Dag iedereen,
wegens een gebrek aan tijd, verkoop ik mijn XBox 360 Elite 120GB, de headset en de kabels (stroom, VGA & HDMI) die ik erbij kreeg, twee draadloze controllers (zwart) en de spelletjes die ik ervoor kocht, zijnde:
- Battlefield 3 (25€)
- Battlefield Bad Company 2 (10€)
- Assasin's Creed: Revelations (25€)
- Assasin's Creed: Brotherhood (10€)
- Call of Duty: Modern Warfare 2 (10€)
- Call of Duty: Black Ops (20€)
- Call of Duty 3: Gold Edition
- PGR 4
- Far Cry 2
- GTA 4
- Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Ik schat de kans klein in dat dit alles als een pakket gaat verkocht worden, maar moest dat toch lukken, zou ik er toch 200€ voor willen krijgen.
Anders:
- XBox met bekabeling en headset: 110€
- Twee controllers: 10€ elk
- De prijzen die ik nog voor de spelletjes wil hebben, staan erbij. De laatste 5 geef ik gewoon gratis mee aan kopers die ze er nog wel bij willen hebben... De verzending rekende ik er niet bij.
De XBox kocht ik in november 2009 in Londen en is in goede, maar natuurlijk gebruikte conditie. Ik heb mijn kasticket nog, voor zover dat nog enig nut kan hebben. Eveneens is er nog een XBox Live account op actief die nog geldt tot 12 juli 2012. De spelletjes wil ik gerust opsturen, de XBox zelf wordt misschien beter opgehaald bij mij, in het centrum van Gent.
Geďnteresseerden mogen me PM'en of hieronder een bericht achterlaten. Foto's wil ik ook altijd nemen en mailen.
Ter verduidelijking; ik ben niet geďnteresseerd in ruilen.
Mvg,
Michiel

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren