Pagina 243 van 249 EersteEerste ... 143193233239240241242243244245246247 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.841 t/m 4.860 van 4979
    Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    In uwe server browser zoeken naar 'Old Guys Gaming'. Er zijn een 12tal servers wereldwijd.
    Daar worden geen MAV glitchers toegelaten, proberen de leden de teams gebalanceerd te houden (op gebied van spelers maar ook op gebied van skills van die spelers ) en baserape is ook uit den boze, bovendien is er meestal wel een admin online die het hele gebeuren wat in het oog houd
    Ik heb net eens op een metro server van hun gespeeld, wat een rot admin(s) zijn me dat? Als men dat balance noemt? Baserape niet toegelaten, ook zeer goed, maar een volledige squad 'nuken', hm, killen zodat ze C kunnen terugkrijgen, sorry, dat noem ik geen balance. Mijn team kan er niet aan doen dat ze fucking snipers zijn in het andere team. oh, maar 320/smaw is wel netjes toegelaten

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    alle, als dat shakespeare is zijt gij precies nie veel gewoon ...
    Beavers retalliation

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li0n Bekijk bericht
    Daarom verlaat ik mijn tank dus nooit. Captain goes down with the ship!
    Het zou u nochtans héél wat deaths besparen. De keren dat het gebeurt dat ze uw tank afpakken zijn toch eerder aan de zeldzame kant ...
    Laatst gewijzigd door HOPLON; 19 maart 2012 om 16:39
    "A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something"

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HOPLON Bekijk bericht
    Het zou u nochtans héél wat deaths besparen. De keren dat het gebeurt dat ze uw tank afpakken zijn toch eerder aan de zeldzame kant ...
    Ik zie het anders vaak genoeg gebeuren hoor. Spelers die uit hun brandende tank vluchten om kort daarna gemold te worden. Vaak ontploft de tank maar het gebeurt regelmatig dat een vijandelijke engineer die tank gewoon netjes herstelt en er zelf mee vandoor gaat.

Op maps zoals Seine Crossing is dat echt om de haren uit uw kop te trekken.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Ik zie het anders vaak genoeg gebeuren hoor. Spelers die uit hun brandende tank vluchten om kort daarna gemold te worden. Vaak ontploft de tank maar het gebeurt regelmatig dat een vijandelijke engineer die tank gewoon netjes herstelt en er zelf mee vandoor gaat.

Op maps zoals Seine Crossing is dat echt om de haren uit uw kop te trekken.
    Euhm eruit vluchten = A chance
    Er in blijven zitten = No chance

Your choice
    "A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something"

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Dat van uitstappen, tank repairen en de chauffeur die doodleuk wegrijdt heb ik ook al vaak voorgehad . Of dat ze een troep enemys gewoon voorbijrijden om dan wat rpg's in u gat te krijgen, van die dingen

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Euhm eruit vluchten = A chance
    Er in blijven zitten = No chance

Your choice
    Optie A is voor jou sowieso de beste optie ja. Maar voor het team? Als ik moet kiezen tussen één death meer of een tank die in vijandelijke handen valt... Dan weet ik inderdaad wel wat mijn keuze zal zijn. Natuurlijk speelt de map ook wel een rol. Maar op maps zoals Seine of Bazaar moet je echt vermijden dat armor in handen valt van de vijand.

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Ik heb net eens op een metro server van hun gespeeld, wat een rot admin(s) zijn me dat? Als men dat balance noemt? Baserape niet toegelaten, ook zeer goed, maar een volledige squad 'nuken', hm, killen zodat ze C kunnen terugkrijgen, sorry, dat noem ik geen balance. Mijn team kan er niet aan doen dat ze fucking snipers zijn in het andere team. oh, maar 320/smaw is wel netjes toegelaten
    Nukes tellen niet mee als death, want de meeste ragers zitten daarmee in.

Als ge op Metro vast zit in uwe spawn, dan moogt ge gelijk welk wapen pakken en nog zo goed zijn als ge wilt, ge komt er niet meer uit.
    Die snipers zijn een gevolg van het baserape gedoe, zodra ge vast zit krijgt ge enkel nog deaths tenzij ge als sniper gaat spelen.

Meestal, ik zeg wel meestal, gaan er dan een paar OG mensen veranderen van team zodat deze wat meer 'gebalanceerd' zijn maar wij kunnen ook niet meer doen dan dat. (Ik zeg nu wel 'wij', maar ik heb nog geen admin)

Nuja, het is altijd iets hé. Zit ge in het verliezend team dan zijn er geen nukes genoeg, zit ge in het winnend team zijn er altijd nukes te veel. Ik heb u dan ook niet verplicht om daar te spelen, onze 12 servers zitten gewoonlijk vol en heel veel mensen komen terug naar onze servers net door die mogelijkheid om terug te komen uit uw spawn, als gij liever gebaseraped word of zelf baseraped dan stel ik voor dat ge andere servers opzoekt.
    Ikzelf vind dat baserapen maar een saaie boel en kan ik evengoed COD gaan spelen
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: Battlefield 4 & Path of Exile

Member
    iTrader
    0
    Haha, sorry ika maar mijn leerfase is gwn al zo lang geleden (speelde al shooters nog voor cod1 uit was ) ik snap gewoonweg niet echt hoe mensen aan die scores komen ;-)
    Kijk eens naar wat filmpjes van oa team belgie, een uurke naar wat filmpjes kijken van goede spelers kan je al heel wat vooruit helpen.
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Member
    iTrader
    4 (83%)
    Ikaruga probeer zoveel mogelijk met andere mensen samen te spelen (+ micro moest je dit hebben)
    De fun is dan een heel pak groter en kan je al net iets meer bereiken. Punten overnemen of cover krijgen is altijd net iets toffer dan mensen die er maar wat staan ofzo. U vooral niet te druk maken tijdens het spelen

Dat laatste is wel gemakkelijker gezegd dan gedaan
    PSN & Origin: Stephk9
    www.brainfreeze.be

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Nukes tellen niet mee als death, want de meeste ragers zitten daarmee in.

Als ge op Metro vast zit in uwe spawn, dan moogt ge gelijk welk wapen pakken en nog zo goed zijn als ge wilt, ge komt er niet meer uit.
    Die snipers zijn een gevolg van het baserape gedoe, zodra ge vast zit krijgt ge enkel nog deaths tenzij ge als sniper gaat spelen.

Meestal, ik zeg wel meestal, gaan er dan een paar OG mensen veranderen van team zodat deze wat meer 'gebalanceerd' zijn maar wij kunnen ook niet meer doen dan dat. (Ik zeg nu wel 'wij', maar ik heb nog geen admin)

Nuja, het is altijd iets hé. Zit ge in het verliezend team dan zijn er geen nukes genoeg, zit ge in het winnend team zijn er altijd nukes te veel. Ik heb u dan ook niet verplicht om daar te spelen, onze 12 servers zitten gewoonlijk vol en heel veel mensen komen terug naar onze servers net door die mogelijkheid om terug te komen uit uw spawn, als gij liever gebaseraped word of zelf baseraped dan stel ik voor dat ge andere servers opzoekt.
    Ikzelf vind dat baserapen maar een saaie boel en kan ik evengoed COD gaan spelen
    Ik zeg toch dat het goed is dat er geen baserape toegelaten is... hence, ik ben zelfs de eerste ronde, toen ik nog bij US zat, door kunnen breken naar A, in mijn eentje... Daarna naar het andere team gegaan, toen was het telkens lopen om de vlagen terug te krijgen... Er waren ook twee admins, één in ieder team. We waren nog maar net terug bij C geraakt en de volgende 'nuke' kwam eraan... Dat het een keer gebeurd, maar drie keer na elkaar en ge wordt het ook moe hoor...

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Vastzitten in de spawn? Enkele deftige teams en veel smokes... dan is het doenbaar hoor. Spijtig genoeg vind je online weinig mensen die voor het team willen spelen

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Vastzitten in de spawn? Enkele deftige teams en veel smokes... dan is het doenbaar hoor. Spijtig genoeg vind je online weinig mensen die voor het team willen spelen
    Als RU C heeft op metro, is er een grote kans dat er op één plek voldoende ruimte is om door te breken...

Member
    iTrader
    0
    Daarom speel ik metro conquest het liefst op 24 man servers. Tenzij er massale teamstacking is ga je zelfs bij full caps nog vaak genoeg ruimte krijgen om ergens door te breken. Met 32 spelers is het iets moeilijker, maar niet helemaal onmogelijk. Maar met meer dan 32 spelers mag je het vergeten. All the smoke in the world won't save you...
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Soms vraag ik mij echt af waar mijn teamgenoten mee bezig zijn... we hebben de LAV vanuit US spawn op karkand(aanval), zit die kerel toch geen rondjes te rijden rond een van de vlaggen, ipv door te gaan?

Member
    iTrader
    0
    Soms vraag ik mij echt af waar mijn teamgenoten mee bezig zijn... we hebben de LAV vanuit US spawn op karkand(aanval), zit die kerel toch geen rondjes te rijden rond een van de vlaggen, ipv door te gaan?
    Hehe schitterend ...

Vorige week ook zo'n bende floerentoeters gehad. in een 32 man server op caspian border stonden er 5 (lees: VIJF) team'mates' met een stinger te koekeloeren aan onze main base om per se een heli en/of jet uit de lucht te knallen (en dan nog zonder succes ook).

Tjah dan mag je nog zo goed zijn en nog zoveel vlaggen pakken, eens je een vlag verlaat is hij 1 minuut later al weer van de vijand

Wel kapotlachen, uit frustratie smeet ik een granaat tussen die mannen en je moest ze zien springen

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Hehe schitterend ...

Vorige week ook zo'n bende floerentoeters gehad. in een 32 man server op caspian border stonden er 5 (lees: VIJF) team'mates' met een stinger te koekeloeren aan onze main base om per se een heli en/of jet uit de lucht te knallen (en dan nog zonder succes ook).

Tjah dan mag je nog zo goed zijn en nog zoveel vlaggen pakken, eens je een vlag verlaat is hij 1 minuut later al weer van de vijand
    Ik dacht dat ik het kreeg hoor... we breken netjes door, zonder enige moeite, gaat die gewoon de heuvel op en af rijden in rondjes... dan hebt ge nog squad genoten die bij uw blijven zitten, ipv de vlag te nemen.

Ik ga niet meer spelen zonder voice communicatie, anders is het niet doenbaar op publics

Member
    iTrader
    0
    Ik dacht dat ik het kreeg hoor... we breken netjes door, zonder enige moeite, gaat die gewoon de heuvel op en af rijden in rondjes... dan hebt ge nog squad genoten die bij uw blijven zitten, ipv de vlag te nemen.

Ik ga niet meer spelen zonder voice communicatie, anders is het niet doenbaar op publics
    Dat valt dan nog mee. Die die een tank nemen, aan de main base blijven en denken dat ze kunnen (artillerie)snipen met hun tank. Daar zit je dan mooi bij als machine gunner (terwijl de rest vlaggen aan het innemen is ... 100 km verder)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Daarom speel ik metro conquest het liefst op 24 man servers. Tenzij er massale teamstacking is ga je zelfs bij full caps nog vaak genoeg ruimte krijgen om ergens door te breken. Met 32 spelers is het iets moeilijker, maar niet helemaal onmogelijk. Maar met meer dan 32 spelers mag je het vergeten. All the smoke in the world won't save you...
    Daar hoef ik nu eens helemaal niets aan toe te voegen ...

Dikke X2

Member
    iTrader
    0
    Nieuwe drivers ATI geinstalleerd vandaag (12.2) voor mijn 5850 weeral 5-10 fps extra op metro
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Waarom zou ik caren om een death meer of minder?

Pagina 243 van 249 EersteEerste ... 143193233239240241242243244245246247 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten