Pagina 1 van 213 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 4253
    Platinum Member koolcast's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)

De officiŽle Battlefield 4 thread

officiŽle site

release: 29 oktober 2013
    genre: FPS
    dev: DICE + DICE LA

>>> Battlelog | Origin | GameTrailers | Metacritic

The world is on the brink of chaos, China is the tinderbox and you and your squad are the inadvertent spark that could ignite a global conflict. This is Battlefield 4. As Sergeant Daniel Recker, you play as a member of an elite group of unlikely heroes known as Tombstone squad, navigating the turmoil around you as you fight to save the final hope for peace.
    In Battlefield 4, you take on the role of Sergeant Daniel Recker, member of an elite group of soldiers known as Tombstone squad. While on a mission to collect intelligence from a defecting Russian General in Baku, Azerbaijan, your squad is discovered and you must fight your way through waves of Russian troops in order to escape. Upon getting back to the USS Valkyrie, a Wasp class carrier, the intelligence you’ve retrieved confirms previous suspicions. The Chinese Admiral Chang is planning a coup in China, and if this happens, the Russians would back him up.
    Battlefield 4 is a seminal moment for the Battlefield series as more award-winning, multiplayer game design elements are incorporated into the single-player campaign. In single-player, gamers will experience huge environments, a playground of destruction, access to an arsenal of vehicles and the ability to direct squad mates. Taking a page from the social aspect of multiplayer gaming, the single-player mode will now track players' progress, adding an element of persistence and friendly competition to the campaign.
    Powered by the advanced technology of DICE's proprietary Frostbite 3 engine, Battlefield 4 offers players a glimpse into the future of interactive entertainment — a future that is more human, dramatic and believable than anything before it. With more than 65 million players worldwide, the Battlefield series has consistently been praised by critics for its world-class multiplayer gameplay, and is recognized as the only game that allows players to own land, sea and air.

Systeemvereisten

Spoiler:

Laatst gewijzigd door koolcast; 29 oktober 2013 om 19:36 Reden: Systeemvereisten
    Frigoô
    You donít win the battle by doing whatís right. You win by doing whatís necessary.

iTrader
    50 (100%)

Member [LRRP] Brekkie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze keer zal ik niet buigen voor de publiciteit van EA en battlefield. Op origin staat de game reeds als preorder beschikbaar voor een belachelijke 60 euro voor de normale editie, en 70 euro! voor de deluxe editie. De deluxe editie geeft gegarandeerd toegang tot beta van bf4 (wat wrs toch op een bepaald moment open beta zal worden a la bf3) en extra bonus materiaal (ik denk a la sneller wapenupgrades die toch totaal nutteloos zijn - zoals onder andere de sks flash supressor in bf3). Ik heb reeds wat op het internet gezocht en andere online stores bieden de game al goedkoper aan. Zo koop ik altijd mijn games bij g2play.net Battlefield 4 EA Origin Key Pre-Order :: Battlefield Series :: G2PLAY.NET - BE SMART, PAY LESS . Als je toch al bf3 premium hebt, dan krijg je ook acces tot de bf4 beta. dus waarom 20 euro meer betalen voor iets wat je al hebt?

Om iets over de trailer te zeggen, ik dacht eraan deze te analysen, maar voor een single player campaign heeft het niet veel zin. Grafisch ziet het er vet uit, je kunt duidelijk zien dat ze hun engine hebben geoptimaliseerd. Ik wacht af tot ik multiplayer footage heb gezien

Member KoOkiE's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik sla deze over. Lijkt me gewoon een zoveelste grap van EA games. Dit loopt niet goed af volgens mij.

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Nu al overtuigd.
    Must buy en ik ga me er geweldig mee amuseren.

Member DigitalOverdose's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Goh, gemengde gevoelens bij mij. Ik had gehoopt op nen BF1942 remake of eventueel van BFV omdat da tenminste terug wa origineel zou zijn en dan zou'k er echt naar uitkijken maar dees lijkt op 'BF3-bis'. Hier heb iets van 'meer van't zelfde met (iets) betere graphics' bij.
    Het is ook al zo snel na de laatste DLC van BF3 en was eigenlijk net aan't plannen om menne PC te gaan upgraden om BF3 op full detail te kunne spelen. Ik speel BF3 nu al een jaar op minimum details met aanvaardbare maar ni overdreven framerate en zag er naar uit om eindelijk in volle glorie te kunne spelen. Maar nu gaat het er op lijken dat ik over een half jaar weer een spel dat maar zus en zo zal draaien ga hebben. En de tijden da'k om een spelleke vlot te spelen zonder verpinken nen hoop geld aan hardware uitgaf zijn hier al ff vervlogen...
    Maar waarschijnlijk ga ik het toch kopen, al is het maar om de mensen waarmee da'k op TS speel te volgen. Mor dus ni uit volle goesting...

Member Marsmillo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DigitalOverdose Bekijk bericht
    Maar waarschijnlijk ga ik het toch kopen, al is het maar om de mensen waarmee da'k op TS speel te volgen. Mor dus ni uit volle goesting...
    Goh, ik ken dat gevoel wel. Ik speel al zo'n 8 jaar met min of meer de zelfde groep mensen online battlefield. We spelen niet competitief, meestal maar 1x per week gewoon lekker lullen op teamspeak en wat rondjes spelen / prutsen / klungelen. Het is gewoon leuk. En denk dat ik dat wel zou missen mocht ik dat opeens niet meer doen...

Member Witte8's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Ik denk dat we gewoon zullen moeten aanvaarden dat het business model anno 2013 voor game developers zodanig anders is dat het voor 'oudere' gamers soms knarsetanden is om te kijken wat er met hun favo shooter franchise gebeurd is zowel game technisch als op marketing/financieel gebied (dec, micro-Transacties,...). Ofwel volgen we ofwel buigen we...:-)

Member KoOkiE's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als ik de reacties hier zie merk ik meer uitvluchten om het toch te kopen hoewel daar eigenlijk weinig zin toe is. Ik zit ook op TS met maten maar toen MOH uitkwam en iedereen op die bandwagon gesprongen was heb ik me daar wijselijk van afgehouden. Een week of twee later was de interesse in dat spel volledig vervlogen, en was ik tov hen 50 euro rijker.

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb hem gepreordered, voornamelijk omdat ik mijn geld echt wel tien keer uit BF3 heb gehaald, omdat ik het nog altijd speel en vooraleerst omdat ik met een vast squad speel wat de zaak een pak aangenamer maakt.

So yeah, dubbel gevoel, als dit CoD was had ik er zelfs niet over nagedacht maar wetende dat BF zoveel spelplezier biedt besloten om ditmaal toch maar te investeren.

Er zal wel eens een punt komen waarop EA een bepaalde grens overschrijdt en heel dit domme systeem in elkaar stuikt.

Inv
    Inv is offline
    Member Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik hoop op hetzelfde waar iedereen op hoopt en das server-side hitreg & battlerecorder. Ook minder glitchy animaties (zoals een enemy die over iets vault is onmogelijk om te raken) zouden mooi zijn... Nu, ik ben toch maar een consumerend schaap die de hype volgt en ik ga deze sowieso kopen. Vooral omdat ik +500u in bf3 gelogged heb (waarvan een heel aantal competitief). Ik hoop echt op esports support maar als ik naar andere big budget shooters kijk is dat waarschijnlijk toch maar ijdele hoop.

Als je preordered op origin, wat krijg je dan allemaal voor extras? Early beta bf4 access en wat unlockables, da's alles?
    Tis hier al gezegd maar ik wacht ook de mp footage af.

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inv Bekijk bericht
    Als je preordered op origin, wat krijg je dan allemaal voor extras? Early beta bf4 access en wat unlockables, da's alles?
    Nee, je krijgt er ook nog een Premium Expansion Pack bij.
    Waarschijnlijk iets gelijkaardigs als B2K wat je bij BF3 kreeg

Member
    iTrader
    6 (88%)
    Ik dacht dat dit spel op de nieuwe xbox console ging verschijnen ipv op de 360? Ben momenteel even te lui om na te kijken waar ik dat dacht gelezen te hebben Allesinds goed nieuws dan...

iTrader
    28 (100%)
    Ik met ook dat ik excuses verzin om het te kopen. Laatste jaren niet veel gespeeld wegens huisje tuintje boompje er liggen een hoop ongeopende games (over consumerende schapen gesproken), maar toch blijven die doosjes op de kast me nog enorm aanspreken en dan zeker bf. Die game blijft ondanks alle evoluties ten goede en slechte zulke sterke gameplay bieden. Velen neigen te vergeten dat eigenlijk alle bf games op technisch gebied heel wat te Londen hebben gehad... We bedekken dat vak met de mantel der liefde... Misschien teveel... En toch als ik dit speel beleef ik de meest fantastische momenten in een online slagveld met te zot veel mogelijkheden. Hebben jullie het interview gelezen nav 10 jaar bf? Vond dat wel geweldig met al die anekdotes en zo

iTrader
    50 (100%)

Drones speelde een belangrijke rol in BF2142...

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Kan natuurlijk ook een fake pic zijn.

iTrader
    28 (100%)
    "Multiplayer is chaos in a sandbox with a lot of tools," Karl Magnus Troedsson

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Ze mogen van mij vertellen wat ze willen bij DICE/EA, ik geloof ze toch niet.
    Kijk naar al de beloften die ze hebben gebroken met BF3 ...

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nTFs Bekijk bericht
    Kan natuurlijk ook een fake pic zijn.
    BF3 zit ook al bom vol met Easter Eggs die hinten naar BF 2142 / BF 2143 (DLC).

Spoiler for paar voorbeelden:

Edit*
    En het is nu officieel:

Laatst gewijzigd door koolcast; 29 maart 2013 om 09:14

iTrader
    28 (100%)
    Iemand nog iets opgevangen ivm de rumor van het tonen van mp op 30 maart van die Rus 'Bitty'?

Pagina 1 van 213 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten