kom net online en zag dit
Battlefield 4 in aantocht? • Nieuws • PC • Eurogamer.be
http://www.4gamers.be/nieuws/17945/1...Honor-preorder
BF4 in de maak ?
wat vinden jullie ?
kom net online en zag dit
Battlefield 4 in aantocht? • Nieuws • PC • Eurogamer.be
http://www.4gamers.be/nieuws/17945/1...Honor-preorder
BF4 in de maak ?
wat vinden jullie ?
tuurlijk, 60 euro neertellen enkele maanden na laatste DLC voor BF3. En dan opnieuw DLC packs ...
Ze gaan de COD toer op, wat een toeval, als je gamers wilt overhalen om de ene reeks te laten voor de jouwe, moet je een gelijkend systeem op poten zetten.
Zoals falc aangeeft: DLC uit voor de ene game, tijd om de nieuwe aan te kondigen.
Dat BF4 eraan zat te komen is absoluut geen verrassing, maar ik dacht dat ze het volgende gingen doen:
BF3-->MoH-->BF:BC3--><BF game in toekomst als black ops 2 aanslaat>-->BF4
neen het wordt
BF - MOH - BF - MOH - ....
bad company 3 moet je niet te veel op rekenen voorlopig
They lost me months ago... ze gaan de reeks toch serieus mogen opkrikken om me terug te kunnen winnen (als het al waar is).
Als het een geheel nieuwe setting is (WOII, Vietnam,...) kan ik er wel mee leven eigenlijk.![]()
't Zou Dice ook wel sieren moesten ze is met iets TOTAAL anders komen. Ik denk maar aan bijvoorbeeld een spel in de trend van Twisted Metal of, beter nog, Vigilante 8. Carcombat in combinatie met FPS dus. Volgens mij zou zoiets echt wel kunnen aanslaan hoor. In ieder geval toch beter dan blijven voortborduren op die bestaande settings.
Soit, niet dat dat ooit gaat gebeuren maar een mens mag al is dromen hé.
W0II met artillery en overal kraters en kapotte steden,etc in FB2 engine would be epic.![]()
vond BF2142 toch één van de slechtste battlefields zedus nee danku
![]()
Gewoon een remake van 1942![]()
big ² that...
de tijd van onze stuntcrew!
Stuntcrew The Beginning - YouTube
Stuntcrew Mod Trailer - YouTube en mod trailer
Graag, of een 1942 gaat er ook nog eens in. Alleen, laat aub dan die zelfhelende ventjes met hun zelfreparerende jets en tanks met hitmarkers met oneindig veel ammo achterwege (klinkt als een cheat). Laat die singleplayercampagne ook maar achterwege, het is toch maar een demo waar ze ons (nog meer) als totaal debiel aanzien. En breng die commander terug, dat was pas zalig...
En als DICE iets gebruikt zoals 'ultimate' of 'total' destruction, verwacht een mens ook minstens dezelfde eisen als in BC2.
Een mens kan maar dromen![]()
ondertussen officieel, beta in herfst 2013, release prolly rond kerstmis, mijn gok is als launch title voor ps4 of xbox 720
Toch geschrokken dat het al zo snel officieel is geworden.
Nu ja, zo lang de setting anders is ditmaal ben ik al content. WoII of Vietnam zouden een extra plus zijn maar ik val in herhaling.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)