Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 58
    Member
    iTrader
    7 (100%)

Wat zou je graag nog zien veranderen?

Hallo,

Niets is perfect, ook Battlefield 3 niet Wat zou je graag nog anders zien? Wat zijn ze vergeten? Tweaks? Balancing issues?

Laat het weten.

Member muevete's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kvind dat de minimap veranderd mag worden want ge ziet er echt NIX op!!!
    als ge een squad joined dat ge kunt kiezen bij wie je wil zitten...
    als ge op battlelog een party aanmaakt, dat dat automatisch een squad is want als ik met vrienden speel in party zitten we meestal niet in zelfde squad....
    een systeem voor uw unlocks zoals bij BC2 zodat ge kunt zien wat ge nog allemaal nodig hebt en hoelang het zou duren etc. want nu ziet ge juist maar uw volgende upgrade!

Member s4nder's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Battlelog mag zeker beter imo.
    Squad joinen met vrienden mag ook makkelijker.

Member
    iTrader
    35 (100%)
    autoheal/repair weg met die rommel.

Platinum Member
    iTrader
    74 (100%)
    Is een server optie @ hierboven...

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    iets gemakkelijker herkennen van vijanden. Nu is dat zo een klein icoontje en je moet soms echt goed kijken of het friend or foe is.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Ik zie ook niet altijd even duidelijk waar ik net kan spawnen. Links heb je dan wel zo'n menuutje met de benaming 'Atenna', 'Offices',... maar waar is dat nu net? Ik klik als gek op die minimap, maar dat werk precies niet echt. Bon ja, mss ben ik iets te enthousiast en kijk ik niet goed

Voor de rest ja:

-autoheal en repair is bij moment lachwekkend. Gisteren met die attackchopper: constant beschoten worden, health tot 60 procent ofzo, even achter een berg vliegen, en hop, terug max health. Hoe onnozel. Zelfde met de ventjes, soms het gevoel of het allemaal weinig gaat opbrengen.
    -Hoe waardeloos is die jet in het begin? Een boordkanon dat amper iets kan raken, geen bommen (ooit) en 20 ventjes met Stingers op de grond. Hallo?

Met Battlelog heb ik dan weer weinig problemen (ok, buiten de bugs). Maar voor de rest vind het echt een heel schitterend spel. Hier gaan we wel nog even zoet mee zijn

Maglia Bianca sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaoT|IkKe Bekijk bericht
    autoheal/repair weg met die rommel.
    mag van mij blijven ze,is goed uitgewerkt

Member Buttscratch's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muevete Bekijk bericht
    een systeem voor uw unlocks zoals bij BC2 zodat ge kunt zien wat ge nog allemaal nodig hebt en hoelang het zou duren etc. want nu ziet ge juist maar uw volgende upgrade!
    Dat kan je toch zien op battlelog bij "upcoming unlocks", staan de volgende unlocks, hoeveel % die complete is en hoeveel levels of kills je er nog voor nodig hebt.

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik wil autospotting terug zoals die in bad company was. Als je je crosshair lang genoeg op een vijandelijke soldaat houdt spot je hem automatisch. Nu is het nogal omslachtig: je moet op select duwen met als gevolg dat je tijdelijk immobiel wordt.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    - Zelf de mate van zoom kunnen bepalen op uw minimap, ipv van die 3 settings waarvan er twee praktisch gezien onbruikbaar zijn.
    - Als je op de key voor full map drukt zou je gewoon de volledige map moeten zien ipv een uitvergroting van uw minimap.
    - Mogelijkheid om uw loadout en customisation aan te passen zonder in een actief spel bezig te moeten zijn.
    - Mogelijkheid om te kunnen oefenen met heli's en jets in een offline mode.
    - Ingame server browser! (eerst origin starten om dan een webbrowser te moeten starten om dan pas het spel te laden is redelijk omslachtig)
    - Tactical flashlight zou enkel mensen mogen verblinden in donkere gebieden.
    - Load times lijken me ook iets te lang. Daar mogen ze nog aan werken. En de setup fase zou alleszins langer mogen duren imo. Bij een nieuwe map zijn er altijd al een handvol mensen die als eerste weg zijn. Als die redelijk deftig zijn hebben ze op rush al dikwijls een bom geplant terwijl de helft nog niet eens gespawnd is.
    Laatst gewijzigd door Neoken; 28 oktober 2011 om 17:24

Mix
    Mix is offline
    Member Mix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    ...

- Mogelijkheid om uw loadout en customisation aan te passen zonder in een actief spel bezig te moeten zijn.
    ...
    Inderdaad, ben ik mijn loadout aan het customizen word ik gekicked door de admin. Waarschijnlijk omdat ik afk ben.
    Laatst gewijzigd door Mix; 28 oktober 2011 om 22:58

Member darkarchangel's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    - - Ingame server browser! (eerst origin starten om dan een webbrowser te moeten starten om dan pas het spel te laden is redelijk omslachtig)
    idem

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    eerder origin weg, battlelog mag blijven

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    -
    - Als je op de key voor full map drukt zou je gewoon de volledige map moeten zien ipv een uitvergroting van uw minimap.

- Load times lijken me ook iets te lang. Daar mogen ze nog aan werken. En de setup fase zou alleszins langer mogen duren imo. Bij een nieuwe map zijn er altijd al een handvol mensen die als eerste weg zijn. .

Open de grote map door '?' in te duwen, dan op 'n' duwen voor de drie versies, zoom, groot, groter(volledig overzicht)

Loadtimes zijn inderdaad een ramp! Veel van mijn clanleden spelen al 30 seconde voor ik eindelijk kan beginnen, meestal zijn de tanks en of andere voertuigen al weg. Probleem kende ik in de beta niet.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benny Bekijk bericht
    Open de grote map door '?' in te duwen, dan op 'n' duwen voor de drie versies, zoom, groot, groter(volledig overzicht)
    Ja, dat weet ik, maar ik vind het niet zo handig. Liever 1 knop waarmee je direct een compleet overzicht hebt ipv nog te moeten schakelen met een andere knop voor verschillende groottes. Trouwens, dat ding reset ook iedere keer ge sterft. Moet ik iedere keer weer mijn zoom aanpassen wanneer ik spawn. Best irritant.

Member michiel6661's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Die jet moet beter! Als ik of BF2 of op BF1942 zat ik in een vliegtuig om bommen te droppen en vliegtuigjes neer te halen. Niet met zo prutpistooltjse aan uw vliegtuig en totaal geen bommen hebben..

Member
    iTrader
    0
    Flashlights zijn echt irritant, verblinden te fel imo.

Member Redraptorx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Raketten van helikopters meer damage/radius
    Machine gun op de jets grotere radius om infanterie te doden (dat is nu zo goed als onmogelijk)
    AA raketten niet 100% accuraat maken (het is vooral belachelijk hoe die een bocht van 180 kunnen maken en u doel toch nog raken)
    Indicator wanneer een AA raket is afgevuurd op u zodat ge niet voor niets die weinige flares kunt droppen.
    Langere spotting op jets + infanterie (dat is nu belachelijk weinig tov de beta).
    Ervoor zorgen dat je kan afremmen met een jet, nu is dat precies onmogelijk (of mss ligt dat aan mijn joystick maar bij heli werkt het wel perfect)
    De controls en wendbaarheid mogen ook wel wat soepeler bij bij jets+helis.

@neoken, ge kunt ook gewoon op de shortcut van battlefield 3 klikken, normaal staat er een op uw bureaublad.
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    - Sniper sterker
    - minigun op helicopters moet beter, ge moet infantrie exact raken om te doden.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten