Hallo!
Verhaal
Van mijn werkgever heb ik een Samsung Galaxy Tab 10.1 gekregen, maar Samsung is niet echt iets voor mij vanwege een persoonlijke voorkeur voor bepaalde andere merken. Daarnaast zie ik ook het nut van een tablet niet echt in, zeker niet aangezien ik al een desktop, notebook, smartphone (Xperia S), Walkman 32GB, DSLR en compactcamera heb.
Product
Vandaar dus verkoop ik mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi (GT-P7510; 16GB), een exemplaar met witte achterkant. Twee jaar garantie lopende vanaf vandaag of vanaf maandag afhankelijk van wanneer mijn manager alles ingeeft in zijn systeem. Garantiebewijs krijg je op papier maar ook met het serienummer is garantie geen probleem. Komt van The Phone House. Ik weet dat niet iedereen daar even veel vertrouwen in heeft, maar ik werk er en moest je ooit problemen krijgen zorg ik er persoonlijk voor dat je garantie in orde komt, erewoord.
Ik heb er een kwartiertje mee zitten spelen (gewoon wat surfen op WiFi), voor de rest 100% nieuw en ik doe natuurlijk een fatsoenlijke factory reset voor je hem krijgt. Alle beschermende folies zijn er nooit afgeweest, geen van de meegeleverde accessoires of boekjes is ooit uit de doos geweest.
Specs: officiële website
Mijn foto's: Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi - Imgur
Verkoopinformatie
Afhalen kan in Leuven (Naamsepoort) of Sint-Truiden (8km van centrum), normaal altijd heel de dag door. Verzenden kan met bpost op eigen risico en voor eigen kosten. Eventueel kom ik hem ook wel brengen tot een goed bereikbaar station in België, liefst op de lijn Genk-Gent of iets met een goede verbinding vanuit Leuven. Betalen kan cash, via overschrijving op voorhand, overschrijving op het moment zelf (enkel KBC) of overschrijving en een duidelijk bewijs dat je de overschrijving hebt gedaan.
Ruilvoorstellen: Ik ben bereid te ruilen tegen een Sony Tablet S, eender welke versie. Voorwaarde is daar wel dat die nog in quasi nieuwstaat is (met alle accessoires, doos en krasvrij) en nog minstens 18 maanden garantie. Andere tablets spreken me niet echt aan. Waarom deze wel? Ik heb een (vrij enorme) zwak voor Sony...
Veiling afgelopen. Ik blijf het thread wel in de gaten houden tot ik hem hier/ergens anders verkocht heb.
Vragen kan je hier stellen, op Twitter (@AmbroosV), Facebook (http://fb.me/Ambroos) of via mail (ambroosv at gmail punt com). Biedingen en ruilvoorstellen worden alleen in overweging genomen als ze in dit topic staan.
Succes!

LinkBack URL
About LinkBacks

), maar aangezien er heel binnenkort ook een nieuwe tablet van Sony komt (de Tablet S is al twee maand uit productie en in de winkel moeilijk te krijgen) lijkt het me niet zo'n interessante aankoop. Sorry voor de hoop in ieder geval.