Ik verkoop volgende games:
- World Series of Poker 2008 (25)
- NBA 2K8 (25)
- Ferrari Challange (35)
- Motorstorm (20)
Prijzen zijn de meeneemprijzen, inclusief verzending. Ruilen kan eventueel ook. Ik ben nog op zoek naar Pure en Army of Two.
Ik verkoop volgende games:
- World Series of Poker 2008 (25)
- NBA 2K8 (25)
- Ferrari Challange (35)
- Motorstorm (20)
Prijzen zijn de meeneemprijzen, inclusief verzending. Ruilen kan eventueel ook. Ik ben nog op zoek naar Pure en Army of Two.
Ferrari Challenge: 15 euro.
Ik weet het, het is te laag maar 35 euro vind ik te veel. Als het u niet aanstaat, aanschouw dit dan als free up
Ferrari Challenge ruilen tegen Skate, Dragonball Z of Unreal Tournament? Ofwel Resistance 1 + Motorstorm 1 als gij de verzendkosten betaald.
NBA 2K8 15 euro.
Kan gemakkelijk komen afhalen, kom elke week meerdere malen in Herentals met de wagen.
Super! Wanneer sluit je af?
//edit indien het spel voor mij is: ik heb de volgende weken wel examen dus ik zit op kot dan. Langskomen is dan wel mogelijk maar iets moeilijker. Zou het erg zijn als ik het spel kom halen in het weekend van 31/01? Desnoods kan ik ook wel tijdens de examens afkomen maar dat is een beetje tijdrovend.
Laatst gewijzigd door Duffman-; 6 januari 2009 om 13:29
Ah, das alvast perfect.
Moest ik het game hebben h้.![]()
hey wil je ferrari ruilen tegen ้้n van de volgende spellen: call of duty world at war, colin mc ray, turok, call of duty 3, motorstorm of need for speed?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)