Hoi,
Alleen gebruikt voor eindwerk , zit nog +- 150dagen garantie op ( goeie 5maand )
1 probleempje : Als ik de scherm neerklap in windows en terug opendoe dan blijft mijn scherm zwart tot ik ze opnieuw startExtern heb ik wel beeld en alles werkt voor de rest 100% !! Heb Lenovo gebeld al meermaals heb recente driver cd gekregen maar nog blijft het dezelfde probleem geven en ik heb helaas geen zin om te blijven bellen en te prullen ... Ik heb er geen tijd voor en aub geen vragen hierover aangezien ik nix qua drivers en software problemen ken ...
Bij de standaard windows driver , had ik dit probleem niet ( daar kon ik naar hartelust open en dichtklappen en alles deed het , dus wrs is het een driver probleem )
Hij is optisch in zeer goeie staat , er zit windows 7 Pro op met licentie.
Meer info ( ongeveer zelfde ) : PROVANTAGE: Lenovo 28479UU SL510 T6570 2GB/250 DVD-RW C W7-32
Specs :
15inch.
Azerty
HDMI
Esata/USB
3x USB
SD card reader
VGA
Bluetooth
Lader
2gb DDR3 ( dacht ik )
T6570 ( 2.1ghz )
250gb ( denk ik want in totaal kom ik over de 200gb uit , 3 partities )
Batterij => 3.5-5uur
Installatie DVD
Nieuwprijs : +- 600-700euro
Min. prijs : 250euro excl.
Meeneemprijs : 300euro excl.

LinkBack URL
About LinkBacks
Extern heb ik wel beeld en alles werkt voor de rest 100% !! Heb Lenovo gebeld al meermaals heb recente driver cd gekregen maar nog blijft het dezelfde probleem geven en ik heb helaas geen zin om te blijven bellen en te prullen ... Ik heb er geen tijd voor en aub geen vragen hierover aangezien ik nix qua drivers en software problemen ken ...
Uit onderhoudsrapport die ik vandaag moest sturen naar hun ( waarom vragen ze het niet eerder??? ) blijkt dat de mobo defect is waardoor deze probleem ontstaat
Mobo zal dus volledig hersteld/vervangen worden en dan bied ik deze terug te koop aan !