Pagina 242 van 249 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.821 t/m 4.840 van 4979
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HOPLON Bekijk bericht

Damn dat is mij nog niet gelukt, een tank afmaken met die repair tool ! Ongelofelijk droog, zo afgemaakt worden maar oh zo schaamtelijk voor het slachtoffer

Ooit bijna eens gemold geweest zo maar gelukkig hem op tijd kunnen omver rijden ..

By the way, ik heb zin om eens met een squad 9livers (en vrienden van 9livers) te knallen. Op ps3 spelen al degene die online komen altijd samen en op pc is het precies altijd ieder voor zich
    Ik heb me onlangs nog erger laten vangen. Mijn tank werd disabled, had nog zo'n 10% over, kon niet meer bewegen, en dan zag ik een enemy engi met zijn repair tool in mijn gat. Sprong er vlug uit om hem neer te knallen, maar net op dat moment sprong hij erin. Loop ik dus toerkes rond die tank om te zien waar em naar toe is, en schiet hij mij zowaar in het gezicht met een canister shell.

Moraal van het verhaal: timing is everything.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Serieus, midrange kills met de panic pistol? De accuracy op dat ding zuigt zo hard. Geef mij maar de magnum.
    Euh Midrange herlaad ge toch gewwon uw main gun. Waarom zou ge wel met een panic pistol beginnen op midrange.

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    is er iemand die IP's heeft van noob servers, want op elke server dat ik speel zit het vol met rank 39+ met 35-2 KD ratio's. Zelf loop ik meestal weg met 0-24.
    Beavers retalliation

Approved 9-lifer
    iTrader
    46 (100%)
    In uwe server browser zoeken naar 'Old Guys Gaming'. Er zijn een 12tal servers wereldwijd.
    Daar worden geen MAV glitchers toegelaten, proberen de leden de teams gebalanceerd te houden (op gebied van spelers maar ook op gebied van skills van die spelers ) en baserape is ook uit den boze, bovendien is er meestal wel een admin online die het hele gebeuren wat in het oog houd
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: CS:GO & Path of Exile

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    In uwe server browser zoeken naar 'Old Guys Gaming'. Er zijn een 12tal servers wereldwijd.
    Daar worden geen MAV glitchers toegelaten, proberen de leden de teams gebalanceerd te houden (op gebied van spelers maar ook op gebied van skills van die spelers ) en baserape is ook uit den boze, bovendien is er meestal wel een admin online die het hele gebeuren wat in het oog houd
    Behalve op Sharqi, daar mag je naar hartelust de US heli spawn verkrachten met de Havoc, want het is technisch gezien geen base. Maar o wee als ge met de Viper vanop afstand enkele guided rockets richting RU heli spawn vuurt wanneer je hem ziet opstijgen, dan bent ge aan het baserape...
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Member
    iTrader
    0
    Ikaruga, gij speelt met 1 hand?
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redraptorx Bekijk bericht
    Ikaruga, gij speelt met 1 hand?
    ja jongen, want we zijn allemaal instant pro's als we de eerste keer BF3 online spelen. Hebt ge nog van die geweldige commentaar die ge graag wil uitspuwen in uw moment van glorie?
    Beavers retalliation

Member aikrez's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    ja jongen, want we zijn allemaal instant pro's als we de eerste keer BF3 online spelen. Hebt ge nog van die geweldige commentaar die ge graag wil uitspuwen in uw moment van glorie?

Member
    iTrader
    0

Banned
    iTrader
    0
    is er iemand die IP's heeft van noob servers, want op elke server dat ik speel zit het vol met rank 39+ met 35-2 KD ratio's. Zelf loop ik meestal weg met 0-24.
    Hey goesting om met mij te spelen? Ik heb het spel ook nog maar een paar dagen en zou het ook plezant vinden om wat met andere noobs te spelen. Kzen wel gene goeie, maar ook niet zoooo slecht. Thanks voor die servers van old guys ofzoiet, ga ik straks thuis zeker probere!

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrownedUpon Bekijk bericht
    Hey goesting om met mij te spelen? Ik heb het spel ook nog maar een paar dagen en zou het ook plezant vinden om wat met andere noobs te spelen. Kzen wel gene goeie, maar ook niet zoooo slecht. Thanks voor die servers van old guys ofzoiet, ga ik straks thuis zeker probere!
    cava, zoek eens op Asukhama voor friendslist
    Beavers retalliation

Banned
    iTrader
    0
    ok, heb u toegevoegd. mijn naam is NotoriousBiggy , kan wel pas deze avond spelen en morge heel de dag probably.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    cava, zoek eens op Asukhama voor friendslist
    Heb uw toegevoegd, hoewel ik al sinds de release speel

iTrader
    1 (100%)
    maakt mij niet hoelang ge al BF3 speelt, zolang het geestig en/of constructief blijft
    Beavers retalliation

Banned
    iTrader
    0
    voeg mij ook maar toe he manne: NotoriousBiggy
    Liever met wat mensen samen spelen dan alleen

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrownedUpon Bekijk bericht
    voeg mij ook maar toe he manne: NotoriousBiggy
    Liever met wat mensen samen spelen dan alleen
    Toegevoegd

Member
    iTrader
    0
    Ik heb me onlangs nog erger laten vangen. Mijn tank werd disabled, had nog zo'n 10% over, kon niet meer bewegen, en dan zag ik een enemy engi met zijn repair tool in mijn gat. Sprong er vlug uit om hem neer te knallen, maar net op dat moment sprong hij erin. Loop ik dus toerkes rond die tank om te zien waar em naar toe is, en schiet hij mij zowaar in het gezicht met een canister shell.

Hilarisch ! Dat zijn de momenten die zouden moeten kunnen gefilmd worden

Om zo dingen kan je zelf nog eens lachen, ook al krijg je een canister shell in je smoel geparkeerd

Om het rijtje te vervolgen:

Eergisteren reed ik als passagier mee in een tank (maar kende die gast niet), we worden 2x goed geraakt en ik begin hem te repairen. Terwijl ik hem sta te repairen bolt hij het hem toch wel af zeker en ik had dat natuurlijk niet door. Paar seconden later springt er natuurlijk nen enemy in onze tank en daar stond ik mooi met mijn repair tool
    "A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something"

Member
    iTrader
    0

9lives heeft er een nieuwe shakespeare bij

*Edit*

Ik ben toch eens benieuwd naar de F2000 na de patch. Speelde er heel graag mee maar nu die recoil is (te) verschrikkelijk ...
    Laatst gewijzigd door HOPLON; 19 maart 2012 om 15:07
    "A wise man speaks because he has something to say, a fool speaks because he has to say something"

Approved 9-lifer
    iTrader
    46 (100%)
    Behalve op Sharqi, daar mag je naar hartelust de US heli spawn verkrachten met de Havoc, want het is technisch gezien geen base. Maar o wee als ge met de Viper vanop afstand enkele guided rockets richting RU heli spawn vuurt wanneer je hem ziet opstijgen, dan bent ge aan het baserape...
    Sharqi is inderdaad een apart geval. Ik zal dat eens aankaarten bij de big chief want jeb mij daar ook al vragen bij gesteld.
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: CS:GO & Path of Exile

Member Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Daarom verlaat ik mijn tank dus nooit. Captain goes down with the ship!

Pagina 242 van 249 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten