Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
    Member Vega's schermafbeelding
    iTrader
    80 (99%)
    Afgesproken dat er € 50,00 wordt teruggestort op mijn bankrekening, is voor beide partijen het gemakkelijkste...

iTrader
    80 (99%)
    Blijkbaar toch niet in orde voor verkoopster... De iPad gaan terugbrengen gaat ook niet voor 29/05/2012 doordat we maandagnacht aanstaande op vakantie vertrekken en ons weekend volledig vol zit (en maandag moeten werken) en dit voor mevrouw geen optie is... Dat zij het hier kwam ophalen was ook niet mogelijk doordat het 'ons probleem' was en niet dat van haar...

Jammer... Moest iemand een iPad van 32GB met 3G willen kopen voor € 340,00, graag een seintje XD

Member Hitm@n's schermafbeelding
    iTrader
    107 (97%)
    Ja nogmaals sorry van mijn kant, je mag mij gerust hiervoor een slechte i trade geven. Ik had het op de eerste manier opgelost en niet zo. Zoals ik je heb verteld aan de telefoon is dit de eerste maal dat ik iets verkoop van iemand anders op dit forum. Dit doe ik dan ook nooit meer.
    Laatst gewijzigd door Hitm@n; 19 mei 2012 om 06:51

iTrader
    80 (99%)
    Geen probleem, kan jij op zich niets aan doen, is gewoon een persoon met zeer weinig empathie (toen er gezegd werd dat jij mogelijk een slechte 'reputatie' zou krijgen door deze miskoop zei ze 'dat is mijn probleem niet')...

Zal je geen iTrade geven, volgende keer meer geluk!

Member Hitm@n's schermafbeelding
    iTrader
    107 (97%)
    Ja dan denk je dat je mensen kent, als je ooit nog iets van mij en dan bedoel ik van mijn bezit iets zou willen kopen en hou ik rekening met de 50 euro die je nu verliest. Ik verkoop hier wel regelmatig iets. Nogmaals sorry

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten