|
|
#4481 | ||||
|
|||||
|
|
#4482 (permalink) | ||||
|
Oh man, gistere geoefend op een flight server dus dacht vandaag effe te vliegen op caspian (jet).
Kstijg op, binnen de 30 seconden attack heli neer. Direct denkend da het een goeie match ga worde. Vanaf dan werd iedereen gewoon geraped door een jet van het ander team. Heb em zelf nooit gezien, maar heeft mij wel elke keer binnen de 30 seconden neergehaald. Makt niet uit hoe goed u bochten zijn, hij vliegt altijd achter u en mist geen enkel schot. Zo gaanek nooit goe worden. ![]() |
||||
|
|
#4485 (permalink) | ||||
|
Zou idd handig zijn. Ook da bv standaard u flashlight/laser af staat ofzo.
Zoiets vergeet ge snel af te zetten elke keer ge spawned. Dan kunnen ze zonder da ge het weet aan de andere kant van de map zien. ![]() |
||||
|
|
#4487 (permalink) | ||||
|
Als ge in den donker staat gade het wel rap zien.
Das nu ni echt iets wa ge op den buiten gebruikt irl.![]() Handig voor CQC. Hoe zit het eig me u op BF3, clanleader? ![]() |
||||
|
|
#4488 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#4490 (permalink) | ||||
|
Pff, in begin wask ook zo enthousiast over de clan enzo. Heb elken dag mee op irc gezeten enal.
Kdenk dak in totaal 5 matche ofzo heb meegedaan op 'onze' server. xD |
||||
|
|
#4493 (permalink) | ||||
|
Awel, mijne micro is al een week kapot.
![]() Als em gefixed is (lees: alsk geld heb voor ne nieuwe) kommek is af. ![]() Nu is het zo een combinatie van het geluid van mijn 5.1 headset en de micro van een 2de usb headset waarmee dak me vriende speel. Ma om daar mee BF3 te spelen zienk ni echt zitte. |
||||
|
|
#4495 (permalink) | ||||
|
Wtf, really?
![]() Blijkt dus da ze wel degelijk naar hun community luisteren. ![]() Derjust beetje jet gedaan. Stuk of 15 disables, geen enkele kill. En da is elke keer zo. ![]() Der zijn der da echt ongelofelijk goe zen me jet wtf. Volgende ronde wa anti air gedaan, die kerel vliegt recht op mij af.Volledige belt erop geschoten, nog ni eens kunne disablen. ![]() 2 guided missiles op hem, ontwijkt hem gewoon zonder flares. ![]() Vliegt recht op mij af, we lijke alle 2 dood te gaan, spring em just voor zijne jet op mij vliegt deruit (lijk 10m, ni meer) en zonder parachute overleeft die da. ![]() /rage Effe zalig momentje ghad. Ik zat op die lange baan van US naar checkpoint op Caspian(denk dak mijn jet ofzo gebailed was). Kzie attackheli naar mij draaien, ik spring in da slootje, hij kan mij om één of andere reden ni raken. Ik heb geen rpg, alleen Javelin, dus schiet wa me mijn AS Val op hem. ![]() Hij blijft rond mij toeren, bij de 3de keer da zijn raketten op waren begint em precies schrik te krijge ofzo en land hem (crashlanding)10 meter van mij. Kschiet hem neer en neem mij een free heli. ^^ Laatst gewijzigd door u4ea; 26 februari 2012 om 00:32 |
||||
|
|
#4496 (permalink) | |||||
|
Citaat:
How to speed turn a jet in BF3. - YouTube Check die zijn jet eens ![]() |
|||||
|
|
#4497 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Al meer als het aantal kills dak gehaald heb alleszins. ![]() |
|||||
|
|
#4500 (permalink) | ||||
|
Battlefield 3 - C4 Bug DICE YU no Fixed?! - YouTube
en het werkt!!!net gedaan (beware: je kan voor hacker gekickt worden.) |
||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|