Zoals in de titel vermeld: een nVidia GTX 570 grafische kaart te koop. In perfecte staat, nooit overclocked geweest. Doos, accessoires, factuur allemaal aanwezig.
Meeneemprijs: 225 euro. Bieden exclusief is uiteraard toegestaan.
Zoals in de titel vermeld: een nVidia GTX 570 grafische kaart te koop. In perfecte staat, nooit overclocked geweest. Doos, accessoires, factuur allemaal aanwezig.
Meeneemprijs: 225 euro. Bieden exclusief is uiteraard toegestaan.
is dit zo een phantom
hmm kan je een foto nemen of doorsturen ? als het een stock cooler is dan 150-160 euro
@ Wasbeer: gewone stock cooler.
@ all: ik ga de verkoop moeten onderbreken. Ik heb een tri-sli 570 set-up in mijn pc en heb gisteren tijdens het gamen artefacten gezien. Het is dus mogelijk dat 1 van de kaarten stuk is, al weet ik niet dewelke. Ik denk niet dat er defecte kaart inzit, maar dat het eerder met het overschakelen van niet-sli naar wel sli heeft te maken. Want na heropstart heb ik geen problemen meer gezien. Maar ik wil natuurlijk zeker zijn, zodat ik geen defecte kaart verkoop. Het zal dus eerst afwachten zijn, en indien het zich terug voordoet, ga ik op zoek naar de kaart die stuk is (elke kaar apart testen dus).
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)