Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 83
    Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Mja, ik vind de maps ook niet perfect in BF3, maar in BC2 vond ik de maps uit de expansions toch leuker dan die dat er al inzaten.
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it~ Spade VI + 23/01'/12

Marsmillo
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    True. Je doet net alsof hetgeen waarvoor je Battlefield hebt gekocht niet meer aanwezig is. Ze hebben niets uit het spel gesloopt hé, ze voegen enkel toe.
    Zeker dat ze niets uit het spel gesloopt hebben? Als je de evolutie van BF1942 naar BF2 bekijkt en die vergelijkt van BF2 naar BF3 dan kan ik wel met alle eerlijkheid zeggen dat we er niet echt veel op vooruit gegaan zijn hoor.

Ik denk hier dan vooral aan gameplay elementen zoals teamplay en squadplay. In BF2 de opvolger van BF1942 hadden ze de nagel op de kop geslagen, de focus volledig leggen op teamplay en daarrond de nieuwe BF opbouwen met het geheel nieuwe squadplay element. Alles was zo goed ingebakken dat het logische was dat je ze gebruikte. Je had squadleaders die een functie hadden, je had een commander, je had duidelijke orders die vele malen uitgebreider waren dan in BF3, je had VoIP, je had grotere maps, je had ...

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik BF3 niet leuk vind é, anders zou ik het niet meer spelen. Maar ik wil hiermee vooral zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben in BF3 en mijn verwachtingen toch een heel stuk hoger lagen dan wat gebouwen die afbrokkelen en grafische pracht met een blauw tintje.

De expansion packs zullen het spel inderdaad enkel maar uitbreiden. Maar als de core van de reeks zo verwaarloost blijft, is de vraag inderdaad terecht of je dit de opvolger kunt noemen van voorgaande BF games. Ikzelf zie BF3 dan ook eerder als opvolger van BC dan van BF.

iTrader
    10 (82%)
    Wat ik dan wel weer vind is dat ze beter wat minder grafische pracht hadden geleverd en grotere maps, dat wel... Dat is echt iets dat je hard merkt, ook qua beplanting enzo.
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it~ Spade VI + 23/01'/12

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaMentor Bekijk bericht
    Mjah, kunt zeggen wat ge wilt, maar de maps van BF3 zijn wel zwaar ondermaats in vergelijking met eerdere releases. Als ge mij vraagt wat mijn favoriete BF3 map is, kan ik geen antwoord geven, ik vind ze allemaal even 'average'. Als ge mij vraagt wat mijn favoriete BC en BC2 maps waren kan ik u meteen enkele maps geven. Port Valdez, Isla Inocentes, Harvest Day, Oasis, ...
    Mijn favoriete maps in bf3 zijn Karkand en Gulf of Oman, kdenk da da veel zegt.
    En dernaast vindek Caspian Border ook wel prachtig om op te spelen.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Wa ne zever
    Het originele spel biedt wat BF altijd geboden heeft. Dit zijn expansions.
    Niets te zever. Het originele spel biedt helemaal niet wat BF altijd al geboden heeft (zie hierboven voor een deel uitleg trouwens). Ik ben al een fan sinds de allereerste reeks, maar zelfs BF3 vergelijken met BF2 is een brug te ver. De reeks is absoluut downhill gegaan, en dit spel had in feite zelfs niet meer "Battlefield 3" mogen heten. Het is in de kern toch wel zwaar verandert. Met de CQ's is het nog een brug verder van Battlefield.

Ze hebben wel degelijk heel zwaar gesloopt. Komaan, hebben jullie nooit die vroegere reeksen gespeeld?

iTrader
    10 (82%)
    Maar moesten ze het maken zoals jullie in gedachte hebben dat noemen jullie ze copycats die CoD nadoen... Jullie willen eigenlijk gewoon een Battlefield 2 met up-to-date graphics... Ja, de reeksen zijn fel verandert en wat voor jullie downhill is is voor anderen een grote vooruitgang... Jullie verwachten gewoon te veel, of in dit geval te weinig.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thelordofpee Bekijk bericht
    Maar moesten ze het maken zoals jullie in gedachte hebben dat noemen jullie ze copycats die CoD nadoen... Jullie willen eigenlijk gewoon een Battlefield 2 met up-to-date graphics... Ja, de reeksen zijn fel verandert en wat voor jullie downhill is is voor anderen een grote vooruitgang... Jullie verwachten gewoon te veel, of in dit geval te weinig.
    Het is niet zo eenvoudig... BF2 was een echt teamspel en dit is het nog steeds.. Dus waarom niet de succesformule van BF2 en die van BF2142 naar de BF3 core brengen? Dit met nieuwe toevoegingen.. de commandrose had er al vanaf dag 1 moeten inzitten... Nuja, BF3 blijft soms nog leuk, als de teams meezitten

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Allemaal nostalgische zielen ja. Ik speel BF ook vanaf 1942. Tijden veranderen nu eenmaal.

BF3 slecht noemen is gewoon te zot voor woorden. Ik amuseer mij dagelijks met verschillende maten. Mss spelen jullie teveel alleen?

Member
    iTrader
    7 (100%)
    BF2 was zo goed als top, en het is in feite erg om te zeggen maar hadden ze een BF2 gemaakt met betere graphics dan was die nog een miljoen keer beter geweest dan deze huidige BF3. Niemand staat graag stil, en innovatie is goed, maar kijk nu eens waarom de huidige BF3 wordt afgeschoten door zoveel fans? Het eeuwige liedje van de ports, 'ver-casual-isen' en de gamer die aanzien wordt als een 'debiel' komt weer bovendrijven. Hadden ze hier al rekening mee gehouden, dan was gewoon het grootste deel van de community tevreden. Het is natuurlijk subjectief: voor iemand die z'n games niet te moeilijk heeft is BF3 dan weer net een topgame (de bugs buiten beschouwing gelaten )

iTrader
    10 (82%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Het is niet zo eenvoudig... BF2 was een echt teamspel en dit is het nog steeds.. Dus waarom niet de succesformule van BF2 en die van BF2142 naar de BF3 core brengen? Dit met nieuwe toevoegingen.. de commandrose had er al vanaf dag 1 moeten inzitten... Nuja, BF3 blijft soms nog leuk, als de teams meezitten
    Zat die commandrose der dan niet in?

Tgoh ja, ik had echt al niet verwacht dat er heel veel teamspel in zou zitten als je op public servers gaat. Dat was al duidelijk toen je zag hoe de community reageerde op filmpjes en op de béta. Daarvoor kocht ik het eigenlijk ook niet, ik koop ArmA 3 later dit jaar.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    BF2 was zo goed als top, en het is in feite erg om te zeggen maar hadden ze een BF2 gemaakt met betere graphics dan was die nog een miljoen keer beter geweest dan deze huidige BF3. Niemand staat graag stil, en innovatie is goed, maar kijk nu eens waarom de huidige BF3 wordt afgeschoten door zoveel fans? Het eeuwige liedje van de ports, 'ver-casual-isen' en de gamer die aanzien wordt als een 'debiel' komt weer bovendrijven. Hadden ze hier al rekening mee gehouden, dan was gewoon het grootste deel van de community tevreden. Het is natuurlijk subjectief: voor iemand die z'n games niet te moeilijk heeft is BF3 dan weer net een topgame (de bugs buiten beschouwing gelaten )
    Blame the console generation, not the devs.

iTrader
    10 (82%)
    Jawel. De devs zijn naar de console generation gegaan en hebben zich daaraan aangepast. Het zijn wel de devs die het spel maken, niet het publiek. Het is gemakkelijk om alles op de console generation te steken.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thelordofpee Bekijk bericht
    Jawel. De devs zijn naar de console generation gegaan en hebben zich daaraan aangepast. Het zijn wel de devs die het spel maken, niet het publiek. Het is gemakkelijk om alles op de console generation te steken.
    Leer misschien eens hoe economie werkt, of vraag en aanbod. Wil je liever dat ze failliet gaan?

Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Omdat de console markt zoveel groter is dan de PC markt is het perfect logisch en te verstaan dat devs de focus leggen op consoles. Het anders doen is bad for business, en hoe ge het ook draait of keert, uiteindelijk moet er winst gemaakt worden en liefst nog zo veel mogelijk. Vergeet niet dat het hier gaat om miljoenen dollars aan uitgaven die terug verdiend moeten worden.

Het is een jammere realiteit.

iTrader
    10 (82%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Leer misschien eens hoe economie werkt, of vraag en aanbod. Wil je liever dat ze failliet gaan?
    Nee, ik wil dat ze hun spel optimaliseren voor de PC zodat het lijkt of het echt voor de PC gemaakt is... Dat wil ik. Van mij mag dat een maand na release zijn, maar haal er toch eens alles uit.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten