|
||||||
| Battlefield Series - Alle Battlefield games |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Naar aanleiding van het topic op het PS3-Forum lijkt me het wel tof om dit ook voor de pc te organiseren.
Regels: We gaan Squad Rush spelen. De rules zijn simpel , zie hieronder. ESL Rules. Ieder team heeft 1 captain die de wars gaat regelen. Wars moeten altijd een week vooraf geregeld worden. War: Als er een noshow is krijgt de het 'winnende team' 10 en verliest het noshowteam ook tien punten. Bij het winnen wordt er rekening gehouden met het aantal verschil in tickets van alle rondes. Houd deze dus goed in het oog. Indien er wilt gewisseld worden tijdens de war van spelers kan dit enkel tussen 2 rondes. Voorstellen: Als er een team je uitnodigd moet je dit niet altijd direct accepteren. Dit kan je altijd counterchallengen. Doe hier wel geen jaren over aub, dat het toch leuk blijft en geen frustaties oplevert. Prijzen: Ik kan jammergenoeg geen hardware of geld weggeven dus zal je moeten strijden voor de eer van je team. ![]() Wie doet mee: Je moet je wel hier inschrijven: http://www.9lives.be/forum/battlefie...amvorming.html Iedereen is welkom , van low naar high skilled spelers. Enigste vereiste: Je moet eerlijk zijn en fair gedrag hebben. ![]() Laat gerust iets achter van opmerkingen/ideën als er iets verkeerd is of fout is. ![]() Nota: Indien dit een succes wordt kunnen we een Infantry Only Compo er bij voegen. Laatst gewijzigd door Scr1fle; 17 maart 2012 om 13:22 |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
Ik doe mee! (voorkeur 8v8) Maar ik zou het toch wat tijd geven om de teams te vullen en niet al na 3 dagen van start gaan, zou eerder zeggen 2 tal weken, spread the word en laat de teams gevuld geraken :-)
(ik denk dat 6 teams van 8 man wel haalbaar is? (48 man) - of eventueel verlagen naar 5 teams ?) IGN: A3roDynam1c |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Goed idee, misschien dat het tijd is om Battle of Belgium nog eens onder het stof uit te halen (voor diegene die nog BF42 hebben gespeeld).
Eén dag en uur die worden afgesproken en vervolgens een massaal battle 15vs15 op een bepaalde map met teams die op voorhand zijn ingedeeld. Vervolgens komen alle stats online, wat mogelijk is met de Div9 Warcon server en heb je een soort van competitie onder de 9Livers. Maar eerst eens kijken hoe dit initiatief gaat verlopen. Good luck! |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
Eerste keer dat ik een tornooi doe , dus als er mensen zijn die een bepaald concept hebben of goeie ideeën help me dan aub.
Zie trouwens dit topic om uw teams te vormen. http://www.9lives.be/forum/battlefie...amvorming.html |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|