Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 58
    Member inkei's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Helicopters nog sterker? Bah, een goeie piloot maakt gewoon een team af.
    Stalking the shadows in search for a dream
    The dream of ne0n-nightmares
    From your guns they feed

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inkei Bekijk bericht
    idd... in BF2 deden ze veel te veel dmg waardoor je megaveel punten kon scoren, ook met jet en die bommen.
    je kan wel bommen unlocken voor de jet, maar enkel maar om tegen andere jet's/heli's te gebruiken (vind ik wel goed sinds een jet geen bommenwerper is )
    I don't suffer from insanity, i enjoy every minute of it!!!

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Assualt Medic gewoon terug twee klasses maken.
    Waarom dat? Deze hybrid class werkte al goed in BF2142 en hier ook...

Member
    iTrader
    0
    Vliegtuigen minder overpowerd maken. Hebben die infinite flares? Dit mag beperkt worden. Iemand die deftig de flare button weet staan haal je niet neer met een stinger. Minder flares / Sterkere stinger. Als ik raak is 't gewoon 'disabled' en krijg je nooit je AA kill niet omdat ze dan eruit springen of zelfmoord ploegen. 'k Heb er zo al een stuk of 10 uit de lucht gehaald, maar AA kills staan maar op één -_-

Of telt met een tank een helicopter uit de lucht schieten niet als AA-kill?
    Ben ik toch wel helemaal niet mee akkoord. Voor jou misschien, maar wat je vergeet is dat er ook nog AA vehicles rondrijden, dat er mobile AA rond de map staat en dat er altijd wel een aantal gasten met stingers rondloopt. Om dan nog maar te zwijgen van de andere jets en helis die constant achter u zitten. Je moet eens een paar uur in jets zitten en je zal wel snel van mening veranderen.

Member Gladz0r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Juist geprobeerd om met een gather mee te doen via ESL. En net zoals BFBC2 in het begin heeft ook hier BF3 steken laten vallen. Een ronde herstarten, een map veranderen alles leidt tot een crash van BF. Dus voorlopig is deze game nog niet echt klaar voor clanwars en dergelijke.
    Toch wel weer een gemiste kans..
    Hattrick:Seizoen 10 #3 VIII.31 | Seizoen 11 #1 VIII.31 | Seizoen 12 #? VII.493

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inkei Bekijk bericht
    Je hebt amper genoeg flares om 1 speler met een AA launcher te ontlopen.
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Origin buitenkappen, battlelog gewoon integreren in het spel.
    Wat meer en vooral grotere maps
    mss dat artilerie systeem van bf2

Member Caelistas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    1) Smijt origin eraf
    2) Smijt punkbuster eraf dat mijn spel elke 5-10 min laat crashen
    3) Commander mode terug
    4) Jets armor een klein beetje versterken, die dingen gaan veel te rap kapot
    There are no stupid questions, just stupid people.

Crew Member Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redraptorx Bekijk bericht
    Je hebt amper genoeg flares om 1 speler met een AA launcher te ontlopen.
    Nee hoor, eens je die stealth unlock heb is het quasi onmogelijk om nog door een stinger neergehaald te worden. Je moet gewoon wat zenuwen hebben en zo lang mogelijk wachten om flares te schieten.

Met je stinger anders gewoon locken, wachten tot hij flares schiet, opnieuw locken en schieten.

De balans van vliegtuigen/tanks/infanterie vind ik best ok nu. Ik mist enkel met de jets iets om tegen tanks te gebruiken. Dat is blijkbaar een unlock die heel erg ver zit. Redelijk belachelijk als je het mij vraagt, maar soit.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...

Approved 9-lifer
    iTrader
    14 (94%)
    De toeter terug in de jeepkes steken

BF2/1942 had van die grappige momenten waar je een punt staat te verdedigen en je in de verte getuut hoorde. Dan gewoon een jeepke 'tu-tu-tuuuut" gewoon door het kamp kwam voorbij gevlamd en niemand hem kon raken
    “Did you know if you spell racecar backwards, you get racecar?” Martin Brundle

Member rico's schermafbeelding
    iTrader
    0
    terug radio's in auto's en helicopters :-) prefer the good old 60's music zoals battlefield: vietnam. Da spel was alleen daarom al meesterlijk
    Battletag: R1c0#2426
    Steam Acc: R1c0the2
    Xbox Live Acc: R1c02
    Online fifa, forza motorsport 4 player(Xbox), cod:MW, team fortress 2(PC), Starcraft II :Rico_513

Approved 9-lifer Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muevete Bekijk bericht
    je kan wel bommen unlocken voor de jet, maar enkel maar om tegen andere jet's/heli's te gebruiken (vind ik wel goed sinds een jet geen bommenwerper is )
    De jets in het spel worden in real life maar al te vaak als bommenwerper gebruikt. (A10 is zelfs speciaal gemaakt om tanks aan te vallen)

Vraag mij trouwens af hoe je andere jets/heli's kunt raken met bommen?

Dingen die ik anders wil zien:
    - Loading times moeten korter
    - Betere kansen voor beginnende piloten (geen ervaring en geen wapens vs uren ervaring en heat-seeking missiles :-/ )
    - Off-line modus om maps en voertuigen te leren kennen/gebruiken
    - Mogelijkheid om settings aan te passen tijdens loading times/spawn delay/...
    Leaving area and frequency... | Member of IVAO
    If you don't return with blood and mud on your aircraft, you were flying too damn high.

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Ik zou al blij zijn moeste ze voor elk voertuig in het spel afzonderlijke instellingen doen... Want das echt miserie telkens alles per voertuig ff te moete aanpassen zodat het een beetje deftig gaat. In BF2 ging da toch apart, lijkt me nu ni zo moeilijk omda hier ook te fixen. Ik zou al content zijn moest da gefixt zijn
    dit dat links recht boven onder

xfire : blueheart

Member
    iTrader
    0
    Ok, die controls voor de jets beginnen mij echt enorm tegen te steken. Ik heb het geprobeerd aan te leren. Opstijgen en een paar rondjes vliegen gaat wel nog. Maar met die absurde mouse controls maken ze het onnodig moeilijk om aan dogfights te kunnen meedoen.

De oplossing is nochtans zo simpel. Ze moeten de muisbewegingen gewoon registreren als joystick bewegingen. Als je de muis bijvoorbeeld even naar achter sleept = pitch totdat je de muis terug in standaardpositie brengt. Dan hoef je niet continu uw muis op te heffen, naar beneden te slepen, opnieuw opheffen, nog wat naar beneden slepen enzovoort, om enkele bochten te nemen.

edit: ik vlieg nu enkel met keyboard controls. De fijnere bewegingen zijn moeilijk te maken, maar het blijft nog steeds veel beter dan met die mouse controls.
    Laatst gewijzigd door Neoken; 31 oktober 2011 om 14:16
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Member coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    'k vind het maar raar dat elke gewoon soldaat ook medic is. Had apart gemogen. De medic klasse is serieus naar de achtergrond gedronken terwijl ik in BF2 vooral Medic speelde. Beetje jammer dus, vooral om persoonlijke redenen dus.

En regenerative health ook af dan (of veel trager), zodat medic terug meer nut heeft.
    Lol, ik doe niks anders. Ik heb ondertussen 11 medical efficiency ribbons wat zo'n 55 revives betekent om nog maar te zwijgen over de medic packs dat ik uitgedeeld heb. Trouwens, het medic pack kan vervangen worden door een noobtube.

Ik heb er niet echt problemen mee want de aanvalsklasse heeft heel wat leuke wapens, waaronder de F2000, die tezamen met IRNV
    Ik ben niet slim, jij bent gewoon achterlijk

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldvinc Bekijk bericht
    Lol, ik doe niks anders. Ik heb ondertussen 11 medical efficiency ribbons wat zo'n 55 revives betekent om nog maar te zwijgen over de medic packs dat ik uitgedeeld heb. Trouwens, het medic pack kan vervangen worden door een noobtube.

Ik heb er niet echt problemen mee want de aanvalsklasse heeft heel wat leuke wapens, waaronder de F2000, die tezamen met IRNV
    Ik gebruik die scope in combi met een G3A3... Lekker vijanden spotten, ook al zijn ze moeilijk zichtbaar voor het blote oog

Approved 9-lifer Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    De flashlights. Ze zeiden dat ze het aangepast hadden, maar ze schijnen nog steeds absurd hard.
    Currently driving: BMW E92 325i Performance
    Currently riding: Never Summer PROTO CTX 155 2012 - Ride SPi 2009

Member tRcd's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Ok, die controls voor de jets beginnen mij echt enorm tegen te steken. Ik heb het geprobeerd aan te leren. Opstijgen en een paar rondjes vliegen gaat wel nog. Maar met die absurde mouse controls maken ze het onnodig moeilijk om aan dogfights te kunnen meedoen.

De oplossing is nochtans zo simpel. Ze moeten de muisbewegingen gewoon registreren als joystick bewegingen. Als je de muis bijvoorbeeld even naar achter sleept = pitch totdat je de muis terug in standaardpositie brengt. Dan hoef je niet continu uw muis op te heffen, naar beneden te slepen, opnieuw opheffen, nog wat naar beneden slepen enzovoort, om enkele bochten te nemen.

edit: ik vlieg nu enkel met keyboard controls. De fijnere bewegingen zijn moeilijk te maken, maar het blijft nog steeds veel beter dan met die mouse controls.
    Voor mij is het onmogelijk om met jets te vliegen, ééns in de lucht wordt ie onbestuurbaar voor mij.
    Iemand tips voor dit? (Zonder joystick)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tRcd Bekijk bericht
    Voor mij is het onmogelijk om met jets te vliegen, ééns in de lucht wordt ie onbestuurbaar voor mij.
    Iemand tips voor dit? (Zonder joystick)
    Ja, gebruik de muis niet, maar enkel het keyboard. Zo gaat het echt veel makkelijker imo. Mouse controls voor de jet zijn een grote fail.

Dus z/s om snelheid te bepalen (jet is ook beter bestuurbaar als je terug een beetje vertraagt na opstijgen), dan de gebruiken pijltjes voor pitch/roll, en spatie om te schieten.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Marsmillo
    Guest
    Heb nog niet zo heel veel gespeeld, maar zijn mij toch al paar kleine zaken opgevallen die ik mis, of toch graag anders zou willen gezien hebben. Mochten ze wel ingame zitten, maar ik heb ze gemist... wijs je me even de juiste weg dan?

- Squad systeem (kiezen welke squad)
    Heb nog niet gevonden hoe ik zelf kan kiezen in welke squad ik wil zitten, zoals bijvoorbeeld in squad nummer 4 ipv 1. Kan wel uit een squad stappen, en terug in een stappen, maar zoals ik zei, nog niet gevonden om in een specifieke squad te gaan.

- Squad systeem (squad management)
    Een squad leader heeft volgens mij geen controle over zijn eigen squad. Hij kan geen mensen uitnodigen of mensen kicken die afk zijn of totaal niet aan squad play doen of zelfs tk'ers zijn. Maar ook gewoon even plaats maken voor iemand die je kent zit er voorlopig niet in?

- Squad systeem (squad play)
    Beetje de grootste teleur stelling voor mij. Ik kom van BF2 waar squads een groot deel uitmaken van de spel belevenis. Squads zijn in BF2 volgens mij ook voor het eerst ingevoerd, en ik voel toch aan dat er toen in de tijd veel meer aandacht in naar gegaan dan naar het huidige systeem.

Een squad leader heeft nu wel de mogelijkheid om zeer beperkte orders te geven, maar daarbuiten is zijn functie zogoed als nutteloos, buiten op sommige servers waar leden enkel op hem kunnen spawnen (zou eindelijk standaard zo moeten zijn!)

Ik zou graag terug een uitgebreidere vorm van orders zien. En ook vooral duidelijkere orders. Een groot logo op je minimap, met een lijn van jou positie naar die order zou ideaal zijn. Ook orders geven van 'move to' gewoon midden te velde zou ik graag terugzien, was ideaal om meer structuur in je squad te krijgen, uitleg te geven zoals eerst naar hier, en dan naar daar. En iedereen kon dit dan volgen op zijn map.

- Squad systeem (VoIP)
    Hoort duidelijk bij het vorige squad play, maar VoIP op public servers is toch wel belangrijk hoor. Ik kan wel spotten als gek, maar soms is het toch handiger om even via voice te zeggen waar iemand zit. Zeggen waar je aan ammo / heal packje hebt liggen e.d. Maar ook gewoon om toch op zijn minst een beetje strategie in je gameplay te steken

Allemaal dus op squad play eindelijk.
    Zoals ik zie, ik kom van BF2 waar het een groot deel van het spel was.

Heb gelezen dat ze besloten hebben om dit soort topics uit battelog te halen en te verhuizen naar getsatisfaction.com. Er is daar bvb een +1 systeem in verwerkt waar je gemakkelijk kunt aangeven dat je akkoord bent met wat er geschreven staat en die komen dan hoger op de review lijst voor de staf.

Bvb
    Get Satisfaction - People Powered Customer Service

EDIT;
    Ik zie net op getsatisfaction dat ze ook volgende "ideas" een tag hebben meegegeven/

Horns on jeeps --> Planned
    Add a queue function in the server browser --> Planned
    Add more filters in the server browser --> Panned
    More flags and more space between flags for DLC Conquest large maps --> Implemented
    Allow for solider names separate from Origin IDs or multiple soldiers --> Under Consideration
    Customize Weapon Loadouts Directly from Battlelog --> Under Consideration
    Color blindness mode[*] --> Under Consideration
    In Game Swearing[*] --> Under Consideration
    3 Great Additions to Battlelog! --> Under Consideration
    Emblem-upload for platoons --> Not Planned
    Translation into Portuguese --> Not Planned
    Laatst gewijzigd door Marsmillo; 31 oktober 2011 om 17:28

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten