.1 Inleiding
Hallo, ik verkoop/ruil The Lord Of The Rings: Conquest en Fallout 3. Het zijn allebei de Belgische versies (geen import) en de cover, handleiding en de disc zijn in zeer goede staat. Ik doe ze weg omdat ik Conquest 100% compleet heb uitgespeeld, en omdat ik van plan ben de Game Of The Year-edition van Fallout 3 te kopen. Deze zou dus ook een mooi ruilaanbod kunnen zijn.
Ik ben geïnteresseerd in PS2, PS3, en Xbox360 games. Ruilvoorstellen zijn altijd welkom! Ik ben wel geen fan van race-, vecht-, FPS-, en sports-games in het algemeen.
.2 Objecten
- The Lord Of The Rings: Conquest
- Omschrijving: Hack 'n slash. Bevat online mogelijkheden, maar jammer genoeg werden de online servers afgesloten door EA. Het spel is hier op het Buy & Sell aangekocht geweest en is spijtig genoeg geen factuur meer van beschikbaar.
- Afbeelding: http://www.omegagames.nl/shop/images/lotrcon.jpg
- Info: The Lord of the Rings Game | LOTR Conquest
- Minimumprijs: 10 euro exclusief verzendingskosten.
- Meeneemprijs: 15 exclusief verzendingskosten.
- Fallout 3
- Omschrijving: Open-world game, mengeling van FPS en RPG (ook speelbaar in third person). Het spel is in december 2008 nieuw aangekocht geweest in de Game Mania, maar de factuur is jammer genoeg niet meer aanwezig.
- Afbeelding: http://games.hbvl.be/images/products...nal/162822.jpg
- Info: Fallout: Welcome to the Official Site
- Minimumprijs: 10 euro exclusief verzendingskosten.
- Meeneemprijs: 15 exclusief verzendingskosten.
.3 Verzending
Alleen maar verzending met de Post, geen afhaling. Ik reken €2,50 aan voor de verzending.
.4 Contactgegevens
U kan mij altijd bereiken (om een vraag te stellen bijvoorbeeld) via deze thread (of stuur een PM). Mijn e-mailadres vindt u tevens in mijn profiel.
.5 Slot
Ik sluit af na het behalen van de meeneemprijs of 48 uur na het laatste bod. Veel plezier met het bieden!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
) en duel masters , singstar party en the sims erop uit! op ps2