Druk nu precies...
Druk nu precies...
MAN MAN druk druk druk
druk op de ketel dat ie zwart ziet
Sebiet nog es tforum laten crashen zie :o) .
staken is zo overrated
maar 2 uur te laat
carpoolen is fun
had ik maar werk die nie bleef liggen dan kon ik ook staken, vuil openbaar vervoer enal tsssssssss
edit: tis weer nie raar dat er een autofabriek ook moe meedoen hoor, als ze werk hebben ist nie goe en als ze er geen hebben ist ook al weer klagen :/
jaja, vandaag ook is eerste keer naart scholeke gereden met auto... ik verkies toch trein ze, maar ietsjes langer onderweg, goeiekoper en ge moet naar niks zien (terwijl ik onderweg toch wel wa kutpunten tegenkom, van die kleine dorpskernen enzo)
juj ziekteverlof
niet dus, kga liever in gezonde toestand gaan werken ipv te rillen/zweten en te hoesten voor dood voor mijn pc![]()
moh plooier
betel mij es een pcke ondertussen
thx
mijn is besteld zu
kiest zelf waar ge den uwen besteld aja![]()
forcom aja, lekker dicht
forcom, zelfs voor mij is da nogal ver weg. Kmoet er nog langs met een kapotte samsung spinpoint hd... Pats en kapot was ie...
bij de weg... Ik heb eindelijk i-net thuis. Woei! Feestje!![]()
![]()
![]()
mja ik heb het dan over forcom express, niet die in edegem
(21:41:14) —› quit: (HerrLinKinG) (~herrlk@LinKinG86.users.quakenet.org) (Signed off)
(21:51:46) (@Epyon) Morgen sta je er opnieuw, postbode!
colbert trekt trouwens op wally epy
Laatst gewijzigd door massief; 7 oktober 2008 om 23:13
juj vandaag: case + mobo + cpu
vandaag of morgen: graka + ram + hdd's + dvd-rw
en scherm volgt later nog![]()
Ja ma, voorwa nie alles tesamen? 't Is nie alsof dat een verschil gaat maken. En dacht dat uw scherm al besteld was?
in verschillende shops gekocht enal, en het maakt wel degelijk verschil hoor (anders had ek da nie gedaan
), en scherm is bestelt maar niet in voorraad
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)