Zoals de titel als zegt de volgende psp te koop:
PSP Slim & Lite 3004 Radiant Red
Deze PSP is amper gebruikt, ik had hem gekocht om er van en naar school mee te spelen maar aangezien ik met school gestopt ben gebruikte ik hem nog amper. Er zit geen enkele kras op, en is nog in nieuwstaat. Hij is ook nooit gehacked geweest. De nieuwste firmware zit er op en die is nog niet gehacked, of toch niet toen ik hem kocht. Dus er is nooit mee geprutst geweest. Garantiepapieren, boekjes en oortjes worden allemaal meeverstuurd.
Sony Memory Stick Pro Duo 8 Gigabyte
bijhorend bij de PSP heb ik een memory kaartje gekocht, kostte nieuw in de winkel 40 euro op de moment dat ik hem kocht
PSP Carry Case
Tasje dat ik in de game mania bij aankoop van m'n psp heb gekocht. Is verstevigd aan de zijkant dus als het valt, is er niks aan je psp.
Het is het volgende model (het rode exemplaar):
https://www.zocobo.de/images/produkte/i3/33155.gif
PSP Games
FIFA 10
Need for speed carbon: Own the city
Need for speed underground rivals
Need for speed most wanted 5-1-0
Burnout Legends
X-men Legends II: Rise of Apocalypse
Ik heb niet echt richtprijzen in m'n hoofd. Het pakket moet ook niet in zijn geheel weg, er mag afzonderlijk worden geboden. Ik behoud me het recht om de verkoop te annuleren wanneer de geboden bedragen mij te laag zijn. Bieden exclusief verzending. Kan zowel via de post verstuurd worden als worden afgehaald

LinkBack URL
About LinkBacks