Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1

Forgotten Hope Secret Weapons Europe got his own Wikipedia!

Wat is FHSW?

Forgotten Hope Secret Weapons is een Japanse Modmod voor Forgotten Hope, een mod voor Battlefield 1942. Het originele idee achter FHSW is het maken van enkele 'crazy' maar daadwerkelijk geplande of in prototype gebouwde of in lage productie aantal gebouwde wapens zoals de Ratte Tank

Maar..... na 3 jaar liep dit uit de hand en dat is maat goed ook. Want FHSW is momenteel de grootste mod voor Battlefield 1942, zelfs groter dan Forgotten Hope, Battlegroup 42 en Desert Combat! En.. de mod verwacht nog steeds z'n 0.5 versie! FHSW geeft je meer dan 500 wapens, meer dan 130 mappen en verbeterd de effecten en noem maar op uit Forgotten Hope. Bovendien stak FHSW z'n tijd erin om enkele nieuwe effecten bij te voegen. Zo verwachten we in de 0.5 versie zelfs gas aanvallen!

Met dank aan Hungarian Front, een andere helaas niet succesvolle mod, werd Hongarije ook tot de vechtende landen bij geplaatst met hun voertuigen zoals de beruchte Jagdtas tankjager.

Het doel is.... of was... de Tweede Wereldoorlog. Alhoewel de Tweede Wereldoorlog eindigde met de Japanse overgave in 1945, gaat FHSW iets verder en bracht ondertussen twee mappen uit in 1946! Forgotten Jungle en Operation Coronet. Twee fictieve gevechten tussen USA en Japan. De geruchten gaan rond dat er fictieve gevechten worden toegevoegd tussen de USA en de Sovjets na 1945.

De Wikipedia.

[Forgotten Hope Secret Weapon] European Community is een Europe community voor FHSW met partnership met de Japanse FHSW Dev Team. Ze houden de ontwikkelingen in de gaten en zoprgen ervoor dat FHSW in Europa ook voelbaar is. Ondanks de grote succesvolle Japanse server, heeft de Europese minder dan de helft van de Japanse aantal spelers op hun server en dit moet beter! Daarom nodig ik nu iedereen uit om FHSW te spelen op deze server. En je zeker aan te sluiten bij de community!

Een paar fans, ikzelf en Endless_Nameless, begonnen aan een eigen Wikipedia. Het doel is om alle wapens, mappen en alle nodige uitleg van de mod op het internet te plaatsen en in Engels. Zo proberen we de Gamerwereld wakker te schudden dat FHSW nog steeds aan het groeien is en zelfs nog populair is! Ondanks het lage aantal spelers in Europe, maar de Japanse aantal spelers is uitstekend (iedere keer een volle server van 64 spelers). Via de Wikipedia laten we veel Wo2 gamers en Wo2 fans laten kwijlen met welke wapens zij kunnen spelen! Want wat je terug kan vinden in de Wikipedia, kan je bijna nergens terug vinden!

De Wikipedia vind je hier terug!
    "Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dus een mod voor een mod voor een spel da al massa's oud is. ^^
    Spelen daar nog mensen op eigenlijk?

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u4ea Bekijk bericht
    Dus een mod voor een mod voor een spel da al massa's oud is. ^^
    Spelen daar nog mensen op eigenlijk?
    Wat ik al zei. Populatie in Japan is hoog, in Europa helaas niet. Maar het spel is nog steeds aantrekkelijk. Ok, het word niet iedere keer gespeeld, maar de evenementen (op vrijdag en zondag) laat toch heel wat volk opdagen. Het is oud, maar het is het idee er achter dat de mod laat aantrekken. Ik denk zelfs dat FH2 nooit zover zal geraken dan waar FHSW zich nu bevind.

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kheb hier 1942 nog liggen, als het derop staat nekeer proberen dan.

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Dat hoor ik graag, alles kan je terug vinden op de website van de community. Ik vergat iets, de Siound and Texture pack (S&T_110831.zip - 4shared.com - online file sharing and storage - download - Lab WLM) is een aanradertje! Het zorgt voor betere effecten in zoals beeld als ook geluid!

Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Damn die trailers zien er leuk uit.Geeft mij echt weer zin om 1942 te spelen

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik zou zeggen, installeren en joinen! Ik denk dat vanavond weinig volk zullen opdagen. De meeste spelen FHSW als gelegenheid om niet te snel beu te geraken. Maar gisteren was het echt een topper!

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik heb hier de statistieken van de FHSw server in japan. Kijk eens naar die pieken.

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Wat je in de komende versie mag verwachten.

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    En de huidige versie korte gameplay.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten