Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member Don-Friso's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)

Netboek Samsung N120 (zwart)

Hierbij stel ik mijn zwarte netbook te koop (op de samsung website staat enkel de witte), doordat ik hem amper gebruik, en daarom het geld eerder in een potje wil steken voor een geheel nieuwe pc.

Aangekocht op 10 september 2009 en in volledige nieuwstaat: geen krassen, geen vingervlekken enzovoort.

Wordt meegeleverd met factuur (Saturn meir Antwerpen), doos, beschermhoesje om de netbook in te steken, boekjes, stroomadapter,... (kortweg alles wat er bijzit als je hem nieuw koopt).

Specs:
    Windows XP Home
    Intel® ATOM™ Processor N270 (1,60 GHz, 533 MHz, 512 KB)
    1 GB (DDR2 / 1 GB x 1)
    160Gb HD
    LCD 10,1" WSVGA (1024 x 600), gloss, LED-schermverlichting

De batterijduur is ongeveer ongeveer 6uur

Voor meer informatie over de netbook: Mobiele computers van SAMSUNG. Een passie voor perfectie. N120 - N-Serie - notebooks | SAMSUNG

Tweakers.net pricewatch zet als laagste prijs 339€: Samsung N120-KA01 Wit prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

Zelf zet ik de minimumprijs op 200€, maar liefst de helft van wat ik hem zelf betaald heb, en de meneem zet ik op 250€. Dit vind ik zeeeeer goede prijzen gezien de staat en het feit dat ie nog maar twee maanden oud is.

Liefst enkel afhaling in centrum Antwerpen, dit omdat u zo kan zien dat alles in de staat is die ik zeg en omdat ik geen netbook zoals dit wens te versturen (omdat ik al eens slechte ervaringen heb gehad met postpaketten). Eigen foto's uploaden is nogal moeilijk aangezien ik geen digitale camera heb, dan zal ik er een van mijn vrienden moeten gaan halen, maar als je afhaalt dan zal je natuurlijk met eigen ogen kunnen zien dat hij in de nieuwstaat is die ik beweer.

PS: ik heb nog maar heel weinig verkocht hier op dit forum, en ben zeker nog niet vertrouwd met alle regels hier. Dus als ik ergens een inbreuk bega, alvast op voorhand mijn excuses hiervoor en wijs me er zeker op!

Mvg,

Friso

Banned
    iTrader
    0
    bod van 250 €.

Member Don-Friso's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Genoteerd, meeneemprijs geboden dus dit mag hier toe.

We spreken wel verder af via PM.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten