Pagina 26 van 172 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 376 t/m 390 van 2574
    Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Attack/Defend orders geven lukt me niet meer door te spotten op objectives, vind ook niets mis met de keybindings ?
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje07 Bekijk bericht
    ghehe als je echt iemand op zijn zenuwen wilt werken, moet je usas+slug nemen^^
    Dat is enkel is ferm ferm ferm vies wordt maar meestal vind ik dat niet zo leuk. 870MC met slugs is veel leuker.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Magnum ftw, als ge ze daar mee pwned is de rage pas groot

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    Attack/Defend orders geven lukt me niet meer door te spotten op objectives, vind ook niets mis met de keybindings ?
    Orders geven is omslachtiger nu, je moet blijven drukken op Q en dan met je muis de onderste command gebruiken (enkel zichtbaar wanneer je squad ldr bent)
    Shadowfox
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: Cities: Skylines
    | CS:GO | Hearthstone

Approved 9-lifer Scr1fle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht

Gebruik ik ook hoor. Vandaag effen alleen aan het spelen pfff en das echt saai. En geraak direct gefrustreerd want er revived bijna niemand en niemand probeert tanken te vernietigen. Dit spel zit soms vol met retards.
    Ex-Division9|Airsoft addict
    Specs: i5-2500k 8GB DDR3 1866 Mhz .:. 2x XFX R9 280x .:. Samsung SSD 840 EVO 256 GB

Banned
    iTrader
    0
    mai nie, moest gisteren 50 keer vragen achter en soflam en kwas maar aant zagen achter ammo want kwas al die tanks aant kapot javelinne maar die gaylords lopen mij gewoon voorbij ipv gwn een ammo case te droppen...

Marsmillo
    Guest
    Orders geven is omslachtiger nu, je moet blijven drukken op Q en dan met je muis de onderste command gebruiken (enkel zichtbaar wanneer je squad ldr bent)
    Idd, is er niet op verbeterd sinds te patch.

Voordien werd het al amper gebruikt, je ziet als squad ook bijna niet de orders die een squadleader geeft. In BF2 (jaja, ik weet het, ben weer aan het zagen) zag je het met rook ingame, een duidelijke lijn van jou positie naar de order op je minimap en werd er via audio ook nog eens duidelijk gemaakt dat de SQL een order gegeven had.

In BF3 is er niets te zien, buiten een paar kleine streepjes rond een object zijn naam. Vele weten niet hoe je orders geeft of hoe een order er uit ziet of wat de bedoeling van orders zijn... het is net alsof ze alle ervaring ivm squadplay vergeten zijn bij de overstap naar Bad Company en BF3.

Order geven is nu, na de patch nog moeilijker geworden. Je moet je q (bij ons a) toets ingeduwd houden, op de order mikken (de naam van het objectief moet er op komen, anders heb je grote kans dat hij het niet aanvaard) en dan als sql give order selecteren. Handig is anders. BF2 systeem was beter, zeg wat je wilt...

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net 31-0 op Caspian met Jets, midway gejoined. Rockets pods zijn inderdaad (te) sterk, maingun daarentegen is echt een lachertje geworden. Het wordt gewoon zelfs saai om een jet neer te halen met dat waterpistool.

Ik heb wel het gevoel dat het maingun iets meer splash dmg doet. Ik vond het toch veel eenvoudiger om infantry weg te maaien..

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsmillo Bekijk bericht
    het is net alsof ze alle ervaring ivm squadplay vergeten zijn bij de overstap naar Bad Company en BF3.
    Waarschijnlijk te moeilijk voor de doorsnee speler om te gebruiken. Daarom lieten ze het maar weg

iTrader
    0

Dit had ik al gezien, telkens ik SQL ben geef ik attack/defend orders naargelang de situatie. Ik heb de commo rose gechecked en zag inderdaad de toevoeging onderaan, al werkte dit niet ook al was ik richting een objective aan het kijken.

Meh, probably bugged.
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    Dit had ik al gezien, telkens ik SQL ben geef ik attack/defend orders naargelang de situatie. Ik heb de commo rose gechecked en zag inderdaad de toevoeging onderaan, al werkte dit niet ook al was ik richting een objective aan het kijken.

Meh, probably bugged.
    Je moet niet klikken op de optie, je moet je muis erover zetten, en dan a loslaten. Het is iig een kut verandering... Ik gebruikte die attack orders constant als ik SQL was. Nu is het gewoon irritant.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Je moet niet klikken op de optie, je moet je muis erover zetten, en dan a loslaten. Het is iig een kut verandering... Ik gebruikte die attack orders constant als ik SQL was. Nu is het gewoon irritant.
    Same here, en het valt me inderdaad op dat niemand het gebruikt... Jammer .

Member Redraptorx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    10 kills en 0 deaths op squad deathmatch en gekickt door een admin, sommige admins zijn toch echte kindjes he.
    Don't just be another brick in the wall.

Member HOPLON's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrownedUpon Bekijk bericht
    mai nie, moest gisteren 50 keer vragen achter en soflam en kwas maar aant zagen achter ammo want kwas al die tanks aant kapot javelinne maar die gaylords lopen mij gewoon voorbij ipv gwn een ammo case te droppen...
    Idem ... Soms zou ik echt graag eens zien wie (lees: welke debiel) daar in godsnaam achter die pc zit

En misschien maar best dat bf3 niet in één grote zaal als lan party gespeeld wordt. Ik denk dat er serieus wat zou afgevochten worden daar
    "A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something"

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Daarstraks op peak, conquest versie.. het was een leuke ronde omdat we telkens elkaars vlagen namen... Maar toen kreeg het team ineens schrik van de vijandelijk tank die in de tunnel bleef zitten; resultaat: laten we lekker gaan snipen tegen de vijanden die rond de tank zitten, engineer zijn is absoluut niet nodig. Dan heeft iemand de heli, denkt ge dat die over de heuvel gaat? neen, probeert tank af te maken

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HOPLON Bekijk bericht
    Idem ... Soms zou ik echt graag eens zien wie (lees: welke debiel) daar in godsnaam achter die pc zit

En misschien maar best dat bf3 niet in één grote zaal als lan party gespeeld wordt. Ik denk dat er serieus wat zou afgevochten worden daar
    Mja, tis ni da het meestal al te duidelijk is.
    Ge ziet een klein icoontje pinken op u radar en ge hoort iemand roepen, da meestal overstemd wordt door explosies en wapens.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Pagina 26 van 172 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten