Weg wegens aankoop nieuwer toestel hier op het forum. Al enkele jaren oud maar werkt perfect. Ook met bluetooth audio en draadloos bellen
Minimumprijs : 199 euro
Meeneemprijs : 250 euro
Weg wegens aankoop nieuwer toestel hier op het forum. Al enkele jaren oud maar werkt perfect. Ook met bluetooth audio en draadloos bellen
Minimumprijs : 199 euro
Meeneemprijs : 250 euro
Prijsverlaging
175 euro minimumprijs
199 euro meeneemprijs
Heb je soms eigen foto's? Zitten alle bekabeling erbij en de handleiding? Hoe oud?
Ik zal straks fotos posten. Is ongeveer vier jaar oud maar werkt nog perfect. Kabels en handleiding zitten er allemaal bij, alsook de verpakking
@hydrotherion : pm send
Ge kunt die toevallig ook niet ineens inbouwen ook?![]()
Ik heb wel interesse maar ik vind de minimumprijs te hoog. Geen garantie, al 4 jaar oud.
Bodje van 140€ afgehaald dan "sponsor" ik je andere 2 din aankoop?![]()
@kristofb : ik heb deze radio zelf moeten inbouwen. Daar kan ik je spijtig genoeg niet mee helpen.
@hydrotherion : als ik zeg 150 euro, hebben we dan een deal ? Gps zit er ook op he, en als je een ipod of iphone hebt, lan je deze er moeitelloos op aansluiten.
150€ afgehaald is goed voor mij.sta met de late. Ik zal straks vragen wanneer ik het best kan afspreken om af te halen.
ik wil deze wel voor 160
@Robbeke : bod aanvaard en genoteerd.
Ik laat het nog openstaan tot nu zondag 27 mei om 18 u.
ja ik kan de bieding maar volgen tot zaterdag avond , vanaf dan ben ik weer heel druk aan het werk...
indien mogelijk had ik ofwel een snellere afsluiting en afhandeling gewenst op zaterdag , ofwel later in de week ...
Aangezien je een hoger bod hebt aanvaard vervalt mijn bod. Succes met de verdere verkoop.
@robbeke : ik zal dan zaterdag 26 mei om 18 u afsluiten.
ben net bij mijn garage geweest om te vragen of er een adapter bestaat dat ik deze in mijn wagen zou kunnen inbouwen .
foto van wat ik nu heb
en er bestaat enkel een adapter die er zo uit ziet
wat betekent dat ik mijn telefoon module ook kwijt ben , en dat is iets wat ik niet wil .
sorry alvast , maar ik was echt overtuigd dat er een adapter zou bestaan , waar de telefoonmodule nog naast deze radio zou kunnen blijven bestaan ....
De PA11-VOL is wel een mooi apparaat.Maar sowieso ging die nooit compatibel zijn met de pioneer. Lijkt met toch specifiek voor de volvo gemaakt te zijn.
Als je de pioneer toch ga gebruiken kun je de bluetooth proberen en hopen dat je iphone niet te nieuw is.
Ik gebruik:
Belkin CarAudio Connect AUX with Bluetooth F4U037tt
Gaat via de aux en wanneer je een telefoon krijgt onderbreekt die je muziek en gaat verder wanneer je je telefoon terug opleg.
Htc heeft juist iets vergelijkbaar uitgebracht als de Belkin. Eerste review lijkt me positief:
HTC Bluetooth Car StereoClip review | Android Central
De telefoon die nu ingewerkt zit is met een luidspreker in mijn kopsteun, micro weggewerkt en met een sim kaart , waar ik voor betaal... Wil niet met Bluetooth bellen, ik krijg berichten te lezen op men dashboard op deze manier en ook mijn contacten... Ik had de pioneer willen gebruiken ipv een Tom Tom . Maar niet ten koste van mijn telefoon.
Bij deze terug te koop. Ook ruilvoorstellen welkom.
@ hydrotherion : ik weet dat je je bod hebt ingetrokken, maar jouw bod aanvaard ik nog.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)