Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 39
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    "je duid aan xbox 110€ + games per stuk 25 = 50€ kom je nog maar aan 160€! en eventueel met controllers 20€ bij aan 180€"

is in mijn ogen hetzelfde als

"De prijs voor de Xbox, de controllers, de headset, BF3 (die online volledig gaat werken omdat de code op de xbox in kwestie is geactiveerd) en Assasin's Creed: Revelations geeft de som van 180€."

Het verschil tussen het volledige pakket (aan 200€, waar ik er voor jou 10€ af wou doen) en dit (180€, waar ik er 170€ van maakte) maakt inderdaad slechts 20€ verschil, aangezien de kans nu eenmaal behoorlijk klein is dat ik de andere games ga kunnen verkopen, tenzij ik er veel tijd en moeite in steek. BF3 en AC:R zijn nu eenmaal de nieuwste, de andere zijn al sterk in waarde gedaald.

Je hebt echter wel een punt wat betreft de leeftijd (ondanks het feit dat hij in goede conditie is) van de xbox, dus ik doe er nog 20€ af. Op die manier komt de prijs voor de xbox, de bakjes, de draden, BF3 & AC:R op 150€.

Als er geïnteresseerden zijn in het pakket:
    - Battlefield Bad Company 2
    - Assasin's Creed: Brotherhood
    - Call of Duty: Modern Warfare 2
    - Call of Duty: Black Ops
    - Call of Duty 3: Gold Edition
    - PGR 4
    - Far Cry
    - GTA 4
    - Ghost Recon Advanced Warfighter 2

-> 40€ alles samen, verzending incl.

Approved 9-lifer Darksfever's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    We groeien niet echt naar mekaar toe precies qua prijs (wat ergens logisch is dat je onderste uit kast wil halen mo soit). En zouk graag paar deftige fotos zien (want voor moment koop ik precies een kat in de zak!)

Ik geef 110€ afhaalprijs asap bod onder voorbehoud (bod lopen op anders site vr beide!)!
    Hoger ga ik nog niet & zie wel wat er op forum nog gebeurd (combipack: bf3+ac rev+console&toebehoren (hd/kabels!)+head+controllers!)
    XBOX360: Darksfever

Member Arno2's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ruil je bf3 voor nfs the run?
    Xbox Live Acc: Z3LDAK
    Ik Speel Online Mw3 (Clan: NbKr Pro Clan) & Minecraft.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    @Darksfever: Check, ik zorg dinsdag voor foto's.

@Arno 2: Neen, maar toch vriendelijk bedankt.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Et voila; de beloofde foto's...

Ik vond trouwens niet één, maar twee headsets...

Laatst gewijzigd door MichielOyen; 8 mei 2012 om 19:26

Member
    iTrader
    0
    Perfecte staat (behalve misschien enkele gebruikssporen)?
    Ooit RROD gehad?

x360 + bekabeling + 2 controllers + COD: MW2 + AC: R + GTA IV + Far Cry
    -> Bod van 100EUR afgehaald te Gent, onder voorwaarde dat ik het toestel visueel goedkeur bij afhaling en dat bovenstaande vragen een Ja en Nee (in die volgorde) krijgen. Niet bespreekbaar, dus te nemen of te laten.

Member
    iTrader
    10 (100%)
    - Assasin's Creed: Brotherhood (10€)
    + verzendingskosten (€2.5, meestal rond de €1.70)
    €10+€2.50= €12.5 Incl.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    @DiHa: De antwoorden op je vragen zijn effectief "Ja" en "Neen", maar ik kies ervoor niet op je bod in te gaan. Excuses.

@ kenstah: Als ik er niet in slaag het als een pakket te verkopen in de nabije toekomst, neem ik je bod zeker en vast in overweging.

Member JackSparrow's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    telt mijn bod nog voor AC Revelations?
    Hattrick: FC The Ostend Pirates at IV.39
    xbox360 games currently playing: Mass Effect 2, Forza Motorsport 3, Kinect Adventures, Dance Central, Limbo

iTrader
    157 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichielOyen Bekijk bericht
    @DiHa: De antwoorden op je vragen zijn effectief "Ja" en "Neen", maar ik kies ervoor niet op je bod in te gaan. Excuses.

@ kenstah: Als ik er niet in slaag het als een pakket te verkopen in de nabije toekomst, neem ik je bod zeker en vast in overweging.
    merci voor foto's man & ik denk persoonlijk dat je rapper alles kwijt geraakt in combi pakket hier & daar reeds veel hits & toch nie zoveel reactie , ik blijf voor he tmoment bij mn bod (een andere durft nog lager gaan )

Member
    iTrader
    2 (100%)
    @JackSparrow: absoluut, maar ik probeer toch nog enkele dagen een koper voor het totale pakket te zoeken.

@ Darksfever: ik begrijp gewoon niet dat ik twee maand terug 130 euro betaalde voor twee games, en nu zelfs nog niet eens aan dàt bedrag geraak, terwijl ik er mijn Xbox, mijn controllers én toebehoren bijdoe. Ik vrees dat, als ik echt geen deftig prijsje kan krijgen, ik gewoon alles hou; wie weet vind ik ooit nog wel eens de tijd om erop te spelen. Dit is zeker geen kritiek op jou, maar een eenvoudige frustratie van mijnentwege... Wat betreft de foto's; my pleasure!

iTrader
    157 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichielOyen Bekijk bericht
    @JackSparrow: absoluut, maar ik probeer toch nog enkele dagen een koper voor het totale pakket te zoeken.

@ Darksfever: ik begrijp gewoon niet dat ik twee maand terug 130 euro betaalde voor twee games, en nu zelfs nog niet eens aan dàt bedrag geraak, terwijl ik er mijn Xbox, mijn controllers én toebehoren bijdoe. Ik vrees dat, als ik echt geen deftig prijsje kan krijgen, ik gewoon alles hou; wie weet vind ik ooit nog wel eens de tijd om erop te spelen. Dit is zeker geen kritiek op jou, maar een eenvoudige frustratie van mijnentwege... Wat betreft de foto's; my pleasure!
    alle begrip voor maar dat is eenmaal de tol van de maatschappij! Koopt u een auto nieuw, rijd er mee buiten vd in garage op parking en het is direct -20 a 30 procent van de nieuwwaarde, is toch de gek?!! Ik werk in een meubelzaak en net zelfste! X uit verpakking retour nemen kan maar ook aan die prijzen. En zekers met die fucked up codekes daalt prijs nog meest! + u console komt uit londen (en dan heb je hem mss wel goeikoper op de kop kunne tikken dan bij ons!?!

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darksfever Bekijk bericht
    alle begrip voor maar dat is eenmaal de tol van de maatschappij! Koopt u een auto nieuw, rijd er mee buiten vd in garage op parking en het is direct -20 a 30 procent van de nieuwwaarde, is toch de gek?!! Ik werk in een meubelzaak en net zelfste! X uit verpakking retour nemen kan maar ook aan die prijzen. En zekers met die fucked up codekes daalt prijs nog meest! + u console komt uit londen (en dan heb je hem mss wel goeikoper op de kop kunne tikken dan bij ons!?!
    Wel, ik ben blij dat je begrip toont voor mijn situatie, echt.

Ik kreeg toen inderdaad in londen wel door mijn aankoop voordeel op mw2 en Forza motorsport. Het laatste verkocht ik al lang geleden, mw2 vraag ik nog slechts 10€ voor, cava dus wel

Member weske's schermafbeelding
    iTrader
    33 (97%)
    Gezien de lange topic en vele vragen rond de prijs: Hoeveel vraag je voor het ganse pakket? Ik kan komen afhalen (eventueel zelfs vandaag nog)

Member
    iTrader
    2 (100%)
    @wetske: 190€

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten