EDIT: Meeneemprijs = 50€ / game
De stapel games die ik niet meer speel is weer veel te groot geworden...
het wordt dus dringend tijd om nog eens een groot ruiltopic op te starten zodat de games eens de kans krijgen om in een ander zijn x360 terecht te komen, en zodat ik ook eens wa anders op mijn scherm geprojecteerd krijg...
Wie wil bieden kan dat, maar ENKEL EN ALLEEN RUILEN is toegestaan. Wie dus plots met euro's wil komen smijten, kan dat beter in een ander topic gaan doen.
Alle games uit de collectie zijn Originals, dus geen budget/classics versies. Ik zou dan ook graag willen vragen om geen classics aan te bieden. Ik weet dat het hetzelfde spel is, maar classics versies zijn nu eenmaal de helft goedkoper en hebben niet dezelfde doosjes, boxart, ....
Hier komt het lijstje:
Project Gotham Racing 3
NHL 2L7
Need For Speed Carbon
Saints Row
*** Top Spin 2 -> geruild met nightmare (Sega Superstar Tennis)
Prey
Forza Motorsport 2
*** Fatal Inertia -> geruild met Prime-Omega (Shadowrun)
Crash Bandicoot: Crash of the Titans
Overlord
Perfect Dark Zero
Naruto: Rise of a ninja
Halo3
Burnout Paradise
Need For Speed: Most Wanted
Project Gotham Racing 4
Grand Theft Auto 4
N3 - Ninety Nine Nights
*** Dead Or Alive 4 --> geruild met JonathanValcke (Mass Effect)
Battlefield2 Modern Combat
Shrek: De Derde
Uiteraard behoud ik het recht om de aangeboden deals niet te accepteren. Wanneer je een deal hebt, wordt dit in het gamesoverzicht vermeld; wie eerst is, is eerst..
Als je in de omgeving van Antwerpen woont, kan ik wel langskomen om de games te brengen. Wie verder woont zal ofwel zelf moeten passeren, of anders de games opsturen met een postpac.
Veel succes bij het bieden!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren