mahatma !! komen eten!
olala nog minder dan een uur![]()
kzou durven zeggen, een half uur![]()
Nothing happend.
So say we all!
(Het is met vallen en opstaan gebeurd, maar ik ben er toch aan verslingerd geraakt!)
jaja, wa zouden we doen zonder het weer eh
Euhm, op Mars zitten? Daar is bijna geen weer !
Tenzij we Frank Deboosere zenden, dan komt hij weer met meer weer.
weer frank met weer weer fwa![]()
Bij de volgende toon is het exact 7.02u ...
TOOOOON !
Aaaah, de voorlaatste week si. Volgende week op een paar dagen na elke dag uitslapen... Bijna vakantie !![]()
ik hoor geen toon fazozu
Tss, is da forum hier nu nog niet dood -_-
=)
Niet als het van de VLD afhangt. In hun reeks wetsvoorstellen 'Euthanasie voor Iedereen' staat er ook euthanasie voor internetfora.
fuck, nen alien
Bartje Wellens heeft nog eens eentje gewonneuh! Woei!
Wellens boekt tweede zege van het seizoen
ma 08/12/08 - Bart Wellens (Fidea) heeft de Spaanse veldrit in Asteasu gewonnen. Hij klopte Sven Nys in de sprint. Voor Wellens is het zijn tweede zege van het seizoen, na de GvA-manche in Hasselt.
Na de wereldbekermanche in Igorre waren de veldrijders nog een dag in Spaans Baskenland gebleven. (Belga) Op een lastig parcours reed snel een zevental renners voorop: Wellens, Nys, Vantornout, Stybar, Mourey en de Spanjaard Zaballa.
Na drie ronden gingen Nys en Wellens er vandoor. In de slotronde probeerde Nys Wellens van zich af te schudden, maar Wellens versaagde niet. In de spurt was hij de snelste.
"Een mooie opsteker voor Bart", zei Fidea-ploegleider Danny De Bie.
"De ondergrond was nog zwaarder dan die in Igorre en op die vettige wei hebben de beste twee renners zich snel getoond." Uitslag veldrit Asteasu (Spa)
Bart Wellens
Sven Nys
Klaas Vantornout
Zdenek Stybar (Tsj)
ja, nen koers die totaal irrelevant is
twas den dag ervoor die meetelde zu![]()
winnen is winnen. Sven Nys geeft nix cadeau en op't einde heeft de media het toch alleen maar over het aantal overwinningen dit jaar ^^
*edit @ 11.04*
Haha! Ziede wel! Hij zegt het zelf ook nog![]()
di 09/12/08 - Bart Wellens heeft in Asteasu in Baskenland zijn tweede zege van het seizoen geboekt. "Het was een mooie, maar zware cross", zegt Wellens.
De race werd niet voor Vlaamse camera's geregistreerd, "maar winnen is winnen", zegt Bart Wellens in Gazet van Antwerpen.
(Belga)
"Ik kreeg het niet cadeau, Nys heeft in de slotronde een paar keer geprobeerd me te lossen."
"Tijdens de spurt schrok ik toen ik Nys nog langszij voelde komen, maar uiteindelijk scheelde het nog een half wiel."
Sven Nys: "Het was een korte spurt, waarin Bart de deur dichtdeed. Hij week licht uit, een aanvaardbaar manoeuvre."
"De mensen betalen veel geld om ons aan de start te krijgen, dan is het logisch dat we spektakel bieden. Dit was een ideale cross om onze sport te promoten."
Laatst gewijzigd door VishnuSixDix; 9 december 2008 om 10:59
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)