Wat is dit hier voor rommel, als ik mijn graphics naar high/ultra wil omschakelen crasht het spel met de melding "out of memory". Wat een troll boodschap, ik draai vooral geen i5 2500k, crossfire 6870's en 16GB ram...
Division9 is zowel tweede als derde geëindigd in de BF3 compo @SugarLAN V6.0Hollanders gaan met de eerste prijs lopen. Foto's volgen.
Ik heb me onlangs nog erger laten vangen. Mijn tank werd disabled, had nog zo'n 10% over, kon niet meer bewegen, en dan zag ik een enemy engi met zijn repair tool in mijn gat. Sprong er vlug uit om hem neer te knallen, maar net op dat moment sprong hij erin. Loop ik dus toerkes rond die tank om te zien waar em naar toe is, en schiet hij mij zowaar in het gezicht met een canister shell.
Moraal van het verhaal: timing is everything.![]()
is er iemand die IP's heeft van noob servers, want op elke server dat ik speel zit het vol met rank 39+ met 35-2 KD ratio's. Zelf loop ik meestal weg met 0-24.
In uwe server browser zoeken naar 'Old Guys Gaming'. Er zijn een 12tal servers wereldwijd.
Daar worden geen MAV glitchers toegelaten, proberen de leden de teams gebalanceerd te houden (op gebied van spelers maar ook op gebied van skills van die spelers) en baserape is ook uit den boze, bovendien is er meestal wel een admin online die het hele gebeuren wat in het oog houd
![]()
Behalve op Sharqi, daar mag je naar hartelust de US heli spawn verkrachten met de Havoc, want het is technisch gezien geen base. Maar o wee als ge met de Viper vanop afstand enkele guided rockets richting RU heli spawn vuurt wanneer je hem ziet opstijgen, dan bent ge aan het baserape...![]()
Hey goesting om met mij te spelen? Ik heb het spel ook nog maar een paar dagen en zou het ook plezant vinden om wat met andere noobs te spelen. Kzen wel gene goeie, maar ook niet zoooo slecht. Thanks voor die servers van old guys ofzoiet, ga ik straks thuis zeker probere!
ok, heb u toegevoegd. mijn naam is NotoriousBiggy , kan wel pas deze avond spelen en morge heel de dag probably.
maakt mij niet hoelang ge al BF3 speelt, zolang het geestig en/of constructief blijft
voeg mij ook maar toe he manne: NotoriousBiggy
Liever met wat mensen samen spelen dan alleen![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)