Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
    Approved 9-lifer Ambroos's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Arrow TK/TR: Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi (wit, GT-P7510, 2j garantie)

Hallo!

Verhaal
    Van mijn werkgever heb ik een Samsung Galaxy Tab 10.1 gekregen, maar Samsung is niet echt iets voor mij vanwege een persoonlijke voorkeur voor bepaalde andere merken. Daarnaast zie ik ook het nut van een tablet niet echt in, zeker niet aangezien ik al een desktop, notebook, smartphone (Xperia S), Walkman 32GB, DSLR en compactcamera heb.

Product
    Vandaar dus verkoop ik mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi (GT-P7510; 16GB), een exemplaar met witte achterkant. Twee jaar garantie lopende vanaf vandaag of vanaf maandag afhankelijk van wanneer mijn manager alles ingeeft in zijn systeem. Garantiebewijs krijg je op papier maar ook met het serienummer is garantie geen probleem. Komt van The Phone House. Ik weet dat niet iedereen daar even veel vertrouwen in heeft, maar ik werk er en moest je ooit problemen krijgen zorg ik er persoonlijk voor dat je garantie in orde komt, erewoord.

Ik heb er een kwartiertje mee zitten spelen (gewoon wat surfen op WiFi), voor de rest 100% nieuw en ik doe natuurlijk een fatsoenlijke factory reset voor je hem krijgt. Alle beschermende folies zijn er nooit afgeweest, geen van de meegeleverde accessoires of boekjes is ooit uit de doos geweest.

Specs: officiële website

Mijn foto's: Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi - Imgur

Verkoopinformatie
    Afhalen kan in Leuven (Naamsepoort) of Sint-Truiden (8km van centrum), normaal altijd heel de dag door. Verzenden kan met bpost op eigen risico en voor eigen kosten. Eventueel kom ik hem ook wel brengen tot een goed bereikbaar station in België, liefst op de lijn Genk-Gent of iets met een goede verbinding vanuit Leuven. Betalen kan cash, via overschrijving op voorhand, overschrijving op het moment zelf (enkel KBC) of overschrijving en een duidelijk bewijs dat je de overschrijving hebt gedaan.

Ruilvoorstellen: Ik ben bereid te ruilen tegen een Sony Tablet S, eender welke versie. Voorwaarde is daar wel dat die nog in quasi nieuwstaat is (met alle accessoires, doos en krasvrij) en nog minstens 18 maanden garantie. Andere tablets spreken me niet echt aan. Waarom deze wel? Ik heb een (vrij enorme) zwak voor Sony...

Veiling afgelopen. Ik blijf het thread wel in de gaten houden tot ik hem hier/ergens anders verkocht heb.

Vragen kan je hier stellen, op Twitter (@AmbroosV), Facebook (http://fb.me/Ambroos) of via mail (ambroosv at gmail punt com). Biedingen en ruilvoorstellen worden alleen in overweging genomen als ze in dit topic staan.

Succes!
    Laatst gewijzigd door Ambroos; 18 juli 2012 om 00:03
    -- Ambroos

iTrader
    5 (100%)
    Minimumbod is van €320 naar €300 gegaan, meeneem is van €375 naar €350!

De afsluitdatum is ook uitgesteld naar dinsdagavond 20u, een dag later dus. Al de rest blijft zoals beschreven!

iTrader
    5 (100%)
    Bump!

iTrader
    5 (100%)
    Minimumbod naar €275, meeneem naar €325.
    Dit is de laatste aanpassing, loopt nog altijd vanavond af!

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ik bied 250 euro.

iTrader
    5 (100%)
    :/ Da's wel een beetje te laag. Het gaat hier wel nog altijd om een gloednieuwe tablet die nieuw niet goedkoper dan €350 te vinden is... Bod niet aanvaard.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ambroos Bekijk bericht
    :/ Da's wel een beetje te laag. Het gaat hier wel nog altijd om een gloednieuwe tablet die nieuw niet goedkoper dan €350 te vinden is... Bod niet aanvaard.
    Voor een tablet dat al een jaar in de winkel ligt en waarvoor je de nieuwe tab 2 10.1 al kan kopen voor 330 euro vind ik dit een correcte prijs.

Bovendien kun je hem in de winkel/online kopen zonder verzendingskosten en dat is tegenwoordig al bij bpost 7.20 euro.

250 euro is mijn maximumprijs.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neovo Bekijk bericht
    Voor een tablet dat al een jaar in de winkel ligt en waarvoor je de nieuwe tab 2 10.1 al kan kopen voor 330 euro vind ik dit een correcte prijs.

Bovendien kun je hem in de winkel/online kopen zonder verzendingskosten en dat is tegenwoordig al bij bpost 7.20 euro.

250 euro is mijn maximumprijs.
    Aan de andere kant is de Galaxy Tab 2 10.1 nauwelijks verschillend van deze tablet. De processor in de nieuwe versie is net ietsje sneller en de software is nieuwer (wat op zich geen probleem is als je geen moeite hebt met XDA of gewoon nog een paar weekjes kan wachten), maar de eerste versie is dan weer dunner, heeft een ander design en een betere camera. En daarboven is hij ook nog altijd te koop.

En het blijft ook zo dat dit in principe een ongebruikt product van enkele dagen oud is, met volledige garantie in een Belgische winkel met overal vestigingen. Dan €80 onder de nieuwprijs in de allergoedkoopste buitenlandse webwinkels (en een nog veel groter verschil met Belgische winkels) gaan is me net een stap te ver.

iTrader
    5 (100%)
    Bij deze is de veiling dan ook afgelopen. Als er nog iemand interesse heeft, post hier dan even iets.
    Laatst gewijzigd door Ambroos; 18 juli 2012 om 00:02

Member georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    77 (99%)
    Net gezien in Belgacom winkel en het kost 450€

Member fredenevy's schermafbeelding
    iTrader
    235 (98%)
    zal dan wel met 3g geweest zijn dan, de 7500?

iTrader
    5 (100%)
    Nope, in Belgische winkels kost hij nog altijd rond die prijs.

Om je een idee te geven van de gangbare prijs in België:
    http://www.tabletcenter.be/product/1...ifi-black.html
    http://www.phonehouse.be/store/nl/ta...0-1-p7510.html
    http://webshop.eurosys.be/nl/acties/...fkdlux-p358165 (€479)
    http://www.forcom.be/?product=313222
    En er zijn er nog wel een paar. Altijd €379 of meer. Als je 'm ergens in het buitenland haalt kan het iets goedkoper, maar niet heel veel.

Ik heb ondertussen een bod van €275 exclusief dat ik wel aanvaard heb, binnen vriendenkring. Als er nog iemand wil bieden is er nog tijd tot morgen rond de middag.
    Laatst gewijzigd door Ambroos; 18 juli 2012 om 21:05

Member Kimme's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Nope, in Belgische winkels kost hij nog altijd rond die prijs.

Om je een idee te geven van de gangbare prijs in België:
    Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi Black - Tabletcenter.be
    Galaxy Tab 10.1 - P7510
    Samsung P7510 galaxy tab 10.1 Wifi only - Zwart [ GT-P7510FKDLUX ] - Laptops,Computers,Tablet PC,Servers,Printers,Software,Gps,Gsm - EuroSys (€479)
    Samsung Galaxy Tab WIFI 10.1 White 16GB | FORCOM webshop
    En er zijn er nog wel een paar. Altijd €379 of meer. Als je 'm ergens in het buitenland haalt kan het iets goedkoper, maar niet heel veel.

Ik heb ondertussen een bod van €275 exclusief dat ik wel aanvaard heb, binnen vriendenkring. Als er nog iemand wil bieden is er nog tijd tot morgen rond de middag.
    laat dan maar weten als je nog interesse zou hebben in de tablet s

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kimme Bekijk bericht
    laat dan maar weten als je nog interesse zou hebben in de tablet s
    Will do, maar de kans lijkt me ondertussen klein. Na wat nadenken ben ik tot de realisatie gekomen dat ik veel te veel gadgets heb. Daarnaast heb ik dringend nieuwe oortjes nodig, de mijne zijn letterlijk uit elkaar aan het vallen. En na de aankoop van de oortjes waar ik m'n oog op heb laten vallen (MDR-EX1000 (MDREX1000, MDREX1000.AE) : Draagbare audio : Sony) blijft er niet veel budget over voor een tablet die niet veel gebruikt gaat worden...

iTrader
    25 (100%)
    Als ik het me goed kan herinneren zitten er oortjes bij de tablet
    Uiteraard niet van die kwaliteit maarbon...

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kimme Bekijk bericht
    Als ik het me goed kan herinneren zitten er oortjes bij de tablet
    Uiteraard niet van die kwaliteit maarbon...
    Haha :P Wel, ik neem het nog in overweging (ben een vrij enorme Sony-fan en een tablet is ongeveer het enige wat ik nog niet heb denk ik ), maar aangezien er heel binnenkort ook een nieuwe tablet van Sony komt (de Tablet S is al twee maand uit productie en in de winkel moeilijk te krijgen) lijkt het me niet zo'n interessante aankoop. Sorry voor de hoop in ieder geval.

iTrader
    5 (100%)
    Is ondertussen verkocht dus.mag slotje op.

iTrader
    25 (100%)
    Je ziet maar he uiteindelijk is die nagelnieuw in de doos met 20 maanden garantie dus veel beter zal je hem niet vinden

Member georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    77 (99%)
    Heb ook eentje te koop

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten