battlefield - Official EA Site
    Inspired by great TV crime dramas, Battlefield Hardline gives you a great single player and multiplayer experience built on strategy, speed, and story.

Battlefield Hardline goes on sale March 17th on PC, PS3, PS4, Xbox 360, and Xbox One.

More Battlefield Hardline: Hardline - Battlefield - Official EA Site

Battlefield Hardline Open Beta Starts February 3rd

It's time to get a piece of the action! Today we are announcing that Battlefield Hardline's open multiplayer beta will be active between February 3 and February 8*. Available to players worldwide on PC via Origin, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, and Xbox 360, the open beta will give you a small taste of what's in store when the game hits the streets beginning March 17. Developed by Visceral Games, Battlefield Hardline is a fresh new take on Battlefield, built on strategy, speed and story in single player and multiplayer, delivering a complete first person shooter experience.

Member [LRRP] Brekkie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    preload voor de battlefield hardline beta start vanavond om 19:00 uur. De beta launcht dinsdag 03/02 vermoedelijk ook om 19:00 uur. Wie weet kan je via VPN toch sneller spelen.
    Ik zal footage live streamen en rebroadcasten voor de geïnteresseerden: Twitch
    Laatst gewijzigd door [LRRP] Brekkie; 2 februari 2015 om 16:29 Reden: link werkt niet

Member
    iTrader
    0
    Mijne Origin zegt Available 3 February 2015 10:00

Ik zit wel niet genoeg op Origin om te weten of de client zich aanpast naar uw huidige locatie / tijdzone of niet, dus is afwachten of dit 10:00 morgenvroeg betekend of 19u voor ons

Member cétn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kan de beta onmogelijk spelen, wegen performance problemen.

Bij auto detection smijt hij alles op low en nog speel ik maar aan 10/13 FPS.

Ik dacht dat er iets mis was met mijn systeem, dus om te checken even bf4 opgestart; 60Fps met alles op high.

Geen idee wat het probleem zou kunnen zijn, ook lijkt het dat ik enige ben die dit mag ondergaan aangezien ik er niets van terug vind op internet :/

Laptop spec's:
    Videokaart : gtx860m
    Ram: 8Gb
    Processor: I7 4700HQ

Maglia Bianca sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    hier wekrt den beta ook ni super,veel lag of fps drow,kan fraps niet gebruiken aangezien het geen fps toont ingame
    psn: Seledotbe

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cétn Bekijk bericht
    Ik kan de beta onmogelijk spelen, wegen performance problemen.

Bij auto detection smijt hij alles op low en nog speel ik maar aan 10/13 FPS.

Ik dacht dat er iets mis was met mijn systeem, dus om te checken even bf4 opgestart; 60Fps met alles op high.

Geen idee wat het probleem zou kunnen zijn, ook lijkt het dat ik enige ben die dit mag ondergaan aangezien ik er niets van terug vind op internet :/

Laptop spec's:
    Videokaart : gtx860m
    Ram: 8Gb
    Processor: I7 4700HQ
    Is het niet vaker met betas zo dat die (aanvankelijk) weinig ondersteuing bieden aan laptop-kaarten?

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Hoe download je die? Ik zie hem staan in de store, maar er staat geen knop bij om te downloaden

Member
    iTrader
    0
    ik zie die download ook niet staan bij origin, iemand een oplossing?

Member
    iTrader
    0
    Ze hebben dus gewoon een mod gemaakt voor battlefield 4 (DLC heet dat, juist..) en ze vragen er de volle pot voor.

Voor de rest een vrij stabiel spel. 280x hier en het draait op High / ultra op 1920x1080. Geen drops of lage fps, rond de 60-85.

Member
    iTrader
    0
    Tsja de discussie zal altijd verdeeld blijven, zo kan je elke Counter-Strike versie / COD versie / battlefield ( since BF2 ) versie wel DLC noemen.

Ik zie tussen BF4 en Battlefield 2 uit 2005 ook geen wereld van verschil om daar tussen in een keer of 4-5 volle pot te rekenen voor een ''nieuw'' BF game.
    Enig argument wat je zou kunnen maken zijn dan de gfx maar verder is de HUD in BF 4 ver hetzelfde als in BF2 ( zoals bv objective icons etc ) en zo had je voor BF2142 ook best 15 euro kunnen neerleggen ipv 50.

Tenzij je dit game een massive HUD/ general UI overhaul geeft of terug richting WW2 ofzo stuurt zal alles als een DLC voelen, my 2 cents.

Member
    iTrader
    0
    hoe kan ik de beta downloaden? ik zie nergens in origin een download knop

Member
    iTrader
    0
    Kga het zowiezo wel nog een paar keer spelen... we zien wel alsek het al liever speel

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Qua performance ben ik tevreden, maar 't is ook al om tevreden over te zijn.
    Dit is Battlefield 4 (een vroegere build dan nog wel met de helft van de problemen nog intact) maar dan met andere skins.

Killtrading, gebeurt weer veel te vaak, alsook sterven achter de muur.
    Na first hit heb je wel geteld nog 0.1sec reactie tijd, daarna ben je dood.
    Snipers zijn weer ziekelijk slecht (hit met bolt action in chest zou ne fucking kill moeten zijn ....)
    Die heli's kunnen ze beter verwijderen uit het spel, ze zijn toch geen kloten waard.

Nuja, ben blij dat ik het nog eens kunnen BETA testen heb, 'k weet nu dat ze sinds vorige BETA (of was da alpha?) niet echt veel gameplay vorderingen hebben gemaakt.
    Shadowfox
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: Cities: Skylines
    | CS:GO | Hearthstone

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Qua performance ben ik tevreden, maar 't is ook al om tevreden over te zijn.
    Dit is Battlefield 4 (een vroegere build dan nog wel met de helft van de problemen nog intact) maar dan met andere skins.

Killtrading, gebeurt weer veel te vaak, alsook sterven achter de muur.
    Na first hit heb je wel geteld nog 0.1sec reactie tijd, daarna ben je dood.
    Snipers zijn weer ziekelijk slecht (hit met bolt action in chest zou ne fucking kill moeten zijn ....)
    Die heli's kunnen ze beter verwijderen uit het spel, ze zijn toch geen kloten waard.

Nuja, ben blij dat ik het nog eens kunnen BETA testen heb, 'k weet nu dat ze sinds vorige BETA (of was da alpha?) niet echt veel gameplay vorderingen hebben gemaakt.
    Shadowfox
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: Cities: Skylines
    | CS:GO | Hearthstone

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb sinds CoD II en RTCW: ET geen fps meer gespeeld.

Ik suck zo vreselijk hard nu.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten