Hierbij stel ik mijn GTX 570 te koop wegens geen interesse meer in gamen en ik kan het geld gebruiken voor andere doeleinden (Hondje haar destructief gedrag onder andere ^^ )
Het is de DCII-variant van Asus dus koel en stil maar neemt wel 3 slots in beslag.
Het full-cover blok van EK voor de GTX580 DCII past hier ook op voor de waterkoelers onder ons (het zou kunnen dat er nog blokjes zijn maar dit is een non-reference PCB dus reference blokjes passen hier niet op (zover ik weet). Universal blokjes uiteraard wel. )
- Factuur aanwezig (AIOS Gent, 04/08/2011)
- Doos en toebehoren in perfecte staat aanwezig
- Kaart zelf is praktisch stofvrij (zal uiteraard nog eens gekuist worden voor verzending)
- Niet overclockt (buiten de standaard 10Mhz) omdat het simpelweg nooit nodig was.
Prijs:
Min. € 180 excl.
Meeneem € 220 excl.
Verkocht aan kareldk -- Word afgesloten zaterdag 09/06/12 om 23:00
Verzending:
Kiala
BePost
Of afhalen te Adegem (Of Gent, het zijn examens dus moet af en toe in Gent zijn de komende maand)
Wordt afgesloten de 2e dag na het eerste genoteerd bod om 23 u 's avonds.
Bv: Bij een bod op woensdag wordt er vrijdag om 23u afgesloten. Bij snipebiedingen (hieronder vallen alle boden van 22:45 - 23:00): verlenging tot middernacht. Indien men dan nog eens probeert dan blijft het gewoon open tot 23u de volgende dag.
Staat nergens anders te koop maar zal wel eens posten op FB (niet dat iemand daar uberhaupt weet wat een grafische kaart is). Indien er toch een bod komt dan zal ik het hier posten en gelden uiteraard dezelfde regels ivm afsluittijd.

LinkBack URL
About LinkBacks
). Indien er toch een bod komt dan zal ik het hier posten en gelden uiteraard dezelfde regels ivm afsluittijd.
Met citaat reageren