en als ik er gears of war (promo) en sega tralala tennis (ook promo) bij doe?
Mijn voorstel was maar nix dus?![]()
Halo3+PGR tegen james bond en king kong?
overlord tegen iets hier uit ? http://www.9lives.be/forum/console/6...box-games.html
Sorry Jayvie en Maxibender ...
Alone in the Dark is echt een knap spel, daar ni van, maar ik pis zo hard in m'n broek tijdens het spelen van zo'n spellen da ik elke keer met de shakers zit, gans bezweet en te trillen.. (denk da da het gevolg is van mijne setup hiere thuis, fully dolby en dan een scherm van 1.8 meter diagonaal, precies cinema)
ook voor u maxibender, spijtig genoeg zag k niet echt iets ertussen zitten wa me aansprak...
Halo 3 + Gta 4 ruilen tegen Street fighter 4 ?
1 spel is niet meer waard dan 2 spellen, ok sf4 is een topspel, maar halo3 en gta4 zijn da ook ...
Over een paar maand wil ik uwe streetfighter 4 + nog een spel ook wel ruilen tegen een nieuw spel van mij... maar da zul je zelf ook ni doen zeker?
ik ruil gewoon 1 spel tegen 1 spel... geen opleg, geen classics, de enige uitzondering was die systembundle, maar kan moeilijk de dvd in twee breken éh
no hard feelings maar wou da ff uitklaren...
Ik heb hier LOTR: BFME II nog liggen?
'k heb interesse in gta4 en burnout paradise. 'k heb dit om te ruilen:
mirror's edge
far cry 2
midnight club los angeles
brother's in arms hell's highway
Wat is je prijs voor forza 2?
Aha ... Midnight Club LA is eentje op mijn verlanglijstje ...
Mirrors Edge heb ik zelf ook op de moment..
Farcry is ni echt m'n ding, en BIA ook ni...
'k zou zeggen; GTA 4 voor midnight club? moeste het ni willen doen omda uw spel een paar maand nieuwer is... geen probleem...
RTS speel ik het liefst op de pc ...
ik verkoop niet...
midnight club la tegen gta 4 is goed voor mij, stuur maar een PM. (;
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)