Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member Wover's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)

[Router] Belkin Wireless N router

Hallo,

ik verkoop mijn 9 maanden oude Belkin 802.11n router. Deze heeft mimo en voorziet dus theoretische snelheden tot 300Mbps. Praktisch heb ik er ongeveer 120Mbps mee gehaald.

WAN connectie, 4 poorts FastEthernet switch en een goede administratie-interface zijn zowat de belangrijkste kenmerken voor de rest.

Bieden vanaf €15 excl.

http://cache-www.belkin.com/support/..._v1_manual.pdf

Grtz,

Wout

Member
    iTrader
    39 (100%)
    Bod van 15EUR excl. indien er snel kan afgesloten worden.
    Ik zie dat veel gebruikers van dit type router last hebben van het wegvallen van de verbinding. Ooit problemen mee gehad?

Member Beantje's schermafbeelding
    iTrader
    52 (90%)
    20euro excl

iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommi44 Bekijk bericht
    Bod van 15EUR excl. indien er snel kan afgesloten worden.
    Ik zie dat veel gebruikers van dit type router last hebben van het wegvallen van de verbinding. Ooit problemen mee gehad?
    Hier in BelgiŽ een aantal keer ja. Ik heb dan contact gehad met de supportdienst van Belkin (onverwacht zeer goede ervaring) en zij hebben mij een nieuwe firmware laten installeren. Deze heeft dat probleem deels opgelost, maar het komt helaas nog wel enkele keren per dag voor. De verbinding valt dan enkele seconden weg, maar dat vormt eigenlijk geen probleem.

Dan heb ik ook nog 3 maanden in het buitenland gezeten met dezelfde router en daar heb ik dat dus geen enkele keer voorgehad.

Ik gok dus dat het provider- of plaatsgebonden is. Ikzelf heb Telenet, maar voor hetzelfde geld heb jij er geen problemen mee ook al heb je ook Telenet.

Het specifieke probleem is trouwens dat hij te snel zijn dhcp lease gaat "wegsmijten" en een nieuwe aanvraagt bij de dhcp-server. Dat is een proces dat zeer snel gaat en de last is dan ook minimaal. Verder zal Belkin wellicht wel nieuwe firmware uitbrengen (tevens om de router te upgraden naar de n standaard, ipv de n draft).

€20 excl van Juicy genoteerd, voor mij is die prijs al zeer acceptabel, dus indien er geen reactie komt, sluit ik dezeavond om 22u al af. Anders geeft elk nieuw bod recht op 4u overbiedmogelijkheid (of indien 's nachts tot 10u 's morgens).
    Op reis naar Estland? Kijk eens op HansaGuides
    Buy & Sell iTrader

iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juicy Bekijk bericht
    20euro excl
    Verkocht . Check pm.

Member Beantje's schermafbeelding
    iTrader
    52 (90%)
    ik heb deze dus vandaag in mijn bezit, maar helaas

ik kan er nog geen file van 100mb binnehalen zonder dat hem 5keer uitvalt...

ik blijf wat prusten we zullen zien wat het doet
    Laatst gewijzigd door Beantje; 21 oktober 2009 om 23:32

Approved 9-lifer vd.OpTiCaL's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Moet een hardwarematig defect zijn vrees ik (slechte batch mss aangezien er nog problemen zijn hiermee blijkbaar?)
    Ik heb hier ook zo'n 300Mbps model van Belkin en geen spetter miserie mee. Router staat aan volledig andere kant van het huis als de ontvanger, betonnen gewelven, etc... Nog nooit connectie kwijtgeraakt, snelheden soms wat onstabiel, maar ja...

/K

iTrader
    39 (100%)
    Probleem bij Juicy is ondertussen opgelost, maar heb hem ook aangeraden van hem misschien toch nog in garantie te vervangen .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten