Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    0

tk: battlefield bad company 2

te koop voor meeneemprijs 30 euro inc

Approved 9-lifer
    iTrader
    58 (100%)
    en deze topic dan? Ga jij nu voor elk spel dat apart niet verkocht is een nieuwe thread opendoen? . Reageer dan eerst maar is in je oude thread voor je een nieuwe opstart .
    Corsair Carbide 300R || Asrock Z77 Extreme 4-M || Intel Core i5 3570K || Gelid Tranquillo Rev.2 || Gigabyte GTX670 OC || 16GB DDR3-1600Mhz || Corsair TX750M || 2xSamsung 830 128GB || Seagate 2TB || Dell ST-2220L || Random Logitech keyboard || Logitech G400

Member
    iTrader
    6 (88%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magatsu Bekijk bericht
    en deze topic dan? Ga jij nu voor elk spel dat apart niet verkocht is een nieuwe thread opendoen? . Reageer dan eerst maar is in je oude thread voor je een nieuwe opstart .
    je hebt je bod ingetrokken en aangezien het spel al verhandeld is kan hij daar maar weinig over zeggen.

Member killo 11's schermafbeelding
    iTrader
    7 (73%)
    Je had maar niet onder de prijs van 30euro moeten bieden zoals er stond.
    Ik denk dat hij daarom je bod negeerde, wat ik wel zou verstaan.
    Master of the Universe

Approved 9-lifer
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Death Dealer12 Bekijk bericht
    je hebt je bod ingetrokken en aangezien het spel al verhandeld is kan hij daar maar weinig over zeggen.

Spel was niet verhandeld, ac 2 wel. BC 2 niet. En op zen minst kan hij zijn topics bij houden en er over discussieren. Onder bieden is nog altijd niet verboden . Hij moet dan maar zeggen dat hij niet akkoord is met dat bod, wat normaal gezien wel gedaan wordt ook al is het bod niet aanvaard. Dan weet je waar je 'staat'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killo 11 Bekijk bericht
    Je had maar niet onder de prijs van 30euro moeten bieden zoals er stond.
    Ik denk dat hij daarom je bod negeerde, wat ik wel zou verstaan.
    prijs was 30 euro. meeneem. ik bood 25 euro excl verzending. komt neer op 27-28€ in totaal. als hij daar niet op wil reageren
    Corsair Carbide 300R || Asrock Z77 Extreme 4-M || Intel Core i5 3570K || Gelid Tranquillo Rev.2 || Gigabyte GTX670 OC || 16GB DDR3-1600Mhz || Corsair TX750M || 2xSamsung 830 128GB || Seagate 2TB || Dell ST-2220L || Random Logitech keyboard || Logitech G400

Member
    iTrader
    0
    Spel was niet verhandeld, ac 2 wel. BC 2 niet. En op zen minst kan hij zijn topics bij houden en er over discussieren. Onder bieden is nog altijd niet verboden . Hij moet dan maar zeggen dat hij niet akkoord is met dat bod, wat normaal gezien wel gedaan wordt ook al is het bod niet aanvaard. Dan weet je waar je 'staat'.

prijs was 30 euro. meeneem. ik bood 25 euro excl verzending. komt neer op 27-28€ in totaal. als hij daar niet op wil reageren
    tis den eerste keer datk op dees manier n spel verkoop.
    en stopt is me melken, serieus

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten