Welcome to PC-gaming. Efkes uw config-file open smijten en kunt naar hartelust customizen.
Naar het einde van de match toe gejoind:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
M26 DART only. Bug-abuse to the max.
Welcome to PC-gaming. Efkes uw config-file open smijten en kunt naar hartelust customizen.
Naar het einde van de match toe gejoind:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
M26 DART only. Bug-abuse to the max.
Man toch, gaan ze het ook nooit leren die DEV's.
Waarom moet ik nu weer in godsnaam mijn config file gaan zoeken en aanpassen als er al een optie in het spel zit![]()
PC gamers moeten de laatste jaren wel inventiever zijn![]()
Ik speel op 85. Voor mij is dat ideaal.
Ik heb gisteren eens zitten switchen tussen een FOV van 60 en 90 en merk om eerlijk te zijn amper verschil, ik speel wel op een 24" led scherm.
Speel ook op een 24" en 90 is toch nog te dicht voor mij hoor
Misschien hoge FOV gewend gekomen met de jaren. In ET altijd op 115 gespeeld, en dat was in den tijd een 16" scherm...
sommige admins zijn echt te noob :S ik word gekicked van een tdm server waar ik 7-2 stond, reden? ik heb een SPM > 900
andere dag werd ik gekicked voor cheaten omdat ik 42-19 stond, ik bedoel das amper een kd van 2 -,-
BF3 Config Utility - techPowerUp! Forums
voila dan kan je alles aanpassen zonder eerst ingame te moeten gaan. Ze zijn wel nog bezig met de keybindings.
Dit viel me gisteren pas op bij de Seine-map. Wat een farce is me dat man... Het deed me terugdenken aan Doom 2 op onze 386SX, dat schokte bij momenten ook zo erg (alleen wist ik toen dat het aan m'n PC lag). Tot voor de patch geen probleem, hopla de patch, of zou ik zeggen 'patch', en nu heb ik serieuze FPS drops.
Metro is echt ongelooflijk belachelijk om te spelen, join server waar het vijandelijke team de map totaal domineert, kan niet spawnen of ik ben dood.
Wat een kutcommunity.
BF3 Settings Editor - Realmware BF3 Tools En de keybindings werken hier wel.
Wordt ge dan niet geband op ESL? Of is dat wel toegelaten?
Maar op ESL mag je niets veranderen wat niet veranderd kan worden ingame dusja....
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)