Bij de Forgotten honor community gaat er een nieuw Bad Company 2 tournament van start. Er worden 2 teams gemaakt (na registratie kan je een team kiezen) die teams doen 7 battles tegen elkaar telkens op zondag avond van 18u tot 21u. Je kan alleen joinen of met je hele clan.
- 7 intense battles across DICE's popular Bad Company 2 game.
- True, squad-based action. Team up and play coordinated!
- All weapons, vehicles and unlocks available in the battlefield. Your concern is the enemy!
- Earn rewards for your achievements and get promoted to lead your unit.
- Camaraderie with new teammates and improve your game.
- It's free, no fees to join or take part.
Ik vind deze tournaments altijd fun, je ontmoet nieuwe gamers en speelt het spelletje meer zoals het zou moeten gespeeld worden dus meer organisatie en structuur wat maakt dat je intensere battles hebt, je hoeft ook niet een super goede speler te zijn om hierin fun te hebben, de nadruk ligt op teamwork & trachten te winnen niet op een hoge k/d halen![]()
Ik ben niet 100% zeker maar ik denk dat het een mix tussen normale mode en HC mode zal zijn, dus normale damage maar geen 3d spotting & Friendly fire on, ook dit maakt dat het meer zoals "the good old BF days" aanvoelt
Ik hoop een aantal gamers van hier erbij te krijgen, er zijn nog belgen & nederlanders die mee gaan doen
Dit is de site;
Forgotten Honor - Where Teamwork Meets Gaming

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren