Pagina 1 van 249 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 4979
    Crew Member Thallyos's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 2

Aangezien de vorige thread aan de limiet zit gaan we hier verder:

Hallo allemaal,

Post in Dit topic alles over BF3. Zo houden we hier alles netjes

onbevestigde feiten:
    Breaking: Battlefield 3 Leaked Info - DigitalBattle.com
    Electronic Arts UK Community - View Single Post - Demize99 working on BF3
    Here's some more news. WARNING, THESE ARE NOT CONFIRMED
    This information comes from a site that has BF3 for pre-order.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
    • Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Bevestigde feiten:
    • Geen PC exclusief maar ook PS3 en X360
    • Frostbite 2.0
    • Er gaat meer werk in de pc versie zitten dan op console
    • zal uitkomen in 2011
    • Er zal een beta zijn

...

Meer info zal er later op het jaar bekent gemaakt worden op de "GDC 2011" ( Game Developers Conference). hieronder nog het officiële pres bericht :

Organizers of the 2011 Game Developers Conference have debuted key new talks including Battlefield 3 tech talks, a fascinating 'failure workshop' and a reveal of the new Thief's generative music system.

- Multiple talks on the innovative tech around DICE's Battlefield 3 are also planned, including Christina Coffin talking on 'SPU-based Deferred Shading in Battlefield 3 for Playstation 3'. The talk "presents a detailed programmer oriented overview of our SPU based shading system implemented in DICE's Frostbite 2 engine and how it enables more visually rich environments in Battlefield 3 and better performance over traditional GPU-only based renderers."

In addition, Kenny Magnusson presents 'Lighting You Up in Battlefield 3', with the visual arts talk showcasing " a detailed overview of the new lighting system implemented in DICE's Frostbite 2 engine and how it enables us to stretch the boundaries of lighting in Battlefield 3... avoiding costly and static prebaked lighting without compromising quality."

BF3 Fansites:
    Battlefield 3 - BF3
    Battlefield 3

Jouw Battlefield 3 Wishlist:

Sharpless: customization zoals bfheroes maar dan gratis
    Commander mode zoals bf2

BF3 Media:
    YouTube - Battlefield 3 - What We Know So Far (Release, Beta, Maps, Squads, Classes)

Update 22/2/2011

New Gameplay Trailer:

New Facts:

2 Players For Consoles - Not what was revealed in GameInformer
    On a screen there was four classes and five slots for equipment - Maybe melee, secondary, primary, grenades/explosives, binoculars/special
    F-16 and SU-27 seen.
    "Replay Function Which Was Also included in Battlefield 2" - Probably something similar to Battlerecorder. No details given as to whether or not this system will be on consoles as well.
    Advanced surround sound, players can hear where something is coming from. 80 sound channels - Probably EAX certified
    Single Player: There Will Be Quick time events where you have to push the mouse buttons to win a fight. The example here: an enemy tries to stab you with a knife and you have to defend you (knock him down / kill him).

New Screens :

Met dank aan Tuner voor de openingspost.
    Nothing to see here, please, continue elsewhere...

Member KoOkiE's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Er mogen nog altijd mensen inschrijven in de lijst voor de tweede server van de 9lives BF3 clan ( Clan Forum ), er zijn nog een behoorlijk aantal plaatsen vrij (vrijblijvend) inschrijven kan op onderstaande link

http://www.9lives.be/forum/battlefie...oorden-30.html

Nieuws! Uiterst on-verstaanbare (letterlijk en figuurlijk) video conferentie over de graphics tech achter BF3:

Graphics Discussion with Repi reveals Ingame-Console – BATTLEFIELDO | Your source for Battlefield 3

wel leuk dat BF3 weer console zal hebben, lekker gemakkelijk voor onze server.
    Laatst gewijzigd door KoOkiE; 18 oktober 2011 om 10:14
    Volg Fritz ze Friendly Doctor op zijn trips door Chernarus Plus:
    > Click me voor de livestream! <

Member
    iTrader
    0
    High 560ti of beter
    ultra vereist 2 gpu's voor 60+ FPS dat is het belangerijkste dat ik kan zien in die video's, video3 7min 26sec.
    En blijkbaar is er een systeem ingebouwd om de performance van CPU en GPU in game te zien? video3, 14 minuten. ik heb er foto van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen.lol
    laptop: i7-2630QM/ amd HD6650M/ 17,3"/ 4GB DDR3/
    500GB HDD/ logitech Z5500&G35/ G500/ F510

iTrader
    2 (100%)

Member
    iTrader
    0
    wow dat is het volgende da ik mij ga bestellen, ik weet alleen ni wanneer

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    dan hebt ge letterlijk een battlefield kamer thuis (doet me een beetje denken aan de film 'gamer')

Member Psy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    k'denk dat zoiets wel vrij pijnlijk is in een 32v32 multiplayer ronde
    // Nintendo ID : nostyke
    // 3DS Nintendo FC : 2938-7436-0859
    // i2500k @ 4.0Ghz // Asus Sabertooth P67 // 2x 4GB Corsair DDR3 1600 // MSI 780 GTX LIGHTNING 3GBDDR5/OC //
    // Samsung EVO 500GB // Corsair AX750 Gold // LG 29EA93P Ultra-Wide // Corsair Obsidian 750D // WD Live Book 3TB //

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Vooral dan als je gekilled wordt door een explosie...of door een shotgun met flechette ammo
    PSN: MaxDelius
    29 Defender
    26 Gunslinger

iTrader
    2 (100%)
    haha .. daaags nadien opt werk; vol blauwe plekken
    "wa hebde gij uitgespookt"
    "BF3 gespeeld aja"

edit; in die derde video geeft hij ook uitleg over de console commands; blijkbaar is er een ingame fps weergave à-la fraps en ook een cpu en gpu activity grafiek, vrij interessant om te hebben!

edit2: 16:06 "we have many more frostbyte 2 games in development"

Laatst gewijzigd door KoOkiE; 18 oktober 2011 om 12:03

Member chosen one's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    *wat ratelt gij hier allemaal, hardcore ziet er hetzelfde uit als de gewone modus, zonder ui en crosshair.
    Capture the flag zit niet in het spel maar wel conquest, wat dus verschillende punten (met een vlag) overnemen is exact hetzelfde als bfbc2, en elke andere battlefield, wilt ge echte capture the flag: back to cod you go*

Dus hardcore is hetzelfde als normal... gewoon geen crosshair en ui , ge speelt precies geen hardcore.... en natuurlijk bedoel ik conquest
    psn :: boudingsje

Approved 9-lifer devil's schermafbeelding
    iTrader
    129 (98%)
    wss gade ook rapper neer in hc mode
    intel I7 3960x @ 4.5 , asus P9x79 pro, geforce gtx 680 , Corsair 16 gb 1600mhz,2x OCZ agility 3, 120 gb raid 0
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/devil1
    PSN: xdevil
    xbox one tag : xdevil11

Approved 9-lifer
    iTrader
    10 (82%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KoOkiE Bekijk bericht
    Ik ook, zal alleen wel voor de miljonairs onder ons zijn
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it~ Spade VI + 23/01'/12

iTrader
    2 (100%)
    bwa, denk datta nog wel zal meevallen in prijs; 5 projectors, een whatyamacallit in het midden, een aantal paintballguns met custom software, een gehackte eyetoy of iets gelijkaardigs.. pakt datta allemaal samen 50.000 euro kost?

Member
    iTrader
    0
    Daar met een clan gaan in staan zou letterlijk en figuurlijk spannend kunnen worden

iTrader
    2 (100%)
    en vooral pijnlijk, al die paintballen die int rond vliegen

Member
    iTrader
    0
    50000/64= 781,25€ kunnen we gerust bestellen of huren

iTrader
    2 (100%)
    Start gij een topic Cinde?

Member
    iTrader
    0
    neeeee, ik heb juist gezien da ge de server besteld hebt, het komt stilaan korter bij.
    Het begint hier serieus te kribbelen.

Member KilloFoxTrot's schermafbeelding
    iTrader
    18 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KoOkiE Bekijk bericht
    Ik zal zeker kijken naar de Gadget Show die dag, ziet er echt nog wel tof uit voor ooit eens te doen.

Trouwens ze gebruikte een Kinect en nog vanalles, de lijst stond ergens gepost.

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    heb gelijk problemen met fraps: ik speel moh met alles op high met minstens 80 fps met onderstaand setup, maar als ik begin te capturen dan lagt hij superveel
    “If you don’t like what’s being said, change the conversation.” - Don Draper

Pagina 1 van 249 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten