Ben echt tevreden van die DLC.
Eigenlijk (zoals ik al zei?) is dit gewoon COD zoals ik het wilde. Zonder killstreaks, deathstreaks, ...
Ze gaan hiermee toch zwaar cashen hoor bij EA.
En dit is sowieso een win-win situatie voor de pro's en con's.
De mensen die deze DLC haten omdat het teveel COD is, bekijk het anders. Al die COD-spelers waar jullie al maanden over klagen gaan op CQC spelen en kunnen jullie verder doen op B2K![]()
kheb precies terug mijn goeie dagen ^^
everything goes down![]()
Kun je premium pack apart kopen?
Dat lek hebben ze gedicht jammer genoeg.
Hebben ze de Indische store verwijderd ofzo? Gisteren ging ik nog naar de Indische store maar vandaag kom ik precies op de Amerikaanse uit.Ik wou FIFA 13 nog preorderen.
Zie dat die er nog is hoor,
http://store.origin.com/store/easa/en_IN/home
BF3:P staat daar momenteel aan ₹2,699.00
Volgens mij hebben ze bij EA een lijst van bekende proxys gemaakt en die linkt door naar de US store. Moeten wel wegen rond zijn volgens mij.
Had ook gezien dat het duurder geworden was gisteren. Hoe raak jij nog op de Indische store eigenlijk?
My friend is asking is there any other country or proxy where he could buy Premium for about 20€? 'India' has doubled the price.Goedkoopst lijk mij het nu in mexican origin store aan te schaffen voor €28 zolang het nog werkt...well not 20€ but around 28 to 30€ from Mexico
Voor diegene die via indian proxy premium goedkoper hebben afgehaald:
Not premium anymore - Forums - Battlelog / Battlefield 3
Kan waar zijn, hopelijk niet natuurlijk...kan ook fake zijn...
Hej jongeus, ik ben trug met een nieuwe video. Operation 925 met z'n explosies en shizzlesBattlefield Beauty - YouTube
Net eens een goeie ronde gehad, spijtig dat ik totaal niet constant speel, altijd up and down.
Battlelog / Sign in
Vraagske ivm premium: krijgt ge dan alle DLC 'gratis'? Of enkel close quarters en back to karkand en de volgende niet meer? Andere voordelen van Premium?
Lees mss eens wat Premium is op de site?
Ja, daar staat 'speel ze twee weken eerder' maar wilt dat dan zeggen dat ge ze twee weken eerder kunt kopen, of dat ge ze dan onmiddellijk krijgt?
je kunt ze 2 weken eerder spelen dan de mensen die geen premium hebben.
toegang tot de servers![]()
... Nog niet duidelijk precies: ja, dat begrijp ik, maar als je nu Premium hebt gekocht, moet je dan ook nog voor alle uitbreidingspakketten betalen? Als je bij Origin wilt 'afrekenen' krijg je wel CQ en B2K erbij (staat dan op het 'factuur' maar wat met de andere drie? Moet je daar dan, als die uitkomen, ook nog voor betalen? Of kan je die dan onmiddellijk downloaden omdat je ze in principe al hebt betaald omdat het in de prijs van Premium zat inbegrepen?
M.a.w.: zitten alle uitbreidingspakketten inbegrepen bij Premium?
Sorry voor het gezaag, maar ik wil geen € 50 'weggooien' om achteraf nog moeten bij te betalen.
De bedoeling van premium is koop alle DLC die uitkomt voor max €50 + voordelen zoals ACB 90 knife, extra camo's voor weapons en Skins. En dan kunt ge mappen ook 2weken vroeger spelen dan dat ge ze apart koopt.
Die andere 3 zult ge kunnen downloaden als ze uitkomen. Ge moet daar niks meer voor betalen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)