Bij deze ik mijn Samsung Galaxy S smartphone te koop aan.
Foto's zijn er helaas niet aangezien ik geen andere camera heb om een foto mee te nemen. Maar ik kan garanderen dat het toestel in 100% nieuwstaat is. De eerste week dat ik het toestel gekocht heb heb ik er een Case-Mate Tough Case voor gekocht en het toestel is hier nooit uit geweest. Het scherm is ook van gorillaglas dus onmogelijk om te krassen..
De case krijg je er bij, alsook de Nokia CA-75U TV kabel. Hiermee kan je de smartphone aansluiten op een tv om films af te spelen die op de smartphone staan, of je kan ze laten streamen van een pc. Dit was een van de redenen waarom ik dit toestel gekocht heb.
De originele doos en het garantiebewijs heb ik helaas niet meer. Maar je hebt sowieso 2 jaar fabrieksgarantie rechtstreeks via Samsung gebaseerd op het serienummer van het toestel. Het is een toestel van 06/2011 dus er is nog 13 maanden garantie.
Momenteel staat de laatste Android 4.0.3 er op, die kan nog geupdate worden als er voor het verzenden updates uit komen. Of ik kan de laatste officiële Android 2.3.6 er op zetten indien gewenst.
Wat er dus in het pakket gaat zitten:
-Galaxy S
-Thuislader
-Micro-USB kabel
-Case-Mate Tough Case
-TV out kabel
Op CoolBlue kan de gsm ingeruild worden voor €112.50, zonder alle accesoires. Dus voor minder dan dit doe ik hem hier sowieso niet weg.
Minimum prijs is €140 excl.
Meeneem prijs is €170 excl.
Gelieve enkel te bieden exclusief verzendingskosten (deze zijn €8 en ten laste van de koper). Het toestel kan ook opgehaald/getest worden in Neerpelt/Overpelt.
Vanals iemand minstens de minimum prijs geboden heeft laat ik de thread nog open tot 22u de volgende dag zodat er niet te lang moet gewacht worden.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren