Hey,
bij deze te koop:
Buzz! quiz tv + 4 buzzers
Eventueel ook te ruil tegen Xbox360 game.
Ook te koop, een Jabra bluetooth oortje (zat bij de game warhawk), voor een 5tal euro mag deze weg.
Hey,
bij deze te koop:
Buzz! quiz tv + 4 buzzers
Eventueel ook te ruil tegen Xbox360 game.
Ook te koop, een Jabra bluetooth oortje (zat bij de game warhawk), voor een 5tal euro mag deze weg.
5excl geboden voor het jabra oortje (is dat met USB kabel?)
Is met een usb kabeltje om hem op te laden ja, bod genoteerd, ik zal morgenavond 23 uur afsluiten (verzending in een gewatteerde envelop zou op 3 euro komen, kan ook proberen een gewone enveloppe te gebruiken op risico van de koper)
20€ voor buzzers + Buzz quiz tv
Pm me maar!
Wil anders ook wel 26 voor alles bieden (mag met kiala)
Dus 30incl?
Laat maar weten!
Wireless buzzers ?
@ Ramones73
Zover ik weet zijn er enkel wireless buzzers voor deze game, dus idd wireless met bijhorende zakje om ze in te steken en usbdongle
@BlaCKo
Indien je wilt bieden voor buzz moet ik dit noteren als 21 exclu voor Buzz en laksipar de kans te geven hierover te gaan. (Omwille van de regels)
@Laksipar
Indien exclusief verzending, genoteerd, ik sluit voor Buzz af op vrijdag om 22 uur
22excl voor buzz+buzzers
genoteerd kimme
Ik heb nog een aantal xbox 360 liggen.
Halo 3,GTA4, forza3, prince of persia en nog een aantal maar ben nu op het werk. Zit er daar al iets tussen dat je interesseert?
Die games heb ik allemaal al in mijn bezit![]()
Doe mij dan maar gewoon enkel de headset
Pm maar..
23exclusief voor buzzers en game
20 euro + 9lives - X360 Games - Ben 10: Ultimate Alien - Cosmic Destruction
en ik kom het dit weekend afhalen.
Interesse in xbox 360 game. Ben10 ultimate Alien, cosmic destruction (sealed)? Eventueel met opleg?
Sorry geen interesse in Ben10![]()
bon, dan maar 25 exclusief voor buzzers + game he
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)