|
|
#1 | ||||
|
HP Elitebook 8730W - 1900x1200!
Specs:
Scherm 1900 x 1200 ( 17 inch) CPU Core 2 Duo T9550 (2.66ghz dacht ik ) HD 160GB 7200 RAM 4GB NVIDIA Quadro FX 2700M ( ongeveer zelfde als een GeForce 9700M GTS ) Bluetooth/wifi Esata 4 x USB HDMI en VGA Azerty (Qwerty toetsenbordje kan je erbij krijgen (heel eenvoudig te veranderen)). Wel niet meer de originele adapter, relatief grote nu. Anderhalf jaar oud. HP Elitebook 8730W prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch (andere cpu en HD) RICHTPRIJS 350 EURO Laatst gewijzigd door vincentvc; 21 maart 2012 om 22:07 |
||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Dat weet ik niet 100% zeker, maar normaal zouden 8730w modellen dat wel moeten hebben. Ik kan alvast beamen dat het scherm geweldig weergeeft. Ook nog geen zichtbare bleeding, héél lichtjes vanboven (maar zeker niet storend!).
En ja er zit een werkende webcam in. Batterij gaat nog een 2 uur mee. |
||||
|
|
#5 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Max. 3 ups gebruiken in je topic, daarna mag je een nieuw topic starten, mits je 3 dagen gewacht hebt na je laatste reactie in het vorige topic. De post met je foto's is trouwens ook een extra UP, aangezien je informatie updates / foto's en dergelijke in je openingspost best plaatst. Al deze tips & regels vind je terug ... In onze Buy&Sell Regels... http://www.9lives.be/forum/algemene-...-2-regels.html |
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|