Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Member .eX3's schermafbeelding
    iTrader
    0

Question GZ 3 vrienden om Squad Pack aan te kopen

Hoi hoi

Ik wil BFBC2 aankopen maar gezien het voordeliger is om dit via steam in een Squad Pack te kopen zoek ik 3 personen die 37.50 euro willen bijleggen en zo recht hebben op 1 vd 4 licenties.

Hoe gaat dit in zijn werk?

1) geďnteresseerden mogen mij PM'een
    2) ik add u op steam
    3) wanneer we met 4 zijn bezorg ik jullie alle details om het geld over te schrijven
    4) jullie bezorgen mij een print screen van de transactie
    5) ik koop het Squad Pack
    6) van zodra het geld op mijn rekening staat bezorg ik jullie via steam de licentie (via gift dus)

let op, ik doe dit slechts eenmalig en heb hier bijgevolg geen financieel voordeel aan.
    Ik gebruik hierbij mijn persoonlijke kredietkaart dus er is niets illegaals aan, het is gewoon een mogelijkheid om 12.50 euro te besparen.

Member
    iTrader
    0
    yeey 12.50 euro besparen met het risico da ze me u geld gaan lope

hmm

Member b1nge's schermafbeelding
    iTrader
    0
    et kost ma 35 of 40 euro in de mediamarkt geloof ik

iTrader
    0
    42.50 in de Saturn (nog steeds 2 pintjes goedkoper)

en risico da ze me u geld gaan lopen .... das een kwestie van vertrouwen

en blijkbaar heb jij dat dus niet

Ik bied hier gewoon een mogelijkheid aan om dit voor 3 personen + mezelf voordeliger aan te kopen en een zelfverklaarde "Top-Be" speler gaat zich even moeien.
    als je niks zinnigs kunt zeggen zou ik liever hebben dat je zwijgt
    Laatst gewijzigd door .eX3; 28 maart 2010 om 23:55

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .eX3 Bekijk bericht
    42.50 in de Saturn (nog steeds 2 pintjes goedkoper)

en risico da ze me u geld gaan lopen .... das een kwestie van vertrouwen

en blijkbaar heb jij dat dus niet

Ik bied hier gewoon een mogelijkheid aan om dit voor 3 personen + mezelf voordeliger aan te kopen en een zelfverklaarde "Top-Be" speler gaat zich even moeien.
    als je niks zinnigs kunt zeggen zou ik liever hebben dat je zwijgt

pf gierige. speel dan half uur meer BFBC2 en ge hebt u 2 pinten terug verdiend...

echt ik vind dit er ook over gaan.

neit voor niks dat je zo weinig reactie krijgt. degeen die het spel willen hebben het al en kijken niet op paar €.

mijn mening

iTrader
    0
    ach man laat maar zitten.

Het is jammer dat sommigen van jullie hier de economische realiteit niet van kunnen inzien.
    buiten de "5" euro (die er officieel toch nog steeds 12,50 zijn), zijn er nog enkele bijkomende factoren die je dient mee te nemen. Voor degenen die het niet snappen zal ik ze even kort opsommen:
    1) gebruiksgemak: je moet nooit meer op zoek naar je registratie key of cd
    2) gebruiksgemak bis: je hoeft enkel je kredietkaartnummer in te geven en het komt in orde
    3) parking ( zijnde 2 euro per uur in Antwerpen)
    4) tram (1.2 euro per rit)
    5) diesel (30 km +- 1.8 euro)
    6) en het allerbelangrjkste: tijd, want voor een werkende mens zoals ik, is dit zeer zeldzaam en dus kostbaar

en ja door dit te typen verlies ik er weer wat van maar aanschouw dit als een geste en als een uiting van frustratie door jullie negatieve commentaren.

btw ik zie niet in wat dit met gierigheid te maken heeft, IEDEREEN tracht het onderste uit de kan te halen (cfr het succes van megastores zoal saturn en mediamarkt en de goedkope merken van supermarkten zoals bvb aldi)

Thread mag bij deze gesloten worden want ik trek mijn plan wel.

Member b1nge's schermafbeelding
    iTrader
    0
    6) en het allerbelangrjkste: tijd, want voor een werkende mens zoals ik, is dit zeer zeldzaam en dus kostbaar
    als ge het gewoon gekocht had ipv zo'n topic te starten..

serieuze zwakke argumenten, lmfao

iTrader
    2 (100%)
    ach man laat maar zitten.

Het is jammer dat sommigen van jullie hier de economische realiteit niet van kunnen inzien.
    buiten de "5" euro (die er officieel toch nog steeds 12,50 zijn), zijn er nog enkele bijkomende factoren die je dient mee te nemen. Voor degenen die het niet snappen zal ik ze even kort opsommen:
    1) gebruiksgemak: je moet nooit meer op zoek naar je registratie key of cd
    2) gebruiksgemak bis: je hoeft enkel je kredietkaartnummer in te geven en het komt in orde
    3) parking ( zijnde 2 euro per uur in Antwerpen)
    4) tram (1.2 euro per rit)
    5) diesel (30 km +- 1.8 euro)

en ja door dit te typen verlies ik er weer wat van maar aanschouw dit als een geste en als een uiting van frustratie door jullie negatieve commentaren.

btw ik zie niet in wat dit met gierigheid te maken heeft, IEDEREEN tracht het onderste uit de kan te halen (cfr het succes van megastores zoal saturn en mediamarkt en de goedkope merken van supermarkten zoals bvb aldi)

Thread mag bij deze gesloten worden want ik trek mijn plan wel.
    al die elektriciteit dat je al hebt verbrod door uw pack te zoeken en mede mensen die dit willen kopen? hoeveel € is dat ?

en negatief? Vind gewoon stom om 1, spel te kopen met mensen die je niet kent. 2 je had het al evengoed kunnen gaan kopen en iets meer betaald > wa maakt het > je had uw uurtjes plezier al gehad...

Als er nieuw spel uitkomt en ik wil dit. Stap in auto ( nog is ff cruisen en genieten in wagen ) en rij naar de Dreamland. Kost da spel 50 € of 45 €, speelt me geen rol, ik moet da spel hebben en ga geen 45000 winkels afrijden voor het goedkoopste...

Approved 9-lifer Omabroodje's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Niet iedereen heeft het financieel zo makkelijk... Alle beetjes helpen, als ik het spel nog niet had, had ik hier wel aan mee gedaan.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Omabroodje Bekijk bericht
    Niet iedereen heeft het financieel zo makkelijk... Alle beetjes helpen, als ik het spel nog niet had, had ik hier wel aan mee gedaan.
    mja financieel niet zo makkelijk. tis ne hard werkende mens met weinig tijd zegt tem, dus ook weinig tijd voor ze op te doen dan...

nuja, eindeloze discussie lijkt me.

Member
    iTrader
    0
    Ik moet toegeven dat ik ook graag een goedkopere versie heb van dingen, of de goedkoopste dingen koop, met €5 kan ik al heel wat doen.

Maar ik ga akkoord met clioke, dit is een eindeloze en vooral nutteloze discussie.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skyheart Bekijk bericht
    Ik moet toegeven dat ik ook graag een goedkopere versie heb van dingen, of de goedkoopste dingen koop, met €5 kan ik al heel wat doen.

Maar ik ga akkoord met clioke, dit is een eindeloze en vooral nutteloze discussie.

Tuurlijk, zeg ook niet dat ik telkens het dure koop. Winkel waar ik men games koop is vrij goed van prijs. Kan 5 € schelen. Maar waarom zou ik 20 km verder rijden om 3 euro uit te sparen ofzo.

Nu ist kortbij, altijd op voorraad. Nog nooit geweten dat ze grote titels al niet meer hebben en meestal ligt het er paar dagen op voorhand...

nuja, topicstarter, koop u het spel, je gaat er geen spijt van hebben. 5 € meer of minder het blijft een aanrader, mits je pc wat stoer is :-)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16v Bekijk bericht

nuja, topicstarter, koop u het spel, je gaat er geen spijt van hebben. 5 € meer of minder het blijft een aanrader, mits je pc wat stoer is :-)
    zal ik zeker doen

PC specs zouden ok moeten zijn:

Intel extreme DX58SO
    Intel i7 930 (4 x 2.8ghs)
    4 gb dd3
    nvidia GeForce GT 240

iTrader
    2 (100%)
    zal ik zeker doen

PC specs zouden ok moeten zijn:

Intel extreme DX58SO
    Intel i7 930 (4 x 2.8ghs)
    4 gb dd3
    nvidia GeForce GT 240
    beter dan mijn pc'ke, ik zit opt randje :'(

Member
    iTrader
    0
    iemand die al op die paar euros gaat kijken moet maar niet gamen, dan bespaarde een pak meer

cya

Approved 9-lifer Omabroodje's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Sinds dat ik uitkijk naar prijzen heb ik nog nooit zo veel games gekocht, gewoon omdat ik er meer kan kopen zo. Gewoon niet te veel op release kopen, en importeren scheelt ook een serieuze pak

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    236 (100%)
    pf gierige. speel dan half uur meer BFBC2 en ge hebt u 2 pinten terug verdiend...

echt ik vind dit er ook over gaan.

neit voor niks dat je zo weinig reactie krijgt. degeen die het spel willen hebben het al en kijken niet op paar €.

mijn mening
    Yeah right, ik heb het spel gekocht op game.co.uk.
    Kost me maar €30 incl verzendingskosten, en het wordt mooi in men brievenbus geleverd. Ge kunt om den duur beginnen alé man voor die €20 verschil.

Het is niet omdat gij niet rond kijkt of je geld wilt besparen dat andere mensen dit zouden mogen doen. En uw uitspraak "als je het spel wil hebben kijk je niet op een paar €" slaat al helemaal op niets.

mja financieel niet zo makkelijk. tis ne hard werkende mens met weinig tijd zegt tem, dus ook weinig tijd voor ze op te doen dan....
    rofl, ja dat verklaart alles, geen tijd = geen geld (moeten) uitgeven.

Member Witte8's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    zavvi.com 24,95 GBP (+ 99pennies port)
    game.co.uk 24.99 GBP (2, 95 GBP port)

Neem afgerond prijs van 25 GBP dat is met wissekoers vandaag 27,87 EUR (zonder port)

De mijne besteld via game.co.uk als preorder...Perfect trackingsysteem en aangekomen op dag van de release. Uitreksel Visa van deze maand voor deze aankoop 31,67 EUR.

Ik twijfel niet meer waar ik koop(afhankelijk van de koers van de GBP uiteraard)

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IceMaN.* Bekijk bericht
    Yeah right, ik heb het spel gekocht op game.co.uk.
    Kost me maar €30 incl verzendingskosten, en het wordt mooi in men brievenbus geleverd. Ge kunt om den duur beginnen alé man voor die €20 verschil.

Het is niet omdat gij niet rond kijkt of je geld wilt besparen dat andere mensen dit zouden mogen doen. En uw uitspraak "als je het spel wil hebben kijk je niet op een paar €" slaat al helemaal op niets.

rofl, ja dat verklaart alles, geen tijd = geen geld (moeten) uitgeven.
    Dat tem het dan online koopt en alleen, dan heeft tem het goedkoop...

Ik koop het liever in de winkel. Uw grootste recht dage het online koopt.

Vindt stom dat hij het pack wil kopen met 3 man, terwijl zoals jij zegt ( en ik niet aan gedacht ) ja op die site ook goedkoop kan kopen.

kheb ook niet veel tijd, toch vind ik tijd om da spel te gaan halen. Moeit willen doen ook mss?

en op 5 € zie ik nu wel niet nee. als het bij Gamemania 5 € goedkoper is dan dreamland ga ik naar dreamland, gamemania rij ik die 5 € wel op aan naft dus...mja soit, khoop dat tem plezier beleefd aan zijn spel als hij het heeft. Wat ik hierboven ook vermeld.

( nu ff andere vraag ) als je dat spel > in dit geval BFBC2 ) daar besteld > heb je het op release date?
    Laatst gewijzigd door deven; 30 maart 2010 om 16:42

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten