Mijn vriend verkoopt binnenkort zijn PC, hier zijn de specs:
Case: Cosmos II
Motherboard: ASUS Rampage IV Extreme
Processor: Intel i7 3930K
RAM: corsair 12GB 1600MHz (6 sticks)
SSD: Crucial M4 128GB
HDDs: 2.5TB in Raid (2x 1TB + 1x 500GB)
Waterkoeling pomp+reservoir: XSPC X2O 750
CPU waterblok: Swiftech Apogee HD
Radiator: Black Ice Gt Stealth 360 + 6 Yate Loon D12SL-12 fans in push/pull config
Stock Cosmos II casefans vervangen door 2x Phobya 140mm fans waterproof + 2x Yate Loon D12SL-12 fan.
1x NZXT Red Sleeve caselight
Grafische Kaart: ASUS Radeon HD7970
Voeding: Corsair HX750W
Sleeving: custom sleeving (rood)
Prijsschatting werd gedaan in dit topic en werd gewaardeerd op 2000+ euro zonder waterkoeling. Mijn vriend wilt er 2500€ voor.
Garanties&facturen zijn nog steeds aanwezig, en de case zal verpakt worden in zijn originele Cosmos II doos - met isomo bescherming, alsof hij pas out of the box kwam.
Gelieve alleen te replyen met biedingen, commentaren over hoe moeilijk het wel niet zou zijn om volledige setups te verkopen (ik heb er al een aantal gezien in dit forum) kan ik missen als kiespijn, alsook elk bedrag onder de 2500€. En nee, hij verkoopt voorlopig geen enkel onderdeel apart, dus ook geen vragen daarover.
Afsluitdatum is eind volgende maand (zo 29 juli 20u), ik wil de mensen meer dan genoeg tijd geven om te bieden en goed na te denken. Je koopt zo'n ultra-high end PC niet zomaar, maar àls u hem koopt verzekert u zichzelf van een superdeluxe gaming PC die nog jaren mee zal gaan.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren