Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65
    Member brucelee be's schermafbeelding
    iTrader
    275 (99%)
    Daar gaan we weer,bied ik de games hier niet aan om commentaar te negeren word er toch comentaar gegeven.
    Heb ik het recht niet de games terug te verkopen met winst,zou spijtig zijn moest ik deze met verlies aanbieden .

Approved 9-lifer cassie821's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Als fifa er nog is zoja 18€ incl.
    Specs : Q6600 | 4GB OCZ | 750 GB HD | HD3870x2 | G51 |
    Mijn Last FM

Member ZeeraaR's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brucelee be Bekijk bericht
    Daar gaan we weer,bied ik de games hier niet aan om commentaar te negeren word er toch comentaar gegeven.
    Heb ik het recht niet de games terug te verkopen met winst,zou spijtig zijn moest ik deze met verlies aanbieden .
    Nee maar net voor afsluiting bieden, dan terug trekken, dan afdingen "tot het een frank effen" is, en dan die gast nog laten rijden voor jou afgedongen prijs plus extras, om dan de hele boel gewoon eventjes ergens anders te gaan verkopen, terwijl hier mensen op de games bieden omdat ze ze graag willen spelen... dat laat een beetje een vieze smaak achter in mijn mond.

Zeker als je dan in pm tegen mij beweerd dat je niet van plan bent te ze verkopen als ik vraag of je misschien enkele games waar ik op bood niet per se wou maar kocht omdat ze in het pakket zaten.

Het is je "recht" maar het ding met "rechten" is om het in het mooi frans te zeggen: Just because you can doesn't mean you should.

Maar goed, it's all water under the bridge. Afgesloten hoofdstuk, op naar het volgende bod.

Member brucelee be's schermafbeelding
    iTrader
    275 (99%)
    Extra's waren er niet bij en was minimumprijs dus zie ik het probleem niet.
    Allemaal frustrerend omdat Barbeet gans het pakket verkocht en niet de games waar jullie op boden,frustratie niet op mij uitwerken aub.
    Ik bied min prijs,Barbeet gaat akkoord...
    dus zie ik niets van problemen

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten