Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Member gamer505's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)

Talking deus ex human revolution te ruil

wegens dat de game op mijn pc voor problemen zorgt wegens grafise kaart problemen
    ik ben in bezit over 2 x geforce 560 gtx 1 gb crossfire en blijkt dat de game hierdoor vast loopt op steam ook als ik ingelogd ben op steam ens en zo de game download of instaleer via de dvd , heb naar steam gebelt en naar eidos en dit blijkt een vaak voorkomend probleem te zijn dus mesen met deze kaarten de geforce 560 moeten best deze ruil ook niet doen anders hebben ze het zelfste voor als ik

ik kan de game niet doorverkopen wegens gekoppeld aan mijn steam accound .wat ik wel kan doen is deze online via steam ruilen met iemand tegen een andere game , dus is er iemand zijn games beu gespeeld kan ik deze persoon wel toevoegen op steam en de game online ruilen

ben opzoek naar een fps game , geen half life ofzo of lefd4dead 1 of 2 of portal heb deze allemaal al ,

maar meer duke nukem , of serious sam 3 / cod MW3 ,assassins creed / iets rond die prijs permits ik de game voor 49 euro gekocht heb in de carrefour met ticket gisteren

na de ruil wordt de game ook opgestuurd naar de ruiler gratis op mijn kosten
    liefst zo snel mogelijk reageren heb zin om te gamen vanavond nog lol xD

Approved 9-lifer
    iTrader
    19 (100%)
    Ik heb hier crysis 2 liggen ( wel op disc in doosje)
    En ik denk niet dat je games kan ruilen als deze al geactiveerd zijn op je account. (Kan me vergissen)
    Mijn pc: Intel i5-3450 CPU @ 3.10GHz, AMD Radeon HD7850, 8gb RAM, 1000gb harde schijf
    Drum & Bass mix: http://soundcloud.com/pablovgd/mixta...m-bass-edition

iTrader
    46 (100%)

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picasso123 Bekijk bericht
    Ik heb hier crysis 2 liggen ( wel op disc in doosje)
    En ik denk niet dat je games kan ruilen als deze al geactiveerd zijn op je account. (Kan me vergissen)
    crysis 2 heb ik jammer genoeg al , en jwl je kan recent games ruilen onder steam friends dan moet je gewoon op de persoon klikken met wie je iets wil ruilen en voor welke game van hem en dan worden de download codes gewoon geruilt als de 2de persoon het ruilen accepteerd , dan heb jij de deus ex en ik de crysis bijv

Member
    iTrader
    -7 (11%)
    Voor welke game wil je ruilen?

iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BestGamer Bekijk bericht
    Voor welke game wil je ruilen?
    stel een paar games voor

Approved 9-lifer
    iTrader
    19 (100%)
    Voor de duidelijk het is dus effectief onmogelijk om een game te ruilen die al geactiveerd is...
    Je zal die deus ex dus niet meer kwijtgeraken vrees ik.
    Mijn pc: Intel i5-3450 CPU @ 3.10GHz, AMD Radeon HD7850, 8gb RAM, 1000gb harde schijf
    Drum & Bass mix: http://soundcloud.com/pablovgd/mixta...m-bass-edition

iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picasso123 Bekijk bericht
    Voor de duidelijk het is dus effectief onmogelijk om een game te ruilen die al geactiveerd is...
    Je zal die deus ex dus niet meer kwijtgeraken vrees ik.

je hebt blijkbaar gellijk jhe kan enkel steam gifts ruilen of niet ge activeerde aangekochte games , post mag gesloten worden dus

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten