Hmmm. Misschien nog eens een poging geven dan.
Ik kijk wel uit naar de nieuwe DLC CQ en de bijhorende patch. Metro met een man of 20 vind ik momenteel een van de leukste dingen die je kan doen in BF3 dus ik hoop dat CQ meer van dat soort actie te bieden heeft.
En waarom moet dat in godsnaam 3 maand duren om te patchen?M26 dart situation resolved
Some of you have noticed lately how a certain loadout has been overpowered. When the M26 Lightweight Shotgun System was mounted under an assault rifle with a heavy barrel, the M26 would accidentally fire assault rifle bullets instead of shotgun pellets. This is fixed in the June update.
Geen last van gehad. Minder op Metro spelen jongens!
Heb je het nu over de Dart? Ikzelf speel nooit Metro-only servers. Meestal zit ik op eigen server maar als die leeg is joinde ik wel is een andere hardcore server. En daar kwam je af en toe nog mannen tegen die het beest aan 't uithangen waren met zo'n M26 Dart.
Ga (in de tussentijd) gewoon op metroservers waar M26dart niet is toegelaten, en liefst met autokick![]()
Weet iemand hoe het zit met dat premium pack als je de eerste dlc al hebt?
Ik bedoel, het lijkt me dan logisch dat je geen 50 euro zou betalen (voor iets waar je al een stuk van hebt)?
Greetz
Correct, Dice wilt geen platformen voortrekken en patched dus wanneer het voor elk platform past. De nieuwe patch zal ook opnieuw CQ bevatten, dus weer een >5GB download, ook al moet je die dlc niet hebben....
Je zal gewoon nog eens 15 € betalen voor B2K, EA gaat dit heus niet aanpassen....
Das dan toch maar een rare regeling hoor. Dan gaan ze de mensen serieus in het zak zetten als ze dit niet aanpassen.
Wnn komt de DLC/patch er? Op TS zei iemand vandaag al...
Tijdens de voorstelling op de E3 naar't schijnt. Wat bij ons deze avond rond 22u zou moeten zijn.
Is er hier iemand die vaak met een groepje ofzo als squad speelt ? Kzou anders graag eens meedoen![]()
Ze zijn aan het updaten as we speak. Hopelijk vnv al close quarters.![]()
Op PS3/360 is de patch er al maar je kan geen enkel spel meer joinen...
Stond er trouwens in de patch notes niet dat elke lmg met clip (M27, RPK etc) ext. mags gingen krijgen? Daarstraks gezien en blijkbaar heeft de RPK geen ext. mags meer maar de M27 wel + HB...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)