Ik wil vriendin het besparen om die jailbreak nu te doen. Dus als het mogelijk is opteer ik toch voor die optie met een portie gezond verstand van mijn kijkpunt
Ik wil vriendin het besparen om die jailbreak nu te doen. Dus als het mogelijk is opteer ik toch voor die optie met een portie gezond verstand van mijn kijkpunt
135 euro incl verzending als je hem kan bijhouden tot augustus(heb dan budget)
Kzal je zo snel mogelijk een pm sturen ReddFloxy![]()
Ik volg dit hier ook, maar snap nu toch niet waarom Abby het bieden niet heeft gewonnen. Hij biedt meeneemprijs volgens de voorwaarden die de verkoper stelde. Dat dan iemand nadien met een beter bod komt doet niet ter zake.
ik ben de rechtmatige winnaar van de bieding.
het feit dat ik hem jailbroken en unlocked wil is omdat de verkoper dit enkel wou doen als iemand de meeneemprijs gaf..
Het ergste van al is dat er een redacteur van de site zo'n praktijken voert??
Ik verwacht van de verkoper een pm waarin staat wanneer we kunnen afspreken voor afhandeling.
jailbroken en unlocked
Moderators? Is er 1 mod die deze thread wel in het oog houdt??
wij mensen moeten werken. Ik kan niet elke 5 minuten de bieding volgen, ook een reden waarom ik de meeneemprijs gaf.
Meeneemprijs word geboden en dan beginnen ze over te bieden o.O ! ABBY is idd de terechte winnaar anders riskeerd de verkoop een negatieve itrader !
Hou ons op de hoogte ABBY. Tegen zo'n zaken kan ik zelf ook niet tegen, dan moest hij maar geen meeneemprijs erbij zetten.
hahaha en dat is dan iemand van 9lives die zo'n praktijken hier voert. Meteen eruit smijten zo'n types. Abby verdient gewonnen
Heb al paar dagen geleden mail gestuurd naar ABBY!
ja inderdaad, het is ze allemaal vergeven omdat ze beide hun excuses hebben aangeboden.
beste,
is deze iPhone nog te koop?
Mvg
Normaal ging em weekend van 27mei voor mij zijn..
Tot op vandaag heb ik nog niks gehoord van de verkoper??
Heb toen mijn telefoonnummer achtergelaten voor verdere afspraak voor afhandeling, maar niks..
GRAAG ANTWOORD OP MIJN PM??
Is die al verkocht ?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)