Dat weet ik ook hoormaar het is net overdreven. Just teveel naar mijn mening.
Dat weet ik ook hoormaar het is net overdreven. Just teveel naar mijn mening.
Ik ben overgestapt weer naar de basic weapons, M16A3/AK74M-M4/AKS-RPK/M227AR, die blijken me toch het best in de hand te liggen.
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Ennog verliezen...
AEK ligt me terug beter precies, dunno of het met patch te maken heeft.
Heb jij nu echt 2u45 minuten op dezelfde map Team DM gedaan? Ik zou dood gaan van verveling man.
Van clan verandert Mentor?
AEK lijkt mij net slechter te liggen, zeker op close-range. De FAMAS lijkt me dan weer beter geworden te zijn voor mij, op close range iig. (Ik speel erg aanvallend, dus close range is vrij belangrijk voor mij). M16A3 nog niet getest.
ja havoc is toch iets beter dan vroeger jammer dat de rockets nog altijd niet zoveel dmg doen als de andere bf games![]()
man man, tdm in dit spel is erg. Rotspawns, slecht mapdesign etc...jammer.
Die centurion gun opt schip van US in noshar canals (ofzo) kan ineens over heel de map schieten wtf
nog mensen dit gezien?
Voor de rest wel content vd patch. Choppers ownen nog meer, sweet![]()
Die facepalms op het laatste![]()
BF3: rivaL xfactors favorite 3 assault weapons and specific attachments post balance patch - YouTube
Bye bye foregrip+supressor combo. De accuracy is helemaal om zeep als ge die twee samen neemt.
Gisteren scrim gespeeld en daar viel echt op hoe slecht silencer + foregrip is. Uiteindelijk bleek die underbarrel mount en flash supressor veel beter al kom je dan wel op de minimap.
En ik had de indruk dat ik ook 2 hitmarkers meer nodig had dan vroeger maar waarschijnlijk kwam dat door die suppression en ik veel ledematen raakte in plaats van de torso.
Ach ja, weekske aanpassen en zoeken naar de juiste attachments. Is wel fun.
Mja, zo kan je het ook wel bekijken, als een aanmoediging om alle wapens en attachment combo's nog eens uit te proberen. En eerlijk gezegd, de foregrip en supressor waren sowieso OP voor de patch. Maar het is toch weer wat té hard generfd vind ik.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)