Heb een Asus AMD/ATI Radeon EAH5770 1GB te koop. Aangekocht op 21/11 met factuur. Komt met doos, cd's en alle accesoires. Kan verstuurd worden op kosten en risico van de koper.
Minimumprijs 80€, meeneemprijs 100€.
(De onderste met rode fan)
![]()
Heb een Asus AMD/ATI Radeon EAH5770 1GB te koop. Aangekocht op 21/11 met factuur. Komt met doos, cd's en alle accesoires. Kan verstuurd worden op kosten en risico van de koper.
Minimumprijs 80€, meeneemprijs 100€.
(De onderste met rode fan)
![]()
Geen problemen met die kaart gehad?Sommige van die Asus karatjes crashen na minuut of 15 gamen...
Niet echt, nee. Paar random crashes in BFBC maar die waren na de auto-updates verholpen, geen idee of dat aan de kaart lag. Voor de rest geen crashes gezien in andere games.
Bod van 80 excl.
Genoteerd. Ik sluit zaterdagavond om 18.00u af![]()
van waar ben je ergens ?
Aalst. 'T staat in mijn gegevens onder mijn nickname he![]()
Bod van €100 inclusief verzendingKwestie dat ik niet te laat ben om nog te bieden.
Nee, ik sluit zaterdag af zoals eerder aangegeven. Ge had nog steeds het hoogste bod met 80€ exclu dus opnieuw bieden was eigenlijk niet nodig![]()
'k Wil gewoon nie dat iemand eerder de meeneemprijs bied dan ik. Want diegene die eerst is, krijgt normaal gezien ook het object hé.
Aha op die manier. Meeneemprijs is wel exclusief verzending. Staat niet in de beginthread maar dat hebben ze mij in een van mijn vorige threads wijsgemaakt![]()
meeneemprijs is toch excl verzending en aangezien terrorist_hell 100 incl heeft geboden, ik bied 100 exclindien het nog geldig is
![]()
Oké, we moeten de regels volgen, maar dit vind ik wel een beetje... Sorry hoor...
Hoezo? Vind het ook spijtig voor Terrorist_Hell want hij wou de kaart blijkbaar graag maar hij bood niet de meeneemprijs. Beginthread vermeld verzending op kosten van koper en hij biedt inclusief. Een van mijn vorige threads is uitgemond in een hele hoop miserie waarbij ik een paar mensen hun geld moest teruggeven omdat ik van de regels afweek dus dat doe ik niet meer, punt andere lijn.
op een andere thread MSI 5770 heeft hij ook 100 euro geboden en toen hij zag dat ik hier 100 excl heb geboden heeft hij daar afgezegd dusja, al bij al rules are meant to be followed![]()
Hij wou misschien crossfire doen?
In ieder geval, het is op kwestie van 6min geregeld dat jij hem hebt terwijl de verkoper wist dat Terrorist_Hell hem zeker wou hebben. Beetje deftig zijn en dan had ik hem eerst de kans gegeven, anders zegt hij niet dat hij hem zeker wil.
Echter regels zijn er voor te volgen, het is alleen beetje dubbel... In elk geval, trek uwe plan.
is deze kaart nog te koop ?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)